Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben wel benieuwd hoe hard ie nu ondertussen gaat?🤣"
"Ik vond 4fmp er wel heel erg op lijken, maar dan (in mijn beleving) iets milder en minder/geen ernstige kater, mja dat is mijn beleving. Ik ken mensen die het juist kutter vinden... verschilt denk p.p."
"De Dunne zei: Je bedoeld denk ik 4fa, dat werkt ook op serotonine. Welliswaar minder als mdma maar een pauze van een maand of 2 moet wel tussen gebruik. Dus niet geschikt voor tijdens de mdma pauze. Zoals @benzzzy zegt is er niet echt een drug die op mdma lijkt die je wel vaker kunt nemen. Klik om te vergroten... Nee ik bedoel 4fmp, ik heb het maar 2 keer gedaan hoor, de eerste x voelde voor mij echt als een xtc pil, weet die halve nacht niet meer echt 1 zwart gat maar ik schijn heel hard los te zijn gegaan 😆(bkjn vs. Partyraiser en Dr. Peacock) ik had daarvoor wel flink gezopen zal er ook wel mee te maken gehad hebben...het gekke vond ik dat ik geen kater had en die maandag gewoon fit op mn werk zat🤨 De tweede x voelde eigenlijk gewoon heel chill, een soort xtc light als ik het zou moeten verwoorden... mja een vriend van me met ADHD krijgt juist alle negatieve aspecten die je normaal van xtc krijgt, dus daarom zei ik, verschilt per persoon denk..."
"Oja over de frequentie van gebruik kun je wel gelijk hebben hoor, dat zou ik niet weten aangezien ik het slechts 2x heb ervaren"
"HAHAHAHA😂😂😂"
"De Dunne zei: Het is hetzelfde alleen een andere naam. 4fa=4fmp. Je hebt ook 4fma en dat is wel anders. Google maar eens. Het staat ook in jouw gekopieerde stuk. 4-fmp | drugsinfoteam.nl Wat is 4-FMP? Met 4-FMP wordt eigenlijk 4-FA bedoeld, 4-fluoramfetamine dus. Drugsinfoteam beantwoordt al vragen! www.drugsinfoteam.nl Klik om te vergroten... Soo ja joh moggeee😂 ken wel merken dat ik slaaptekort kom hahahaha, mja ik kende het verder eigenlijk ook niet, kreeg het van een vriendin als 4fmp, verder niet echt research naar gedaan."
"De Dunne zei: Beiden werken ook op serotonine dus niet geschikt om tijdens je mdma pauze te gebruiken. Net als 3mmc trouwens. Klik om te vergroten... En waarop werkt Keta eigenlijk? Is misschien voor hem een ideetje, word je ook zo vaag als wat toch🤪"
"Perzikje zei: Van Keta krijg ik geen zin om te dansen hoor. En al helemaal geen liefdevol gevoel naar mensen. 😂 Klik om te vergroten... Ja lastig, iedereen reageert daar ook op z'n eigen manier op denk, mja dat je goed vaag bent is wel 1 ding zeker😜"
"Ojaa dat was het"
"Harmless zei: Is dit een poging tot humor? If so, dikke faal. Is het geen poging tot humor dan is het een nog dikkere faal.. Klik om te vergroten... Eerder een schreeuw om aandacht denk ik🤔"