Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"scwen zei: Gele punicher 240mg!!! Bekijk bijlage 33257 Klik om te vergroten... De blauwe zijn legendarisch😍 zonder twijfel de beste klappers die ik ooit gehad heb. Gele nog nooit gehad overigens."
"Heb zelf vorig jaar en het jaar daarvoor bijna elk feestje X gebruikt....aangezien ik 30 feestjes per jaar had kun je wel nagaan dat het veel te veel is geweest. Soms wel 4 weken op rij. En vaak ook aantallen van 400/500mg. Heel stom ik weer het en dat gaat ook niet meer gebeuren. 2 weken geleden had ik een feestje en heb hier maar een halfje X op (100mg) na 3 maanden niet gebruikt te hebben. Daamn wat een goeie ervaring. Het was zeker beter dan wat ik vorig jaar ervaren heb. Dus na een tijdje rust kan ik beamen dat het, bij mij ieder geval, gelijk weer een stuk beter is!"
"De Dunne zei: Me too! Een van mijn favo festivals! Gezellig op Houtrak! Daar val ik minder op met mijn leeftijd. Gemiddelde leeftijd ligt daar hoger als op veel andere festivals. Klik om te vergroten... Moet je eens kijken op Bonzai en Atmoz feestjes. Daar wordt ik najuist altijd aangesproken (op een leuke manier) over mijn jonge leeftijd. Daar ligt de gemiddelde leeftijd wel 2x zo hoog (of nouja, bijna wellicht) als dat ik ben. Super leuk altijd!"
"Vanavond wat Givenchy's gehaald. Over 2 weken een avondje inplannen met m'n collega. Nu al zin in😁"
"Jeffrey3005 zei: Als je het op een verantwoorde wijze XTC wilt nemen, check dan deze "Recovery Kit". Een kit met veel vitamines die de schade aan het lichaam minimaliseren. Zit ook 5-HTP bij om de dip te verkleinen! *modknip* Eerste bericht en dan dit? Je probeert je eigen product aan te prijzen? Nou, goed verhaal, doen we niks mee! Klik om te vergroten..."
"PsyTekz zei: Wat een dikke kneiters! Klik om te vergroten... Heb deze nog niet eerder gehad, dus ben benieuwd! Het is ook weer een tijdje geleden, dus hopelijk wordt het weer een mooie ervaring😁"
"Tripje79 zei: Heeft iemand een tip waar ik mdma -kristallen kan bestellen? Klik om te vergroten... Ik heb wel een tip voor je, vraag dit niet en verwijder je bericht anders was dit je eerste en gelijk laatste bijdrage😅"
"Let niet op m'n nagels mensen 😝"
"Misselijkheid als gevolg van zenuwen lijkt me zeer vervelend. Ik heb zelf ook altijd wel een gezonde spanning. Dit uit zich 's ochtends thuis in altijd een keer of 3 naar de wc voor een grote boodschap. Maar eenmaal onderweg dan nergens meer last van. Denk er niet te veel aan en veel plezier alvast voor over 2 weken!"
"Snuffelaar zei: Nog niet laten testen. De donkere is 270mg maar deze lichtere vermoed ik 130mg, wat op zich eig perfect is qua dosis maar minder sterk. Klik om te vergroten... Klopt, wat minder is zeker niet verkeerd. Het woord 'kwartje' ken ik niet echt. Meestal zijn het 'halfjes'. Maar met die Punishers is dat gewoon veel te gek en na het tweede halfje is het compleet waus en kaakschaatsend rondlopen. Veel te gek dus. Heb me voorgenomen om er volgende keer een kwartje van bij te pakken (na een halfje) om er niet meer zo achterlijk bij te staan.... Volgende keer wordt waarschijnlijk 18 september op een illegaal feestje weer😁"