Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De brug ownt gewoon in M'tricht ^^ Kan best zijn dak jullie al eens ben tegengekomen, maar meestal blijf ik toch niet lang, maja ^^
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdje geleden op een party gepakt toen ik een nak speed wilde nemen. Gelukkig had ik niet veel bij me (ben niet zo'n die hard in speed) en werd ik dus gematst door de security, m'n speed werd helaas wél ingenomen (halve gram) :)
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog nooit gepakt gelukkig :)
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freezing zei:
Een keer zaten we onder de brug in mtricht en toen regende het heel hard, dus wij joints roken etc. komt de politie op de boot aan.
zij: en heren, een jointje aant roken?
wij: eh..ja..
zij: dat mag eigenlijk niet in het openbaar he?
wij: ow dat wisten we niet ( haha heel heilig )
zij: nou rook hem maar op maar laat ik het niet nog eens zien!

Whaha wij hadde zoooon geluk.
Klik om te vergroten...


Ik ik loop in maastricht naar huis met een halfvol blikje loozer-bier (je weet wel die van de Aldi) omdat een vriend van me in slaap gevallen was en ik tegen een muur aan het praten was.
De hele weg naar huis doe ik het blikje zo af en toe in mjn zak omdat ik het geen gezicht vind.
Op de hoek van de straat passeert een politiewagen.....
Ik wordt afgesneden en mag een boete betalen......50 euro's!!!
Wat een verschillende maten.....(naaiers)


Met andere drugs gelukkig nooit gepakt....
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#5
een paar jaar geleden door men moeder me weed gene stress hoor want zij heeft daar blijkbaar geen probleem mee heb ik toen ontdekt moest wel plechtig beloven om nooit andere drugs te gebruike... :flushed: :)
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een salviatrip die we buiten in een natuuromgeving hadden gepland.
Heerlijk rustig.

We hadden nog flink wat weed en lachgaspatronen bij ons, om de avond compleet te maken.

Na een paar balonnen en wat weed, was het tijd voor de salvia.
We rookten de salvia via een bong...we hadden echt vanalles bij ons hahaha.
Net toen we weer terug op aarde waren stonden er een paar agenten naast ons...Agent: "wat is dat?"
"das een bong"
"zijn jullie wiet aan het roken"
"JAAAAAAAA :mrgreen: (nog helemaal gelukkig)"
"Wat zit er in die patronen?"
"uhhhh...geen idee die zijn niet van ons :smoke: "
"hebben jullie nog wat bij je?"
"Nee! we hebben alles opgemaakt (met een lach :mrgreen: )"

Achteraf blij dat we weer redelijk terug op aarde waren.
Wel hielden we er een boete aan over (was onbevoegd terrein).
T
TonySopranoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben één keer in Londen op een houdeparty gepakt door de security. Ik stond coke te snuiven op de wc, en de security stond boven de schotten mee te kijken. Ik werd hardhandig meegenomen naar een kamer, waar ik moest wachten. Gelukkig had ik alles opgesnoven en de rest doorgespoeld. Toen de mensen van de beveiliging tegen mij begonnen te praten deed ik alsof ik een domme nederlander was en geen woord engels sprak. Na een uur daar te hebben gezeten (er kwamen steeds meer mensen die opgepakt waren), mocht ik gaan.....gelukkig geen politie!
Ook heb ik één keer op de Kaap in R'dam een vreemd incident meegemaakt. Ik ging naar mijn vast adresje, waar je de sos door een klein luikje in de deur kreeg. Toen ik aankwam zag ik zo'n zwaar bewapend team naar binnen gaan. Ik maakte dat ik wegkwam en de volgende dag las ik in de krant dat ze een drugspand hadden opgerold met kilo's coke en wapens (zelfs een vlammenwerper!). Jammer want het was een goed adresje....de helft van R'dam kwam daar....het was echt een komen en gaan van jongeren (en ouderen). Soms zag ik terwijl ik daar was (hooguit 5 minuten) zo'n 25 man hun waar halen!
Gekke wereld was dat.....is alweer 7 jaar geleden....
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, heel raar...
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd, mr volges my wete de woute het zelf nog nie eens precies ofzo :P
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
buzzy zei:
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs
Klik om te vergroten...
haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :P :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja gister door me ouders
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#12
mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar) :confused: :confused: :confused: :confused: eens geen drugs mee te nemen :confused: :confused: :confused: :confused:

zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
White_Rabbit zei:
mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar) :confused: :confused: :confused: :confused: eens geen drugs mee te nemen :confused: :confused: :confused: :confused:

zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad :)
Klik om te vergroten...

Ja dan heb je nog mazzel gehad ja :)
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Naar Reggae Geel kan je dus echt niet meer heen sinds de flikken dat ontdekt hebben. Ik was daar 2 jaar geleden en gelukkig dat ik niets bij had want ELKE auto moest daar een speciale weide oprijden en werd gecontroleerd. Dat is echt Kerstmis voor die flikken.

Ben zelf nooit opgepakt met drugs. Gelukkig.

Een (domme) vriend wel eens. Hij smoorde alleen maar en dealde erbij om dat te kunnen betalen, op een dag pakken ze hem op en doen huiszoeking in zijn kamer. Hij had hopen geld op zijn bureau liggen en plastic zakjes van de groothandel. In een houten piratenkoffer zaten weegschalen, etc.
Die had geluk dat zijn ouders een goede advocaat konden betalen hoor. Hij was wel minderjarig toen.

En mijn broer ging ooit enkele jaren geleden toen hij 14 was eens langs bij de plaatselijke politie. Samen met een paar vrienden ging hij daar zeggen dat ze een spreekbeurt wilden maken over drugs en gingen dus info zoeken. Mijn broer houdt nog altijd vol (21 nu) dat die flikken posters van wiet hadden hangen, dat het vol smoor hing in dat kamertje en er rare planten stonden.
Allez, je moet al veel gesmoord hebben om op het idee te komen de flikken eens over drugs gaan uit te horen.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog nooit, wel al met sigaretten maar daar maken ze no big deal van :)
Moest ik betrapt zijn door me ouders met 5g wiet of 1g speed, kzou wel nog wegmogen, maar ze zouden me nooit niet meer vertrouwen en teleurgesteld zijn en dingen zeggen zoals junkie enz :smilingimp:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben eens gepakt geweest met wiet, maakten ze niet zon groot probleem over, de ouders moesten wel ingelicht worden maar die wisten het uiteraard al ghehe.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs





























op :)
2
2jornot2jLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol ik weet nog gisteren zat ik lekker subtiel een jointje met een maat te doen in een zelfgemaakt waterpijp dus het viel wel wat op..zker omdat we op een pleintje zaten vlakbij een buskot:tongueout::tongueout:
maarja opeens kwam er een gast van midden 20 op ons af..
hij zei zeer serieus: ha mannen jointjes aan het roken?wij nenenenee tegelijk echt supr lol.dan zei hem, ja ik wil jullie pas,ik haalde em boven en hij lag plat vn het lachen dan en riep het naar andere maten die vlakbij zaten..
ik dacht al dat er iets niet klopte maar die gast deed dat doodserieus.echt we hadde de schrik van ons leven
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Boner zei:
buzzy zei:
Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs
Klik om te vergroten...
haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :P :)
Klik om te vergroten...


Denk dat je het antwoord zelf wel weet :wink:
g
ghb-freakLid
01-01-2024, 00:00
#20
hier in belgié ging ik naar een disco club 48 samen met een vriend van mij! die vriend van mij had juist een flugel van mij gekocht! en hij verkocht een buisje aan een vriendin en hij gaf dat aan haar! en zij werdt er mee gepakt door de uitbater!! en zij verklikt hem!! en moest de dealer aanduiden!! en ineens moesten ik en mijn maat mee komen voor een controle! ik had nog 4 flugels op zak en 2 buisjes en een zakje pillen met een kleine 20 stuks in! En ja hoor politie erbij geboeid mee naar de buro! daar een 6 uur vast gezeten te hebben kwam de recherche ons halen en werden we ondervraagt!! na heel die zever!! kwam die recherche ineens af en zei hij stapt mor in den auto!! ikke och zot jullie doen ons naar huis of watte! die wout kijk achterom en zij neenee we gaan een drugs hond halen en een huis zoeking doen en u auto controleren!! ikke in paniek!! den hond in mijn wagen alles ondersteboven gehaald!! ik dacht nu hang ik zeker daar lagen nog een 14 flugels in en een gram of 9 weed!! maar de vloei hebben ze niet gevonden lag onder mijn reserve wiel van de wagen! ikke al content! en dan reden we naar mijn vriend thuis die had nog wa chit liggen hij die direct afgegeven en was in orde!! hij mocht gewoon thuisblijven!! dan naar mijn thuis!! ik wist toch dak mocht brommen!! bij mij thuis aangekomen mijn vriendin die van niks wist niet dat ik dealde en niet dat ik gebruikte!! die recherche naar binnen met die hond!! En jawel ze vonden alles 7gr speed, 3 gr coke, 17gr mdma cristallen, 4 liter gbl, kwart liter vers gemaakte ghb, en 6 kartonnetjes en een hoop casch geld verstopt in men openhaard!! die recherche tegen mij ziet er niet te best uit voor u mateke! dan hebben ze me naar het justitie paleis gebracht en moest voorkomen en mocht ik naar de begijnestraat!! heb 2.5 maand gezeten en ben vrij gekomen door een procedure fout!! en sinds die dag en nacht verkoop ik niks meer heb men lesje wel geleerd want daar zitten is echt geen lachertje! en oke het geld loopt binnen als een sneltrein maar het is het tenslotte allemaal ni waart! ik was alles kwijt, mijn werk, mijn huis mijn vriendin en mijn familie! dus bezin voor dat je begint!!! geld maakt ni gelukkig!!
groete

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...141516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."