#1
Ja 1x en nooit weer , had het slim gespeeld gelukkig![:)]()
hoe lul je je nooit uit teveel geld?
Haha corruptie runs in the family?1500 piek op me bed laten liggen terwijl ik toen nog stempelde als deeltijds schoolganger en amper de helft verdiende. De smoes inzamelactie voor een schoolfuif was snel verzind. Leipe mama nam 50 als zwijggeld en loste er verder geen woord meer over
Dit is eigenlijk standaard op de festivals waar je wel mag blowen.alleen je mocht blijkbaar geen voorgedraaide joints mee nemen want daar kon je andere drugs in vervoeren. BLA BLA hoe zielig kan je zijn.
Die zullen ze ook nooit vinden, want ze mogen ook weer niet zo fouilleren dat ze je letterlijk gaan aanranden.Het grappige is wel, ze vond dat ze goed fouilleerde maar die 2 xtc pillen in mijn onderbroek heeft ze mooi niet gevonden.
Jaa daar kwamen wij toen ook achter :P Is alweer een jaar of 7 geleden inmiddelsDit is eigenlijk standaard op de festivals waar je wel mag blowen.
een innestreet terein
Klopt heb last van dyslexie...
Bedoel je toevallig een Industrieterrein?
oh man zo heb ik ze zelden gelezen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."