Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
116 weergaven
18-5-2026
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nope nooit gepakt.
1 keer in discotheek mee naar achter genomen om te checken of ik wat bij had omdat,ik volgens hun te lang in de wc bleef.

Beetje vaag maar,die sukkels waren zo dom om voor me te gaan lopen dus,kon ik die shit (pillen) makkelijk weggooien. :grin:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben een tijdje geleden op dit forum terecht gekomen.
ik woon sinds men 12e in frankrijk, en gebruik hasj sinds men 14e.
ben er net 18 geworden.

dit is wel een interessant gesprek want ik zie dat de politie en de anti criminele drugs brigade in Belgie en Nederland niet zo streng zijn.

ik ben zelf 2x gepakt met ongeveer 3/4 gram op zak, in een parkje op een bankje ongeveer een stuk of 6 jonges.
zeker 4 joints, ik heb toen zelf nog gezegt van "hey wie zijn dat daar oppassen" (twee oudere mannen, regenjas met kleurtjes, ze liepen nogal vrijdicht bijelkaar en ze deden of ze wisten waar naar toe te gaan)
dus kwamen ze toch voorbij ons gelopen en direkt zeiden ze het volgende "'Bonjour, c'est la BAC (brigade anti criminelle)"
nadat ik het ongeveer 5seconden ervoor had gezegt had ik direkt men joint naar achter gegooit en wat later deden de andere dat ook, toen ze begonnen met zakken te voelen enzo hebben we ieders disrkeet ons brokje hasj kunnen weg goojen naast het bankje.
Dit is daarna allemaal terug gevonden, alles in beslag genomen, 3gedraaide joints en ongeveer 10g hasj.
Maar we kregen toch nog één joint terug als vergoeding.Wat zeer zeldzaam is in frankrijk.Vervolgens waren ze best wel vriendelijk en zeiden ze tegen ons: "stop toch met hasj te rooken, plant zelf wat planten in je tuin en rook je eigen spul thuis" Jaja sure.

Daarna ook enkele keren gepakt met het bijzijn van vrienden die iets hadden of ik zelf een grammetje of iets meer, maar dat wordt dan meestal meegenomen of als je aan de zee dijk zit wordt het in de zee gegooit.



ik woon in een regio waar veel coke en hero wordt gebruikt politie hier is best wel in to drugs actions als je me bedoelt.
ik zelf hou me bezig met weed en hasj, coke is iets wat ik af en toe doe om men idëen op een andere gang te zetten.

hier vindt je alleen lokale dealers, die alles nogal vrij duur hebben, meestal commerciele hasj, zelfkweek valt ook te vinden als je lokaal bent.
hero en coke is duur, de coke vertrouw ik niet, is met "baby poeder" gemengd, in 50g wordt zeker 20g baby poeder in gedaan.

sinds 2 jaar gaan ik en mijn vrienden naar Marseille een grote stad verder op (120km van hier) om onze Hasj te gaan halen, daar is het zeeer goedkoop en kwaliteit van hasj raakt toch bijna de kwaliteit van nederlandse hasj)
COMMERCIELE HASJ: 20euro / 8/14gram
(commerciele hasj namen we ongeveer 1kilo mee)
LA BOMBA (HEELE GOEIE) HASJ: 10euro 2/3 gram
(deze namen we ieders 200euro mee voor eigen gebruik)
in deze achterwijken is het dan ook het zelfde principe als de coffeeshops in nederland, je komt in de hall van de block aan en er wacht iemand achter de deur de trappen op.
Soms zit er wel een jongetje van 12 met 1kilo hasj in zen rugzak.
Soms moet je 10minuten wachten en is het aanschuiven.

Deze trip hebben we in 2jaar tijd zeker 50keer gedaan.
Totdat in December 2006 een vriend wordt gepakt met 50g, ze waren hem aan het op wachten niet ver van zen thuis, hij woont vrij afgelegen in het bos.
Telefoon: afgeluisterd op lange termijn.
50g hasj gevonden in zen jaszak, niet naar het gevang blijft bij process en serieuze boete.als hij de boete niet betaald gaat hij toch de cel in.
Maar het enge aan het verhaal is dat deze politie mannen alles wisten, waar we hem gingen halen, elke reis die we hebben gedaan wisten ze het uur dat we vertrokken en dat we terug kwamen, waar we naar toe gingen, en wie van ons kocht.
Ookal waren we zeer diskreet met telefoon gesprekken ivm andere lokale konflikten.
Vervolgens iedereen naar het politie bureau (met 4dus, allemaal aparte datum)
Om verhoor te krijgen, wat niet zo fijn is, heb dan ook 4uur in een cel onder het politie bureau zitten wachten.
Dit was eind 2006

Dit doen we nog altijd tot de dag van vandaag, maar dan worden er geen gsm's mee genomen, door vroegere domme gesprekken(tijdje geleden)aan de telefoon met gecatalogeerde mensen waren al onze telefoons afgeluisterd door een plaatselijke anti criminele dienst.

Een jaar voor dit zijn twee vrienden van me gepakt geweest ALLEEN door camera tapes van in parkjes en steegjes, waar goed te zien is dat ze rollen, rooken,verstoppen en verkopen aan vreemde, en telefoon gesprekken waar duidelijk bewijs in zit.
Resultaat: na alles gewoon rustig een tijdje te laten doen, zijn ze binnen gestomrd om 7u smorgends bij deze twee, ze zijn meegnomen voor verhoor en vervolgens opgesloten,dit allemaal door video en telefoonish bewijs.
3Maanden en 4Maanden de cel.
Dit was eind 2005.

Zo zijn er genoeg verhalen, ben zelf ook eens aan de kant gehouden op een donkere lange baan hier in de regio, ik was met men scooter en een vriend achterop, we waren juist 200g hasj gaan halen, we werden aan de kant gehouden door het geluid van men scooter, men vriend die de 200g tussen ons had gehouden heeft het kunnen weggooien.
Maar die FLIK wist dit, en schijnde met zen lamp in de bosjes naast de weg juist op de plek waar het lag, met dan nog een pakje cigaretten dat er naast lag met wat hasj in.
We hadde dikke rooje oogen en hij scheen met de lamp er los in.
Ze hebben ons gezegt, oppassen met het blowen!!! en zijn vertrokken.
HAH DOLLE VREUGDE OP DE BAAN NAAR HUIS[/url]
Dit was eind 2005
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals te lezen is in mijn tripreport, had ik tijdens mijn paddotrip alle klokken in het huis van de muur gehaald. Vervolgens kwam onverwachts mijn jaar jongere zusje binnen met haar vriend en nog een gast :smilingimp: Mijn trip was wel afgelopen, vriend van me zat nog lekker aan het eind van zn trip lekker relaxed te wezen.

Toen mn zusje zag dat alle klokken van de muur gehaald waren kon ik me er niet meer uit lullen en hebk het maar verteld:P Ouders heb ik het ook verteld inmiddels. DFie waren er niet blij mee maar begrepen wel dat ik eht een keertje wou proberen (aangezaien mn ma nog steeds ene keer een jointje met ons samen wil proberen:P)
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben 1 keer gepakt met 2 jointjes op me kamer.
Heb ook en keer per ongeluk midden in de huiskamer
me zakje met xtc pillen laten vallen, gelukkig zat
me moeder folders te kijken. :stoned:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
wahaha :smoke: net 1e keer s mam had een xtc pil onder me bed gevonde :confused: gewoon een volwassen gesprekje gehad en da was t.. oja en beloofd t niet meer te doen natuurlijk :wink:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
boels zei:
slipperman zei:
undercover agent voor smoren? Sommigen hier zijn echt para :grin:
Klik om te vergroten...

hier in antwerpe lope der veel in burger rond zenne
Klik om te vergroten...


Hoe kun je het dan zien?
Klik om te vergroten...


je ziet het gewoon meestal met zun twee en nogal vrij mysterieus
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja..

kging naar een technofeestje (footworxx) in Oostende, we waren met de trein, en ik had in de trein vlug een halve gram speed binnen, maar de rest (halve gram), zat verstopt ergens in mijn sokken...in me andere sok, zat 2gr wiet...

We kwam dus aan, stappen af.. wandelen van het perron, plots staan er 4 flikken rondom ons, zeiden dat we eens mee moesten komen.. ik heel chill meegaan, ik dacht met controle gewoon fouileren, maar nee hoor, ik moest echt AL mijn kleren uitdoen (behalve boxrshort), uteindelijk vond die flik het..

Nuja, das al weer 2 maand geleden, er is een PV opgesteld, maar 't is de eerste keer dat ik gepakt ben geweest.. en ik was ook nog maar 17
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
toooz zei:
ik ben een tijdje geleden op dit forum terecht gekomen.
ik woon sinds men 12e in frankrijk, en gebruik hasj sinds men 14e.
ben er net 18 geworden.

dit is wel een interessant gesprek want ik zie dat de politie en de anti criminele drugs brigade in Belgie en Nederland niet zo streng zijn.

ik ben zelf 2x gepakt met ongeveer 3/4 gram op zak, in een parkje op een bankje ongeveer een stuk of 6 jonges.
zeker 4 joints, ik heb toen zelf nog gezegt van "hey wie zijn dat daar oppassen" (twee oudere mannen, regenjas met kleurtjes, ze liepen nogal vrijdicht bijelkaar en ze deden of ze wisten waar naar toe te gaan)
dus kwamen ze toch voorbij ons gelopen en direkt zeiden ze het volgende "'Bonjour, c'est la BAC (brigade anti criminelle)"
nadat ik het ongeveer 5seconden ervoor had gezegt had ik direkt men joint naar achter gegooit en wat later deden de andere dat ook, toen ze begonnen met zakken te voelen enzo hebben we ieders disrkeet ons brokje hasj kunnen weg goojen naast het bankje.
Dit is daarna allemaal terug gevonden, alles in beslag genomen, 3gedraaide joints en ongeveer 10g hasj.
Maar we kregen toch nog één joint terug als vergoeding.Wat zeer zeldzaam is in frankrijk.Vervolgens waren ze best wel vriendelijk en zeiden ze tegen ons: "stop toch met hasj te rooken, plant zelf wat planten in je tuin en rook je eigen spul thuis" Jaja sure.

Daarna ook enkele keren gepakt met het bijzijn van vrienden die iets hadden of ik zelf een grammetje of iets meer, maar dat wordt dan meestal meegenomen of als je aan de zee dijk zit wordt het in de zee gegooit.

DIT IS STUK VAN HET VERHAAL IS ZEEEEER RAAR:

ik woon in een regio waar veel coke en hero wordt gebruikt namelijk "le Golfe de Saint Tropez"
politie hier is best wel in to drugs actions als je me bedoelt.
ik zelf hou me bezig met weed en hasj, coke is iets wat ik af en toe doe om men idëen op een andere gang te zetten.

hier vindt je alleen lokale dealers, die alles nogal vrij duur hebben, meestal commerciele hasj, zelfkweek valt ook te vinden als je lokaal bent.
hero en coke is duur, de coke vertrouw ik niet, is met "baby poeder" gemengd, in 50g wordt zeker 20g baby poeder in gedaan.

sinds 2 jaar gaan ik en mijn vrienden naar Marseille een grote stad verder op (120km van hier) om onze Hasj te gaan halen, daar is het zeeer goedkoop en kwaliteit van hasj raakt toch bijna de kwaliteit van nederlandse hasj)
COMMERCIELE HASJ: 20euro / 8/14gram
(commerciele hasj namen we ongeveer 1kilo mee)
LA BOMBA (HEELE GOEIE) HASJ: 10euro 2/3 gram
(deze namen we ieders 200euro mee voor eigen gebruik)
in deze achterwijken is het dan ook het zelfde principe als de coffeeshops in nederland, je komt in de hall van de block aan en er wacht iemand achter de deur de trappen op.
Soms zit er wel een jongetje van 12 met 1kilo hasj in zen rugzak.
Soms moet je 10minuten wachten en is het aanschuiven.

Deze trip hebben we in 2jaar tijd zeker 50keer gedaan.
Totdat in December 2006 een vriend wordt gepakt met 50g, ze waren hem aan het op wachten niet ver van zen thuis, hij woont vrij afgelegen in het bos.
Telefoon: afgeluisterd op lange termijn.
50g hasj gevonden in zen jaszak, niet naar het gevang blijft bij process en serieuze boete.als hij de boete niet betaald gaat hij toch de cel in.
Maar het enge aan het verhaal is dat deze politie mannen alles wisten, waar we hem gingen halen, elke reis die we hebben gedaan wisten ze het uur dat we vertrokken en dat we terug kwamen, waar we naar toe gingen, en wie van ons kocht.
Ookal waren we zeer diskreet met telefoon gesprekken ivm andere lokale konflikten.
Vervolgens iedereen naar het politie bureau (met 4dus, allemaal aparte datum)
Om verhoor te krijgen, wat niet zo fijn is, heb dan ook 4uur in een cel onder het politie bureau zitten wachten.
Dit was eind 2006

Dit doen we nog altijd tot de dag van vandaag, maar dan worden er geen gsm's mee genomen, door vroegere domme gesprekken(tijdje geleden)aan de telefoon met gecatalogeerde mensen waren al onze telefoons afgeluisterd door een plaatselijke anti criminele dienst.

Een jaar voor dit zijn twee vrienden van me gepakt geweest ALLEEN door camera tapes van in parkjes en steegjes, waar goed te zien is dat ze rollen, rooken,verstoppen en verkopen aan vreemde, en telefoon gesprekken waar duidelijk bewijs in zit.
Resultaat: na alles gewoon rustig een tijdje te laten doen, zijn ze binnen gestomrd om 7u smorgends bij deze twee, ze zijn meegnomen voor verhoor en vervolgens opgesloten,dit allemaal door video en telefoonish bewijs.
3Maanden en 4Maanden de cel.
Dit was eind 2005.

Zo zijn er genoeg verhalen, ben zelf ook eens aan de kant gehouden op een donkere lange baan hier in de regio, ik was met men scooter en een vriend achterop, we waren juist 200g hasj gaan halen, we werden aan de kant gehouden door het geluid van men scooter, men vriend die de 200g tussen ons had gehouden heeft het kunnen weggooien.
Maar die FLIK wist dit, en schijnde met zen lamp in de bosjes naast de weg juist op de plek waar het lag, met dan nog een pakje cigaretten dat er naast lag met wat hasj in.
We hadde dikke rooje oogen en hij scheen met de lamp er los in.
Ze hebben ons gezegt, oppassen met het blowen!!! en zijn vertrokken.
HAH DOLLE VREUGDE OP DE BAAN NAAR HUIS[/url]
Dit was eind 2005
Klik om te vergroten...
Nice, doet me er ook aan denken dat we toch blij mogen zijn dat we in Europa leven, in Amerika is het toch veel erger, langere gevangenisstraffen enzovoort voor maar een beetje ook ..
Hier zijn ze dan nog, chiller, tenzij ge wat bij hebt. Maar et kan altijd beter vind ik :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 nacht vast gezeten omdat ik op straat base kocht van een dealer in de grote stad echt een hel eerste wat ik deed toen ik vrijwas is scoren ben r nog ziek van
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#10
In sommige staten in Amerika word het toch getolereerd. In Californie mag je een ounce bij je hebben (28 gram!!!) en het ergste dat je kan krijgen is een 100$ boete. Meer dan 28 gram en je hebt een probleem

In Canada is verkoop verboden maar word eigen gebruik getolereerd.

Het zijn vooral de Aziatische landen waar je in de problemen komt. Singapore en Thailand kan je zelfs de doodstraf krijgen.


http://en.wikipedia.org/wiki/Legality_of_cannabis_by_country
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
28 gram :/ Als ze je hier mee pakken, verdenken ze u wel nie van dealen. 28 gram :|
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12


I guess?
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nooit, maar een paar keer geluk gehad.

Alcoholcontrole, goed strak onder de speed. Negatief uiteraard. "Rij maar door, meneer."

een keer controle aan de nederlandse grens met 100g weed in de auto. gefouilleerd, auto nagekeken, maar ze hadden het niet gevonden, zat ook wel vrij goed weggestopt in de koffer, achter het reservewiel, en nog eens àchter een metalen plaat.
-"Ben je zéker dat je niks bijhebt?"
-"jaja"
Het moest gewoon op mijn gezicht staan af te lezen. Een geluk dat er geen honden waren, en dat ik zo para was om het zo ver weg te stoppen :P

en na een avondje stappen had ik 2g speed in mijn portefeuille zitten. We waren nogal veel lawaai aan het maken om 6u smorgens, er stopt een combi, weer maar eens gefouilleerd, ze hebben zelfs mijn portefeuille nagekeken, maar vreemd genoeg niet gevonden, hoewel het niet echt ver zat weggestopt. Ik vraag me nog steeds af hoe dat kwam.

De Belgische politie, mijn vriend.
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#14
awel ik loop al bijna 9 jaar in het "drugs circuit" en ben nog NOOIT maar dan ok NOOIT me drugs opgepakt, wel geregistreerd als gebruiker, en heb zelf gedeald en me "grote" dealers uit antwerpen rondgehange...

Soms (allé meestal) vrage die persone der gewoon om om opgepakt te worden, hoe meer da ge onopvalend wilt doen, hoe meer ge opvalt!!!!
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijna wel ja :tongueout: ik liep nachts over een innestreet terein met een vriend van me, hij aan de pillen en ik aan de pillen en ket. Opeengegeven moment stopte er politie naast ons die ons ondervraagde en steeds met hun zaklamp in onze gezicht schenen
Zonder wat over onze doppen te hore te hebben gekregen mochten we weer gaan.

(Mijn excuses als me lapje tekst raar is/overkomt ben op het moment ontzettene vaag :tongueout: )
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
HardstyleGabber zei:
een innestreet terein
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Bedoel je toevallig een Industrieterrein?

oh man zo heb ik ze zelden gelezen
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SkittlesAndMe zei:
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Bedoel je toevallig een Industrieterrein?

oh man zo heb ik ze zelden gelezen
Klik om te vergroten...
Klopt heb last van dyslexie...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lastig. Ik vond het wel een hele mooie schrijfwijze :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben toen niet gepakt gelukkig maar ik vergeet echt nooit meer mijn 1e afspraak ooit met een dealer... echt, ik was er van overtuigd dat ik gepakt zou worden. Ik had een vriendin mee want ik scheet echt peulen hahaha. Het waren 16 xtc pillen dus als ik gepakt was... Gelukkig niet maar elke idioot die er anders uit zag was een stille.. (alsof ze dat doen voor 16 pilletjes) .
Wat voor straf is het als je met 16 xtc pillen word gepakt?
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bijna...

Had in een steeg op een bagagedrager van een fiets mijn mobiel gelegd, met daarop een paar mooie lijnen coke.
De steeg verbond een drukke weg met een rustig voetpad. Ik zat gehurkt met mijn rug richting de drukke weg met een geïmproviseerde snuifbuis klaar om toe te slaan die avond.

Ik zag in m'n ooghoek een wit licht flikkeren op de muur voor me, sprong omhoog en keek geschrokken achterom. Twee felle witte fietslampen kwamen m'n kant op. Ik deed de telefoon in één keer in m'n broekzak en draaide me snel om.

Ze vroegen of ik het normaal vind wat ik deed en keken om mij heen met een lamp op de grond. Ze konden niks vinden en zeiden dat ik mazzel had. Achteraf bleek dat ze dachten dat ik aan het zeiken was en dat ze op zoek waren naar pis op de grond als bewijs :tearsofjoy:

Sindsdien nooit meer zo onzorgvuldig gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."