Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
513 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Svali zei:
wat zijn de lichamelijke klachten bij jou?
Klik om te vergroten...

Black outs en veel dingen vergeten. Soms ben ik bezig met iets (op m'n werk) en dan ben ik plots vergeten wat ik aan het doen was, alsof er een periode is verdwenen. Blauwe plekken op de plaats van m'n lever (voor die tijd wist ik niet eens waar die zat) en ook chronische vermoeidheid. Agressie, irritatie, slijm ophoesten (ook door wiet natuurlijk) en een slechte stoelgang (diarree e.d.). Zo kan ik wel even doorgaan.

Herken je dat?
Klik om te vergroten...

vooral iritatie ,agressie en dat hoesten,toen de tijd dan.

tegenwoordig gaat het gelukkig wat beter,met jou ook zo te zien.

het is alleen zo saai he ,nuchter zijn
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Svali zei:
het is alleen zo saai he ,nuchter zijn
Klik om te vergroten...

Nogal ja. Maar wel prettig om je de hele dag fit te voelen i.p.v. brak (totdat je weer gaat drinken dan).
Klik om te vergroten...

Goede manier om het zo te bekijken! :)
Goed bezig :mrgreen:
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Shotje Wodka :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grolsch kanon :beer:
S
SamichanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Glas mix vodka en energydrink
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bacardi :beer:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een blik Hertog Jan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Grolsch kanon :beer:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet theetje
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#10
cool

hoe maak je dat?
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wodka met sprite !
A
Angel_Dust_025Lid
01-01-2024, 00:00
#12
bacardi rum en nu gestopt met drinken =) Geef mij maar een glaasje Acid :P
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
zjimiz zei:
je moet de Japanse variant eens proberen; voor zover je dat nog niet gedaan hebt natuurlijk.

Dat is echt een nieuwe ervaring.

Met name de roasted brown rice green tea is geweldig

:rock:
Klik om te vergroten...

Jep heb'm gevonden hier heeft het de naam: Japan Gen Mai Cha (bancha)

Ruikt inderdaad een beetje naar een rijstkoek, Zitten bruine/witte geroosterde en gepofte rijstkorrels doorheen de groene thee, apart smaakje niet slecht. Al blijf ik opteren voor de groene thee zonder rijst, vind'm lekkerder. Heb van de theezaak 10 groene thee staaltjes gekregen die ik uitproberen mag. Wat een smaaktrip zeg, lekker!

OT: Japan Gen Mai Cha :wink:
Klik om te vergroten...

Zeker aparte thee die Japan Gen Mai Cha.

De Matcha thee ken ik wel, behoorlijk pittige thee, op een lege maag is het onbegonnen werk in mijn ervaring, je moet wel iets gegeten hebben. Je proeft dat er een hele berg gezonde stoffen inzitten, want het geeft een behoorlijke energie boost.

Ik vind het ook wel een aardig idee om langs de thee specialist te gaan, en nog meer smaken ontdekken!

:wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij een tequila :confused: :P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
zjimiz zei:
De Matcha thee ken ik wel, behoorlijk pittige thee, op een lege maag is het onbegonnen werk in mijn ervaring, je moet wel iets gegeten hebben. Je proeft dat er een hele berg gezonde stoffen inzitten, want het geeft een behoorlijke energie boost
Klik om te vergroten...

Die heb ik ook in me assortiment staaltjes heb'r een bamboekloppertje bijgekregen, het nog betere aan deze thee is dat je de verpoederde bladen mee binnenkrijgt en dus nog vele male gezonder is, wel is de bereiding niet zo voor de hand liggend. Hopelijk lukt't van de eerste keer want heb maar 2 kansen :)

OT: China Lung Ching :wink:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#16
wijntje.

iemand ook een apk gedronken? zoja, waar is dit de naam voor? een RC denk ik?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#17
darkbull zei:
wijntje.

iemand ook een apk gedronken? zoja, waar is dit de naam voor? een RC denk ik?
Klik om te vergroten...

Op de site van de collegas van drugs-forum.com vond ik het volgende:

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=24348

Ik heb er zelf geen ervaring mee, en dat hou ik ook zo, het lijkt me niet echt een goedje wat geschikt is voor het menselijk lichaam.

Heeft iemand hier ervaring mee?
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#18
een halve liter export wat een delicatesse haha
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bock pils :sunglasses:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#20
baco (heel veel :grin: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."