Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: newbie

nefer zei:
hallo iedereen,ben nog nieuw op dit forum...is er iemand die me wil helpen door de site...kom er egt niet uit...

en kennen de mensen hier elkaar een beetje ?
Klik om te vergroten...

Ja,

Als je hulp wil moet je concrete vragen stellen.

Dat kan bij general chat of onzin we.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
Wat zit je dan te huilen als een baby? :P
Klik om te vergroten...
moet toch ergens mijn verdriet kwijt kunnen he :cry: :cry:
Klik om te vergroten...

Kom maar in m'n armen jongen, het komt allemaal weer goed :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
MetaalKonijn zei:
Zo bouw je een mooie reputatie op, Schranzmanz.
Klik om te vergroten...
ja amai, ik hoop ma da ik nie moet gaan voorkomen hier nu.
mijn strafblad begint er echt mooi uit te zien dan.

Osi` zei:
Altijd, als je naar plekken gaat waar je niet vaak komt, of waar de kans is dat je gepakt wordt groter of in een ander land, altijd in je onderbroek steken die shit, m'n onderbroek heeft zo van die zijzakjes ook, dus een makkie om da daar ook in te stoppen :wave:

Ben nooit gestekt geweest in frankrijk eigenlijk, heb daar naar hartelust 12 joints in mijnen hotelkamer kunnen paffen, in parkje nog een paar en tijdens een bootrit ook nog eens. Geweldige trip.
Klik om te vergroten...

in frankrijk ben ik ook nog niet gepakt geweest, Italië daarentegen. :wink:
en deze keer da ik gepakt ben is niet onbekend voor mij, welgeteld 10m van mijn huis.
mijn pa is zelfs eventjes buiten komen kijken toen ze ons verklaring waren aan het afleggen.
er heeft zelfs een flik bij mijn thuis op het terras gezeten voor een vriendin haar verklaring af te leggen.
(ze hebben wel opgeschreven dat ik heel goed heb meegewerkt)
ken (FRISKO) was er ook bij trouwens :wink: :P
hij is gepakt met weed en ketamine
Klik om te vergroten...
whehe jah fatale shit,stonden gewoon ineens langs ons...
niks aan te doen!!! :smoke:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#4
NOPE :stoned: :stoned:
n
neferLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt caatje en zommess ?
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#6
een dikke 4 jaar terug ben ik gepakt geweest met weed.

we (4 vrienden en mezelf) hadden het idee opgevat om op een zaterdagavond van west-vlaanderen naar terneuzen te rijden om wat gerief te gaan kopen in de CP.
voor we effectief vertrokken natuurlijk nog wat gesmoord in de wagen en dan op weg (jaja, how stupid can you get). :smoke:
na een veel te lange en donkere rit toegekomen in terneuzen en na wat suf rond te rijden in terneuzen hadden we eindelijk onze shop gevonden...
ter plekke wa pintjes gedronken en dan ons gerief gekocht (iedereen die mee was had ruim over de 5 gr gekocht).
na dik 2 uur stonden we klaar om terug naar huis te vertrekken.
we waren nog geen 5 minuten onderweg of er verscheen 'politie...-...stoppen' in onze achterruit. (die hadden waarschijnlijk gewoon ergens verdekt opgesteld gestaan en gewacht tot er een belg van de parking van de CP reed).
dus wij stoppen, die politieman tikte op de ruit van de bestuurder en die draaide het raampje open met als gevolg en dat de rook die in de wagen ging uit het raampje naar buiten stoof...
de politieman vroeg: 'hebben jullie verdovende middelen bij?'
what could we say... onze man achter het stuur bekende en de politieman vroeg ons alle gerief af te geven.
dus wij elk de helft van ons gerief afgeven, duh.
maar we waren der nog niet vanaf...
nadat we 'alles' hadden afgegeven moesten we de politiewagen volgen naar het bureau in terneuzen.
wij gehoorzaamden gewillig, tijdens deze rit heeft er zich vanalles afgespeeld in onze wagen.
een paar vrienden wilde kost wat kost hun gerief niet kwijt aan die flikken. dus de ene at zijn overige grammen weed gewoon op met een klets fanta derachter. en de andere gooide zijn lat hash uit het raam en probeerde de plaats in zijn geheugen te griffen waar hij het had uit de wagen gegooid.
eens aangekomen aan het bureau vroeg de flik of we nog drugs in de wagen hadden wat we negatief beantwoorden :rolleyes:

toen vlogen we met z'n 5'en in één cel. :wave:
bleek dat een paar mensen meer dan de 'toegestane hoeveelheid' weed had afgegeven en de politie wilde weten wie. na, ik weet niet meer hoeveel tijd kwamen ze te weten wie wat bij zich had en moesten we een boete betalen. we hadden net genoeg geld bij om dat te betalen en konden terug vertrekken...
opzoek naar die lat hash die een van ons langs de weg heeft uit de wagen gesmeten. wonder boven wonder hebben we die terug gevonden
:stoned:

ik was de enige die redelijk nuchter was en moest dus terug naar huis rijden. ik dacht van:'oef, we zijn der vanaf.'
net over de grens met België zie ik plots blauwe zwaailichten op de weg! :openmouth:
toen dacht ik van:'ow hell, here we go again'
toen die zwaailichten dichter kwamen bleek dat er voor ons een ongeval was gebeurd... :grin:

na die vermoeiende trip zijn we dan nog in onze hometown frieten gaan eten en is die gast die zijn grammen weed had opgegeten serieus tegen de grond gegaan :smoke:

dus beste mensen, ga nooit of te nooit in't donker op een zaterdagavond naar terneuzen!
enfin, mijn zien ze daar nooit meer op dat tijdstip.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
hupla en de zondag ben ik weer eens gepakt met weed bij mijn thuis.
ik moet echt een gaan opletten he.
nu had ik mijn weed perrongeluk uit mijn zakken getrokken en was het in de living op de grond gevallen en tuurlijk heeft mijn ma het weer gevonden.
ze heeft er niets op gezegd maar ze hgeeft het wel in de vuilbak omgekapt.
ik gebruik al sinds ik 14 ben drugs en bijna nooit geen problemen gehad.
en de laatste 2 maanden ben ik al 4 keer gepakt 2 keer door de flikken en 2 keer door mijn ouders.
ik ben vervloekt :flushed: :flushed:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
floyd zei:
een dikke 4 jaar terug ben ik gepakt geweest met weed.

we (4 vrienden en mezelf) hadden het idee opgevat om op een zaterdagavond van west-vlaanderen naar terneuzen te rijden om wat gerief te gaan kopen in de CP.
voor we effectief vertrokken natuurlijk nog wat gesmoord in de wagen en dan op weg (jaja, how stupid can you get). :smoke:
na een veel te lange en donkere rit toegekomen in terneuzen en na wat suf rond te rijden in terneuzen hadden we eindelijk onze shop gevonden...
ter plekke wa pintjes gedronken en dan ons gerief gekocht (iedereen die mee was had ruim over de 5 gr gekocht).
na dik 2 uur stonden we klaar om terug naar huis te vertrekken.
we waren nog geen 5 minuten onderweg of er verscheen 'politie...-...stoppen' in onze achterruit. (die hadden waarschijnlijk gewoon ergens verdekt opgesteld gestaan en gewacht tot er een belg van de parking van de CP reed).
dus wij stoppen, die politieman tikte op de ruit van de bestuurder en die draaide het raampje open met als gevolg en dat de rook die in de wagen ging uit het raampje naar buiten stoof...
de politieman vroeg: 'hebben jullie verdovende middelen bij?'
what could we say... onze man achter het stuur bekende en de politieman vroeg ons alle gerief af te geven.
dus wij elk de helft van ons gerief afgeven, duh.
maar we waren der nog niet vanaf...
nadat we 'alles' hadden afgegeven moesten we de politiewagen volgen naar het bureau in terneuzen.
wij gehoorzaamden gewillig, tijdens deze rit heeft er zich vanalles afgespeeld in onze wagen.
een paar vrienden wilde kost wat kost hun gerief niet kwijt aan die flikken. dus de ene at zijn overige grammen weed gewoon op met een klets fanta derachter. en de andere gooide zijn lat hash uit het raam en probeerde de plaats in zijn geheugen te griffen waar hij het had uit de wagen gegooid.
eens aangekomen aan het bureau vroeg de flik of we nog drugs in de wagen hadden wat we negatief beantwoorden :rolleyes:

toen vlogen we met z'n 5'en in één cel. :wave:
bleek dat een paar mensen meer dan de 'toegestane hoeveelheid' weed had afgegeven en de politie wilde weten wie. na, ik weet niet meer hoeveel tijd kwamen ze te weten wie wat bij zich had en moesten we een boete betalen. we hadden net genoeg geld bij om dat te betalen en konden terug vertrekken...
opzoek naar die lat hash die een van ons langs de weg heeft uit de wagen gesmeten. wonder boven wonder hebben we die terug gevonden
:stoned:

ik was de enige die redelijk nuchter was en moest dus terug naar huis rijden. ik dacht van:'oef, we zijn der vanaf.'
net over de grens met België zie ik plots blauwe zwaailichten op de weg! :openmouth:
toen dacht ik van:'ow hell, here we go again'
toen die zwaailichten dichter kwamen bleek dat er voor ons een ongeval was gebeurd... :grin:

na die vermoeiende trip zijn we dan nog in onze hometown frieten gaan eten en is die gast die zijn grammen weed had opgegeten serieus tegen de grond gegaan :smoke:

dus beste mensen, ga nooit of te nooit in't donker op een zaterdagavond naar terneuzen!
enfin, mijn zien ze daar nooit meer op dat tijdstip.
Klik om te vergroten...
Of parkeer je auto gewoon ergens anders, en ga er te voet naartoe wss? Let zo'n beetje op de buurt zelf hé en neem kleine weggetjes, maar idd, in de nacht halen is de kans groter da je gepakt wordt. Vooral altijd in de dag gaan en kleine wegentjes nemen, worde minder makkelijker gestekt :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Scherp zijn, dat moet je.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat meen je niet..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:`) no shit éh.

Nahja, is toch zo?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan moet je wel erg lomp zijn :P
Of niet soms?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Schranz ja :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
hupla en de zondag ben ik weer eens gepakt met weed bij mijn thuis.
ik moet echt een gaan opletten he.
nu had ik mijn weed perrongeluk uit mijn zakken getrokken en was het in de living op de grond gevallen en tuurlijk heeft mijn ma het weer gevonden.
ze heeft er niets op gezegd maar ze hgeeft het wel in de vuilbak omgekapt.
ik gebruik al sinds ik 14 ben drugs en bijna nooit geen problemen gehad.
en de laatste 2 maanden ben ik al 4 keer gepakt 2 keer door de flikken en 2 keer door mijn ouders.
ik ben vervloekt :flushed: :flushed:
Klik om te vergroten...
Vervloekt zijt ge niet, maar stop uw wiet in uw portomonnee of iets waar het niet kan uitvallen hé kerel :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Dan moet je wel erg lomp zijn :P
Of niet soms?
Klik om te vergroten...
lach maar met mijn ellende :P :P :P
:wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Osi` zei:
Vervloekt zijt ge niet, maar stop uw wiet in uw portomonnee of iets waar het niet kan uitvallen hé kerel :wave:
Klik om te vergroten...

ik weet dat ik zo iets beter kan doen, maar daar denk ik gewoon niet aan.
ik gebruik al zo lang en ik let der gewoon niet meer op.
op mijn kamer liggen de zakjes ook altijd gewoon op mijn bureau.
f
fungusLid
01-01-2024, 00:00
#17
de andere gooide zijn lat hash uit het raam
Klik om te vergroten...

Die was niet de enige die op dat idee kwam geloof ik! Verleden jaar waren ik en een paar vrienden naar Terneuzen gelift, daar had iedereen wat gekocht, een uurtje in de checpoint zelf gezeten, en daarna gingen we terug liften. We waren met vier, dus dat bleek niet zo eenvoudig. Het was ook al rond middernacht. Wij dus tevoet vertrokken, best gezellig, de sfeer zat er goed in dankzij wat jointjes en een mondharmonica (Moet je je inbeelden: 4 scheve mensjes langs de weg aan het wandelen, ijskoud in december, begeleid door een mondharmonica :rolleyes: ) Er passeerde geen kat, en stilaan begon we te beseffen dat we pas om 6u in Gent terug zouden zijn tevoet. Nouja, to the point: een stukje voor de Belgische grens begint een maatje plots enthousiast te lachen, ze bukt zich en raapt een zakje weed van het gras. Wij blij natuurlijk, en iedereen extra aandachtig naar de berm aan het turen. In de halve kilometer voor de grens vonden we dus dat zakje, daarna nog een zakje met drie voorgerolde jointjes, en een zakje hasj! Schitterend gewoon. En even later passeerde een auto, ik steek mijn duim op, die gast stopt en ik trek de deur open. Een wietwalm drijft naar buiten, zit er een hippie aan het stuur, die op weg was naar Frankrijk maar ons gerust in Gent wou afzetten. Zaligste lift die ik ooit gekregen heb: luide reggae, gezellig verder paffen, hij haalde een grote fles chimay boven en deelde met ons, superkerel was dat. We waren zo opgelucht dat we geen 5 uur meer door de vrieskou moesten stappen, dat we die kerel uit dankbaarheid de helft van wat we gevonden hadden gegeven hebben.
Nogal offtopic, maar t was een mooie avond :)

En verder ben ik nog nooit gepakt of betrapt met drugs, gelukkig.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
fungus zei:
de andere gooide zijn lat hash uit het raam
Klik om te vergroten...

Die was niet de enige die op dat idee kwam geloof ik! Verleden jaar waren ik en een paar vrienden naar Terneuzen gelift, daar had iedereen wat gekocht, een uurtje in de checpoint zelf gezeten, en daarna gingen we terug liften. We waren met vier, dus dat bleek niet zo eenvoudig. Het was ook al rond middernacht. Wij dus tevoet vertrokken, best gezellig, de sfeer zat er goed in dankzij wat jointjes en een mondharmonica (Moet je je inbeelden: 4 scheve mensjes langs de weg aan het wandelen, ijskoud in december, begeleid door een mondharmonica :rolleyes: ) Er passeerde geen kat, en stilaan begon we te beseffen dat we pas om 6u in Gent terug zouden zijn tevoet. Nouja, to the point: een stukje voor de Belgische grens begint een maatje plots enthousiast te lachen, ze bukt zich en raapt een zakje weed van het gras. Wij blij natuurlijk, en iedereen extra aandachtig naar de berm aan het turen. In de halve kilometer voor de grens vonden we dus dat zakje, daarna nog een zakje met drie voorgerolde jointjes, en een zakje hasj! Schitterend gewoon. En even later passeerde een auto, ik steek mijn duim op, die gast stopt en ik trek de deur open. Een wietwalm drijft naar buiten, zit er een hippie aan het stuur, die op weg was naar Frankrijk maar ons gerust in Gent wou afzetten. Zaligste lift die ik ooit gekregen heb: luide reggae, gezellig verder paffen, hij haalde een grote fles chimay boven en deelde met ons, superkerel was dat. We waren zo opgelucht dat we geen 5 uur meer door de vrieskou moesten stappen, dat we die kerel uit dankbaarheid de helft van wat we gevonden hadden gegeven hebben.
Nogal offtopic, maar t was een mooie avond :)

En verder ben ik nog nooit gepakt of betrapt met drugs, gelukkig.
Klik om te vergroten...

Tof verhaal :grin:
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm kga ook maar is kijke bij de grens, woon daar niet zo heel ver vandaag :grin:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had weleens 25 pillen in m'n hand (was ze net goed aan het bekyken) kwamen de wouten langrijden.. M'n hart ging als 'n wilde tekeer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."