#1
Ik had ze er wel uitgesprint hoor..

waarschijnlijk niet neeneed^weed zei:Miss komt het nog eens dat ik gepakt word, maar ik hoop het niet![]()
![]()
close one, veel verloren?HDA zei:een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken !![]()
Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa...

BobG zei:Nee, niet gepakt maar wel een keer betrapt. Het ging zo:
Ik zat met een maat op een plein in de stad, er komen 2 jongens naar ons toe met de veelgestelde vraag: Hebben jullie wat? Ik knik ja, en zeg hem om mij te volgen naar een rustig steegje. Zo gezegt zo gedaan, ik heb het geld in me hand, en wil het spul geven, komen er 2 agenten de hoek om gelopen tegelijk toen ik het gaf. Ik zeg, er komen 2 agenten aan maar blijf rustig. Die jongen springt van schrik 3 meter de lucht in en jahoor ze spraken ons aan.
'Wat zijn we aan het doen jongens? Dealen zeker! Laat je legitimatie maar eens zien''
ik had geen legitimatie bij me dus dan mogen ze me fouilleren. Ik zette de stand op nul en sprintte weg. Die andere jongen bleef staan, ik werd niet gevolgd.
Ik was toen naar huis gegaan en heb een andere jas aangetrokken(had toen het gebeurde een witte jas aan dus valt erg op).
Mijn hart klopte zoo hard echt niet normaal(zat namelijk aan de sos), later kwam ik die jongen nog tegen hij kreeg geen aanklacht oid. Dus eind goed al goed.
anders was je nog meer de lul geweest "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."