Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
110 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja 1x en nooit weer , had het slim gespeeld gelukkig:)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
oortjes zei:
hoe lul je je nooit uit teveel geld?
Klik om te vergroten...

1500 piek op me bed laten liggen terwijl ik toen nog stempelde als deeltijds schoolganger en amper de helft verdiende. De smoes inzamelactie voor een schoolfuif was snel verzind. Leipe mama nam 50 als zwijggeld en loste er verder geen woord meer over
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekZ zei:
1500 piek op me bed laten liggen terwijl ik toen nog stempelde als deeltijds schoolganger en amper de helft verdiende. De smoes inzamelactie voor een schoolfuif was snel verzind. Leipe mama nam 50 als zwijggeld en loste er verder geen woord meer over
Klik om te vergroten...
Haha corruptie runs in the family?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twee keer gepakt met wiet. Kutnederland.. Allebei op hetzelfde festival trouwens. Eerste keer hadden we twee voorgedraaide joints mee want blowen mocht daar gewoon, alleen je mocht blijkbaar geen voorgedraaide joints mee nemen want daar kon je andere drugs in vervoeren. BLA BLA hoe zielig kan je zijn. Toen hebben we beide joints in de rij voor het festival opgerookt (dat was overigens gelijk de eerste keer dat ik speed gebruikte, omdat ik zo kapot was aan het begin van het festival al :tearsofjoy:).

Tweede keer was een jaar later bij UB40 op de mainstage. Het hele 10.000 koppige publiek was aan het blowen. Ik met veel moeite in het publiek een joint gedraaid. Steek hem aan, had één hijs op toen kwam de bewaker aanlopen, hij trekt hem zo uit m'n mond en verscheurt hem. Ik heb hem voor alle ziektes uitgescholden tot ie me waarschuwde dat hij me eruit wilde zetten als ik niet normaal deed.

Wat een mongool. Dat was ook nog steeds niet Zero Tolerance trouwens, maar gewoon een bewaker die moeilijk wilde doen.

Nooit door politie gepakt gelukkig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze hebben bij mij eens een joint gevonden in mijn gymp. Ze kneep en voelde goed en moest mijn schoenen uit doen. Ik mocht wel naar binnen maar de joint was ik kwijt. Het grappige is wel, ze vond dat ze goed fouilleerde maar die 2 xtc pillen in mijn onderbroek heeft ze mooi niet gevonden. :lolol:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SkittlesAndMe zei:
alleen je mocht blijkbaar geen voorgedraaide joints mee nemen want daar kon je andere drugs in vervoeren. BLA BLA hoe zielig kan je zijn.
Klik om te vergroten...
Dit is eigenlijk standaard op de festivals waar je wel mag blowen.

Dunnetjess33 zei:
Het grappige is wel, ze vond dat ze goed fouilleerde maar die 2 xtc pillen in mijn onderbroek heeft ze mooi niet gevonden.
Klik om te vergroten...
Die zullen ze ook nooit vinden, want ze mogen ook weer niet zo fouilleren dat ze je letterlijk gaan aanranden.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch echt gebeurd het hoor.
En je kan er niet echt tegen ingaan.
Je bent schuldig dus beter bek dicht,
Mee werken en voorkomen dat die kletspetten erbij komen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Dit is eigenlijk standaard op de festivals waar je wel mag blowen.
Klik om te vergroten...
Jaa daar kwamen wij toen ook achter :P Is alweer een jaar of 7 geleden inmiddels
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bijna wel ja :tongueout: ik liep nachts over een innestreet terein met een vriend van me, hij aan de pillen en ik aan de pillen en ket. Opeengegeven moment stopte er politie naast ons die ons ondervraagde en steeds met hun zaklamp in onze gezicht schenen
Zonder wat over onze doppen te hore te hebben gekregen mochten we weer gaan.

(Mijn excuses als me lapje tekst raar is/overkomt ben op het moment ontzettene vaag :tongueout: )
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
HardstyleGabber zei:
een innestreet terein
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Bedoel je toevallig een Industrieterrein?

oh man zo heb ik ze zelden gelezen
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Bedoel je toevallig een Industrieterrein?

oh man zo heb ik ze zelden gelezen
Klik om te vergroten...
Klopt heb last van dyslexie...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lastig. Ik vond het wel een hele mooie schrijfwijze :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben toen niet gepakt gelukkig maar ik vergeet echt nooit meer mijn 1e afspraak ooit met een dealer... echt, ik was er van overtuigd dat ik gepakt zou worden. Ik had een vriendin mee want ik scheet echt peulen hahaha. Het waren 16 xtc pillen dus als ik gepakt was... Gelukkig niet maar elke idioot die er anders uit zag was een stille.. (alsof ze dat doen voor 16 pilletjes) .
Wat voor straf is het als je met 16 xtc pillen word gepakt?
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijna...

Had in een steeg op een bagagedrager van een fiets mijn mobiel gelegd, met daarop een paar mooie lijnen coke.
De steeg verbond een drukke weg met een rustig voetpad. Ik zat gehurkt met mijn rug richting de drukke weg met een geïmproviseerde snuifbuis klaar om toe te slaan die avond.

Ik zag in m'n ooghoek een wit licht flikkeren op de muur voor me, sprong omhoog en keek geschrokken achterom. Twee felle witte fietslampen kwamen m'n kant op. Ik deed de telefoon in één keer in m'n broekzak en draaide me snel om.

Ze vroegen of ik het normaal vind wat ik deed en keken om mij heen met een lamp op de grond. Ze konden niks vinden en zeiden dat ik mazzel had. Achteraf bleek dat ze dachten dat ik aan het zeiken was en dat ze op zoek waren naar pis op de grond als bewijs :tearsofjoy:

Sindsdien nooit meer zo onzorgvuldig gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."