Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wortel: onderactief (-6%) Sacraal: open (25%) Navel: onderactief (-13%) Hart: open (13%) Keel: overactief (69%) Derde Oog: overactief (69%) Kruin: open (13%) ik heb gekeken naar wat elk punt betekend, en dit is dan ook echt de eerste uitslag in mijn hele leven, waarin ik mezelf helemaal zie ! aan dmt ben ik zozeer nog niet echt toe denk ik."
"mensen doorzien kwam inderdaad bij mij ook erg aan bot, op een 1 of andere manier wist ik gewoon precies (zoals ik het dan ervaarde) wat die persoon dacht, hoe ie zich voelde enz enz. er was 1 moment dat het me kameraad R even te druk werdt in zijn hoofd, vanaf het moment dat dat gebeurde zag ik het gewoon direct, duurde niet lang trouwens haha. ik heb trouwens ook de hele tijd gehad, dat ik niet wist wat ik wou ? licht aan. licht uit. liggen. zitten. tv kijken. naar de muur kijken. rechtop staan. ondersteboven. scheef lopen. recht lopen. kop tussen de bank. ik deed het allemaal, en het voelde allemaal zo grappig haha."
"waar heb je in godsnaam die schoenen vandaan? de haan kraait , de kraai haant , de haai kraant , de kraant haai haal jy je neus maar niet door mijn zaken want dan komt het niet goed. aanrijding met dubbel D. ik lul uit me nek , me capuson zit vol met woorden. wil ali b zich melden by balie a. de kat kapt de ketamine van de kast tik de dag , pluk een eitje. uitspraken van my en wat kameraden. slaan volkomen nergens op"
"nicotine/cafeine."
"waarschijnlijk rook je takjes in je joint. haal die eruit , en probeer het nog eens."
"een joint roken met 2 á 3 man is chill. en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1. ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai. altijd met een grote groep , harstikke gezellig."
"Frisko zei: falinter zei: een joint roken met 2 á 3 man is chill. en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1. ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai. altijd met een grote groep , harstikke gezellig. Klik om te vergroten... tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost... let maar op daar kom je nog van terug :P Klik om te vergroten... we hebben zeker mensen die meer betalen dan de anderen. maar dat is wel ongeveer in evenwicht. ik ga echt niet de persoon worden die altijd betaald. ben mischien gek , maar niet zo erg , haha"
"2 á 3 dage. zonder pep iets meer als 42 uur."
"capsules lijkt me inderdaad beter als snuiven. nog nooit aan gedacht. en dat vloeitjes idee lijkt me niks. © B."
"des te meer je koopt , des te goedkoper. maar 2oo euro voor 50 gram vind ik dus wel heel erg goedkoop. ik schat iets van 400 tot 450 ofzo hier ?"