Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 Heineken blikjes"
"Ik denk dat die dat inderdaad bedoelt! Je kunt het altijd laten testen nog hoor"
"Super report en heel herkenbaar"
"Laatste 2 jaar maximaal een halfje van een pil met 180mg ~ inhoud. Daar ga ik het best op en de kater is er nauwelijks!"
"Hoe staan jullie tegenover deze kwestie? Mijn vriend en ik zijn van plan om binnen 6 tot 8 jaar aan kinderen te beginnen. Het is niet dat drugs het eerste is wat er in me opkomt want heb altijd prima controle weten te houden. Maar nu ik er meer over na denk komt het wel in mijn gedachten terecht: zal het nodig zijn om alle drugs volledig links te laten liggen? Ook al is de controle er? Ik ben zelf van mening dat alle gebruik, dus recreatief, functioneel en alles wat er tussen zit gestopt moet zijn voor ik bewust aan kinderen begin. Let op het woordje 'ik' want ik spreek hier natuurlijk voor mezelf. Wanneer ze zelfstandiger worden en uit huis gaan wil ik wel weer overwegen om het incidenteel recreatief te houden. Benieuwd naar wat anderen ervan vinden of ervaringen willen delen. Bedankt"
"Ook precies een gram hier."
"Bij mij heeft het gelukkig nooit een verslaving aangewakkerd. Bij een paar vrienden is het wel tot een punt gekomen dat zich uitte in een milde verslaving . Bij hen speelde werkloosheid en een lichte depressie een rol. Dit zal vast niet voor iedereen zijn."
"Leuk! Ben zeer benieuwd naar de eerste ervaring van diegene!"
"Dit lijkt mij echt een heel interessant middel. Als de huidige virus situatie stabiliseert komt het in mijn winkelmand terecht."
"Dit lijkt me geen goed plan..."