#1
De brug ownt gewoon in M'tricht ^^ Kan best zijn dak jullie al eens ben tegengekomen, maar meestal blijf ik toch niet lang, maja ^^
Freezing zei:Een keer zaten we onder de brug in mtricht en toen regende het heel hard, dus wij joints roken etc. komt de politie op de boot aan.
zij: en heren, een jointje aant roken?
wij: eh..ja..
zij: dat mag eigenlijk niet in het openbaar he?
wij: ow dat wisten we niet ( haha heel heilig )
zij: nou rook hem maar op maar laat ik het niet nog eens zien!
Whaha wij hadde zoooon geluk.
(nog helemaal gelukkig)"
"
)"haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :Pbuzzy zei:Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs
White_Rabbit zei:mazzel gehad geloof ik, keer naar reggae festival in belgie gereden en besloot (raar maar waar)![]()
![]()
![]()
eens geen drugs mee te nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
zal je net zien dat ik die keer aan de kant gezet wordt in belgie, auto leeghalen, hond erin en snuffelen maar. Moet verwarrend zijn geweest voor die hond want ik draaide er altijd blowtjes, maar al met al dus mazzel gehad![]()
Boner zei:haha, heb ik het nu verkeerd op of is het dubbelzinnig bedoelt :Pbuzzy zei:Ik heb mn meisje wel eens gepakt met drugs![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."