Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie dat je je paddos bij de hand hebt en ze zou kunnen opeten als er controle komt, dat zou ik doen...
Maar om nou dat risco te nemen terwijl je dan nog eens op uitstap gaat met school(tijdgebrek???) ben je toch wel niet zo goed bezig precies :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jongens, een feit:

DRUGSHONDEN KUNNEN GEEN PADDO"S RUIKEN!!!!

dit kan je overal meenemen!

ik heb dit met mn eigen ogen gezien, als je goed oplette bij spuiten & slikken...

die gast had een stuk of 5 paddo porsie's op z'n buik geplakt terwijl ze een test gingen doen met een drugshond... Deze hond+agent weten precies hoe alles in z'n wer gaat... ze vinden alleen coke xtc hero wiet...

het is dus vrijwel 100% veilig om paddo's naar elke uithoek van de wereld mee te nemen...

ps. ik ben naar engeland geweest, lange tijd geleden, had een blok hasj ter grote van een mars mee... nix gebeurt! dikke winst gemaakt daar!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben gelukkig nog nooit gepakt of haast gepakt, probeer altijd goed op te letten wanneer ik iets doe wat niet mag. :grin:
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#4
1x gepakt in botanique mechelen door 2 van die flikke op hun fietske.....Had juist 2gr coke gekocht(half uur ervoor) en had nog 1gr wiet op zak.. Ik loop dus door het park naast een marokaan en een rus. Ik geef deze mensen een hand omdat ik door moest, natuurlijk komen de flikke op hun fiets naar mij(naar MIJ alleen en niet die andere 2??). Natuurlijk fouillage..2gr coke & 1gr wiet gevonden dus. Ben de hele avond verhoord geweest(van 18u-00u), ondertussen hebben ze ook huiszoeking gedaan en 18gr wiet op de kamer gevonden..jammer.
Hierdoor heb ik 6maand naar de sleutel moeten gaan en is de zaak geseponeerd.

Enkele maanden geleden ben ik ook in Roosendaal gepakt door een drugshond op het station met 17gr wiet op zak, ook 4 uurtjes in de cel gezeten en 100eur boete...
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#5
-spaceman- zei:
Jongens, een feit:

DRUGSHONDEN KUNNEN GEEN PADDO"S RUIKEN!!!!

dit kan je overal meenemen!

ik heb dit met mn eigen ogen gezien, als je goed oplette bij spuiten & slikken...

die gast had een stuk of 5 paddo porsie's op z'n buik geplakt terwijl ze een test gingen doen met een drugshond... Deze hond+agent weten precies hoe alles in z'n wer gaat... ze vinden alleen coke xtc hero wiet...

het is dus vrijwel 100% veilig om paddo's naar elke uithoek van de wereld mee te nemen...

ps. ik ben naar engeland geweest, lange tijd geleden, had een blok hasj ter grote van een mars mee... nix gebeurt! dikke winst gemaakt daar!
Klik om te vergroten...


EXCELLENT!!!!!!Wa nen held zijt gij, da wistk ni, en alsk nu volgende keer naar holland ga om is paddo's te hale moet ik daar dus geen schrik voor hebben!Echt merci da ge da zegt, is direct al minder spanning:)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben al meerdere malen domweg gepakt
Nok gegaan in mijn auto, stond ik daar naast de weg en hebben ze de politie gebeld wat een paar nare gevolgen had. Rijden onder invloed, geldboete, rijbewijs in beslag.... 2 maal overkomen

Een 4 tal jaar geleden toen ik nog 18 was en nog zo dom was om coke te dealen, gepakt geweest. Aantal jaren voorwaardelijk...

En nog enkele malen...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
Klik om te vergroten...

wehheh lachen man :mrgreen: ik zal denk veel in zaal 5 en 6 zitten :hearteyes: :hearteyes:

maargoed miss verdwaal ik ook wel, t kan allemaal :P in iedergeval weinig kans dat ik je ga zien, komen wel zo'n 30.000 man :P
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#10
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik zou je pille of je zakje met pille in aluminiumfolie wikkele, dan ruike ze nix dacht ik
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
TonySoprano zei:
Ik ben één keer in Londen op een houdeparty gepakt door de security. Ik stond coke te snuiven op de wc, en de security stond boven de schotten mee te kijken. Ik werd hardhandig meegenomen naar een kamer, waar ik moest wachten. Gelukkig had ik alles opgesnoven en de rest doorgespoeld. Toen de mensen van de beveiliging tegen mij begonnen te praten deed ik alsof ik een domme nederlander was en geen woord engels sprak. Na een uur daar te hebben gezeten (er kwamen steeds meer mensen die opgepakt waren), mocht ik gaan.....gelukkig geen politie!
Ook heb ik één keer op de Kaap in R'dam een vreemd incident meegemaakt. Ik ging naar mijn vast adresje, waar je de sos door een klein luikje in de deur kreeg. Toen ik aankwam zag ik zo'n zwaar bewapend team naar binnen gaan. Ik maakte dat ik wegkwam en de volgende dag las ik in de krant dat ze een drugspand hadden opgerold met kilo's coke en wapens (zelfs een vlammenwerper!). Jammer want het was een goed adresje....de helft van R'dam kwam daar....het was echt een komen en gaan van jongeren (en ouderen). Soms zag ik terwijl ik daar was (hooguit 5 minuten) zo'n 25 man hun waar halen!
Gekke wereld was dat.....is alweer 7 jaar geleden....
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHA wtf

Ne vlammenwerper

Heerlijk topic dit
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
Klik om te vergroten...

Politie controleert de laatste tijd heel erg veel op de grote feesten. Met honden ook. Zou best kunnen dat ze deze keer er ook zijn.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
El Retro zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
a.s woensdag gaat het het spannenst worden voor mij qua drugs in me leven, want er gaan drugshonden zijn. En aangezien ik 5 pillen mee naar Bassleader ga nemen, hoop ik dat de 3 luchtdichte zakjes overspoten met parfum genoeg zullen zijn... :openmouth:
Klik om te vergroten...

wie zegd dat er honden zijn???

ben ook van de partij dus hoop niet dat je gelijk hebt.....
Klik om te vergroten...

Ik ga ook :sunglasses:. Ze zeggen altijd dat er honden en blablabla gaan zijn. Maar kgeloof er niet veel van.
Klik om te vergroten...

Politie controleert de laatste tijd heel erg veel op de grote feesten. Met honden ook. Zou best kunnen dat ze deze keer er ook zijn.
Klik om te vergroten...

al word je dan gepakt kan je dan mee naar t bureau of word t gewoon in beslag genomen?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van me is vorig jaar op Bassleader betrapt geweest met het verkopen van een pil. Hij had er 8 bij, waarvan hij er 3.5 al had genomen. Een security had hem betrapt om het proberen te verkopen van een pil.

Hij moest mee naar een bureau of weet ik veel wat het was. In ieder geval bij de politie op Bassleader zelf. Hij had dus nog 4.5 pil bij. Ze hebben gewoon zen pillen afgepakt en hij mocht gaan verder feesten. Ze hebben hem verteld: "Hadden we je betrapt met 5 pillen of meer kon je echt mee naar de bureau en werd er een PV opgemaakt." Hij heeft dus dik geluk gehad.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
El Retro zei:
Een vriend van me is vorig jaar op Bassleader betrapt geweest met het verkopen van een pil. Hij had er 8 bij, waarvan hij er 3.5 al had genomen. Een security had hem betrapt om het proberen te verkopen van een pil.

Hij moest mee naar een bureau of weet ik veel wat het was. In ieder geval bij de politie op Bassleader zelf. Hij had dus nog 4.5 pil bij. Ze hebben gewoon zen pillen afgepakt en hij mocht gaan verder feesten. Ze hebben hem verteld: "Hadden we je betrapt met 5 pillen of meer kon je echt mee naar de bureau en werd er een PV opgemaakt." Hij heeft dus dik geluk gehad.
Klik om te vergroten...

er is dus gewoon politie al standaard bij bassleader aanwezig, lol niet goed :P :P
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben 1 keer opgepakt, maar dat had niet rechtstreeks met wiet te maken (hoewel het er wel bijkwam)

Ik heb al vaak controle gehad van gewone en undercoverflikken als ik hier in de buurt, of vroeger in de buurt van de school stond te smoren met wat vrienden. Ze hebben al een keer of 10 mijn ID gevraagd en mij geregistreerd.

Ik krijg altijd mijn wiet terug (behalve dus die ene keer)

Je moet gewoon relax blijven en de sympathieke uithangen :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Needlefreak, écht een klassiek verhaal, geweldig! :grin:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
BillyBilo zei:
Needlefreak, écht een klassiek verhaal, geweldig!
:grin:
Klik om te vergroten...
Bedoel je deze van al een hele tijd geleden??
Enkele jaren geleden woonde ik in Gent en ik ging met de trein naar Oostende. M'n studio lag vol met gebruikt zilverpapier van heroïne op te chinezen. 'k had alles bij elkaar genomen en in een groot stuk zilver gedraaid (was echt een grote bol). Dat had ik in m'n rugzak gestoken en ging ik buiten in een vuilbak weggooien. Dat was ik vergeten, zat dus nog in m'n rugzak toen ik in Oostende was. Daar was ik nog naar een apotheker gegaan waar je gratis een pak spuiten krijgt + ontsmettingsdoekjes en kleine potjes schoon water. Ook m'n rugzak in. En daar zaten nog enkele gebruikte spuiten in + een kleine hoeveelheid heroïne in m'n onderbroek. Kwam enkele vrienden tegen en we liepen wat rond op straat. Kwam ineens een politieauto langsrijden. Ze stopten, vroegen onze identiteitskaart en fouilleerden ons. Ze deden eerst de zijkant van m'n rugzak open en haalden een gebruikte spuit uit. 'k mocht al direct mee naar het politiebureau. Daar hebben ze de rest gevonden onder wat kleren. 'k Moest me ook helemaal uitkleden dus die heroïne in m'n onderbroek hadden ze ook. Hele ondervraging gehad ('k heb nogal wat zitten liegen en verzinnen) Ook alle nummers (door de 100) van in m'n gsm overlopen: gebruiker? dealer? Niemand geklikt. Not my style. Ze belden de procureur en gelukkig belde die later terug dat ik mocht beschikken. 'k heb later wel een dagvaardiging gehad en moeten voorkomen. En de rechter heeft me 3 jaar probatie gegeven met verschillende voorwaarden.
In m'n jeugd heb ik enkele huiszoekingen gehad bij m'n ouders maar ze hebben nooit iets gevonden. Mr. Green Doet me denken aan nog een grappig verhaal: En enkele maanden geleden was ik bij een goeie vriend blijven slapen. 's Morgens om 6uur blijft de bel gaan. We kijken naar buiten: massas politie! En we hadden allebei nog wat heroïne over. Surprised M'n maat nam snel zo'n plastiek dat rond een pakje sigaretten zit. Stak z'n envelopje met heroïne daarin en maakte er een worstje van. Hij spurtte achter een potje massageolie, smeerde dat 'worstje' ermee in en stak het in z'n kont. Ik heb net hetzelfde gedaan. Echt niet makkelijk als je zo opgewonden bent om dan je kont te ontspannen. Mr. Green Van mij was dat de eerste keer. M'n maat had dat al meer gedaan. In de gevangenis enzo. Het stak er net in van mij en de politie stond al helemaal vanboven aan de deur te bonken. Ze kwamen binnen met een drugshond enal. Was nogal freaky maar we bleven ijzig kalm. En ze hebben niks gevonden. Iets in je kont proppen is niet leuk, maar als het moet dan moet het! Ben blij dat ik het gewoon snel gedaan heb. Anders mocht ik nog eens voor de rechter verschijnen. Wel vies als het er weer uit moet en je het dan nog wilt gebruiken. Mr. Green
Klik om te vergroten...

'k Vond het ook wel grappig achteraf gezien. :mrgreen:

Maar ik kom echt de zotste stoten tegen, kzal er hier wel nog eens posten. :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
:mrgreen: :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moeder vind leeg pakje shag in mn kamer:
"Rook je?"
-"Ja"
"Wat rook je dan?"
-"Shag"
"Ook happy stuff?" (zo noemde ze het echt ja :þ)
-"Yes"
"Ook andere dingen?"
-"Nee"

Nooit betrapt ofzo, maar op een zondag laat mijn verschijning weinig aan de verbeelding over zou ik denken (:

Met politie trouwens niet.. aantal keren weggestuurd omdat ik "aanstootgevend gedrag" zou vertonen.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."