Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zou ook langs een arts kunnen en melden dat je sekslust heel veel lager is dan eerst. Dan wordt er aks het goed is gekeken naar de hoeveelheden testosteron en oestrogeen in je bloed, dit schijnt veel invloed te hebben en ook beïnvloed te worden door gebruik."
"0,75 liter fles Amstel :]."
""
"Sowieso denk ik dat als ik iemand tegen kom die 'anti-drugs' is. Ze niet op dezelfde lijn zit als ik wat betreft vrijheid, denkwijze, leven etc."
"Adrenochroom zei: Chaincells zei: Lichamelijk alcohol zeker. Klik om te vergroten... Zou ik ook zeggen. Maatschappelijk gezien kun je beter aan de alcohol zitten misschien, maar goed dat is ook maar hoe je het ziet. Ongezondste verslaving in het algemeen denk ik crack? Of een ernstige fastfood verslaving kan ook zieke shit met je lichaam doen Klik om te vergroten... Tuurlijk, maar wij als gebruikers zouden daar niet in mee moeten gaan . Ach, ik kan me er maar niet; niet aan ergeren, dat alcohol als 'veeel minder slecht' gezien word."
"Gister truffels gebruikt, maar nu heb ik nog 7gram ofzo liggen, maar het is een beetje groenig/blauwig/donkerder geworden, is dit schimmel of is er niks aan de hand?"
"Is het ook mogelijk plantjes binnen te hebben, zonder lampen er op? Word de oogst dan minder, of is het helemaal niet mogelijk? mvgr. Chaincells."
"Wat is uw leeftijd? 16, daar ben ik ook niet trots op ofzo, maar zolang je het in de hand heb is het niet zo'n probleem vind ik. Wel raad ik het de meeste 16 jarige af te gebruiken. (Ik ben van mening dat er een vrij grote groep is die er niet mee om zou kunnen gaan). Hoe lang gebruikt(e) u al cocaïne? Paar maanden, (heb het ook maar een paar keer gebruikt). Hoe kwam u op het idee cocaïne te gaan gebruiken? Was al bekend met Speed/XTC/andere soorten drugs, vriend van me bood aan om samen keer te proberen, gedaan, en daarna nog een paar keer met vrienden. Wat voor gevoel krijgt/kreeg u tijdens het gebruik? Helder, Lekker praten, etc. Zeker na veel alcohol te hebben gedronken is het erg lekker (alleen wel een stuk slechter voor je lichaam dus eigenlijk niet aan te raden). Wat voor gevoel krijgt/kreeg u wanneer u geen cocaïne gebruikte? Gewoon, normaal. Alleen als het 'op' is vind ik het jammer, en heb'k niet zo'n zin meer om te chillen. Wat vind/vond u het prettigst aan het gebruik van cocaïne? Gesprekken voeren , lekker helder zijn. Wat vind/vond u het ergst aan het gebruik van cocaïne? Eerlijk? De prijs. Hoe gebruikt(e) u de cocaïne? En waarom op deze manier? Snuiven. Ben niet van plan het ooit te spuiten of roken. Bent u gestopt met het gebruiken? Zo ja, wat is daar de reden voor? Nee, maar ik ben niet van plan het heel vaak te gebruiken, vind de gevoel>prijs verhouding van coke niet zo geweldig."
"Pure White Widdow"
"Einstein zei: Denk zelfs dat zeer intelligente mensen vaak (iets) kwetsbaarder zijn voor sommige verslavingen. Klik om te vergroten... In welk opzicht precies?"