Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoeveel kost dat dan voor 1 pil te testen"
"ok toch ff voor de duidelijk heid: oranje pilletjes al goeie ervaring mee gehad?"
"euh ben jij lektroluv?"
"fneawognfkgln zei: People'd call, say, "Beware doll, you're bound to fall..." You thought they were all kiddin' you "Het volgende kan ook JOU overkomen als je in de problemen raakt met drugs!!!" Dit heeft men vaak tegen mij gezegd, maar ik geloofde het nooit. Nu wordt ik met m'n neus op de feiten gedrukt en moet ik à € 3,50 bij het Leger des Heils slapen. En het leek zo goed te gaan! Nou, het kan dus wel. Het ging zoals jullie aan mijn andere topic (over buprenorfine) kunnen zien een lange tijd heel goed met mij. Ik zat (vanaf kort na nieuwjaar) vanwege mijn heroïneprobleem in nov-december om tot rust te komen (emotioneel, had veel stemmingswisselingen) in een kliniek. Ik zat daar nog steeds de afgelopen week. Nu heb ik begin februari in een overmoedige bui daar met een medepatiënt Ritalin opgehaald bij een apotheek met een vervalst recept. En afgelopen zaterdag heroïne gebruikt omdat ik een flashback had (ik was weer in de omgeving waar ik altijd gebruikte - Rotterdam CS - anders was het nooit gebeurt). Niemand had iets door. Tot voorkort. Er was een lege Ritalinstrip gevonden in de buurt van mijn kliniek. Waarop alle kamers doorzocht werden. Ze vonden bij de medepatiënt met wie ik dat recept voor Ritalin had vervalst het (lege) doosje Ritalin met zijn naam op het apothekersetiket - een duidelijke aanwijzing dat het recept vervalst was op zijn naam. En heel de kliniek weet dat ik de enige ben daarzo die weet hoe je recepten moet vervalsen. BUSTED. Waarop er urinetesten afgenomen werden. Waarbij ik positief uitkwam voor opiaten van die heroïne die ik zaterdag gebruikt had. BUSTED. Ik ben in de eerste instantie voor 48 uur weggestuurd, maar ik mag waarschijnlijk nooit meer terug komen daar, omdat samen met een medepatiënt een recept vervalsen iets ernstigs is. Mijn moeder heeft al vanaf december gezegd, zorg maar dat je ergens opgenomen wordt en daarna voldoende geld heb om een kamertje te huren, want ik kan het niet meer aan, om met iemand met een drugsprobleem in een huis te leven. Ik was al aangemeld voor een soort vorm van begeleid wonen hier in de buurt, maar daar zouden nog minstens een paar weken, misschien wel een paar maanden, overheen gaan, voordat ik daar kon wonen. Ik ben nu dus praktisch dakloos. Ik moet bij het Leger des Heils slapen. Vannacht was m'n eerste nacht zonder thuis. Het Leger des Heils zat vol. M'n moeder heeft mij met enórme tegenzin, duidelijk slechts voor één nachtje, thuis laten slapen. Ik ga me vandaag inschrijven bij het Leger des Heils. Ik heb net een nieuw baantje, ik mag thuis eten en douchen dus geld verdienen dat lukt wel (maar voor hoe lang..?). Mensen, dit kan jullie OOK ECHT OVERKOMEN. Vanzelfsprekend ga ik meer dan ooit m'n best doen om van de dope af te blijven samen met mijn steunende maatje buprenorfine, maar er is al te veel schade gedaan. Ik ben natuurlijk doodsbang om als zwerver te eindigen. Ik wil echt geen medelijden of aandacht trekken met deze post, maar ik wil echt dat jullie je ook realiseren, dat als je te ver gaat met drugs, er vaak geen weg terug meer is. Iedereen laat je keihard vallen als een baksteen. Groet, fnea Klik om te vergroten... Ik vindt het gewoon dom. Als je geen verantwoordelijkheid over je zelf hebt moet je geen drugs nemen."
"het moment dat je met coke niet kan slapen na te hebben gesnoven, ga je met hero ook hebben maar ga je buikpijn en je kut voelen dus snuif gewoon 1g coke"
"kroko123 zei: Ik heb kort geleden een keer Heroine gesnoven en het was echt een van de beste ervaringen met drugs tot nu toe... voor het gevoel en als je het goed doet gaat er niks boven H. Ik zal het nooit nog een keer kopen, veel te gevaarlijk... de dag erna (op school!!) nog steeds mega-stoned dus ik ben maar naar huis gegaan.. Klik om te vergroten... <<<< Niet bij iedereen het zelfde!!!!"
"Treurig maar Steunvol verhaal..."
"Lenin zei: Iemand had de vraag gesteld hoe ik nu met die drang naar hero omga. Basicly kan je er amper iets aan doen. Ik heb die drang soms ontzettend hard. Vooral op momenten waar ff alles me tegenzit. Het enigste wat helpt is proberen het uit je gedachten te bannen, fysiek hunker ik er niet meer naar. Het is puur iets mentaal. Manieren die ik ontzettend vaak gebruik is om mijn gedachten op die momenten te verzetten. Klik om te vergroten... en hoe zit het nu ...... ?????????? Ik denk da ja op zo'n momente 1gram wiet rolt in 1 joint dat dan dan wel over gaat...."
"heb het nog altijd..dat compresseerd gevoel in men darmen dat stiletjes aan naar beneden gaat"
"hey, en hoe test je een pil???? (zonder ze natuurlijk in te nemen en te wachten want daar heb ik geen tijd voor)"