Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had ze er wel uitgesprint hoor..
N
N.iiCkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben je wel is gepakt met drugs en hoeveel had je toen bij je? :confused:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja door m'n ouders maar dat bedoel je wss niet :wink:
nee door de flikken nog nooit gepakt geweest wel al een aantal keer heel close ivm joints dat we aan het roken waren maar nooit iets ergs gebeurd
....gelukkig! :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had dat ook pas als laatste optie gedaan, als je zag dat ze stopten of uitstapten en zeker niet meteen op de grond smijten,,,,, je weet idd maar nooit misschien zagen ze wle niks :wink: :wink:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog nooit gepakt door de flikken. Alleen wel beeke schrik krijgen als flikken voorbij rijden en naar u kijken als ge ne joint in u mond ebt :grin:
Al wel gepakt door vader maar zei er niets van.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben gepakt met vitamine C, ze dachten bij de ingang van het festivalterrein dat het een verboden middel was heheh. Ik zei nog "Het is vitamine C!", zij: "Ja ja... we gaan er even naar kijken". Ik sprak uiteraard de waarheid :P
Ik had het trouwens per ongeluk in mijn tas laten zitten.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een maat en ik waren een joint aan 't bouwen ergens vlakbij een sportpark, toen de politie plotseling langs kwam, en we onze zakken leeg moesten maken. Gezien het geringe aantal drugs dat we bij ons hadden maakten ze er geen punt van, en wensten ze ons nog veel plezier :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miss komt het nog eens dat ik gepakt word, maar ik hoop het niet :grin: :grin:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wel had et ergens verstopt, komen de flikken :angry: Had iemand die het gezien had de flikken gebeld. 4 gram ingenomen :( Terwijl ze later een brief sturen dak niks fout had gedaan :angry: GVD weed weg.

PS: als er niks van klopt komt het omdat ik aardig ver heen ben...
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
Miss komt het nog eens dat ik gepakt word, maar ik hoop het niet :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk niet nee :grin:
ben trouwens nog nooit gepakt...
enigste dat ik met flikken heb meegemaakt is dat ze men pas vroegen...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
HDA zei:
een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken ! :openmouth:

Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa...
Klik om te vergroten...
close one, veel verloren?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken ! :openmouth:

Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa...
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
die politie ziet altijd veeeel minder dan je denkt... en als paniekerig gaat zitten doen val je op.... dus de sheit op de grond gooien heeft echt te weinig zin....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, niet gepakt maar wel een keer betrapt. Het ging zo:
Ik zat met een maat op een plein in de stad, er komen 2 jongens naar ons toe met de veelgestelde vraag: Hebben jullie wat? Ik knik ja, en zeg hem om mij te volgen naar een rustig steegje. Zo gezegt zo gedaan, ik heb het geld in me hand, en wil het spul geven, komen er 2 agenten de hoek om gelopen tegelijk toen ik het gaf. Ik zeg, er komen 2 agenten aan maar blijf rustig. Die jongen springt van schrik 3 meter de lucht in en jahoor ze spraken ons aan.

'Wat zijn we aan het doen jongens? Dealen zeker! Laat je legitimatie maar eens zien''
ik had geen legitimatie bij me dus dan mogen ze me fouilleren. Ik zette de stand op nul en sprintte weg. Die andere jongen bleef staan, ik werd niet gevolgd.

Ik was toen naar huis gegaan en heb een andere jas aangetrokken(had toen het gebeurde een witte jas aan dus valt erg op).

Mijn hart klopte zoo hard echt niet normaal(zat namelijk aan de sos), later kwam ik die jongen nog tegen hij kreeg geen aanklacht oid. Dus eind goed al goed.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
leer je weer van :wave: :mrgreen:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
dan nog het is zeg maar nogal vervelend als je die skotum achter je aan heb :openmouth:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Nee, niet gepakt maar wel een keer betrapt. Het ging zo:
Ik zat met een maat op een plein in de stad, er komen 2 jongens naar ons toe met de veelgestelde vraag: Hebben jullie wat? Ik knik ja, en zeg hem om mij te volgen naar een rustig steegje. Zo gezegt zo gedaan, ik heb het geld in me hand, en wil het spul geven, komen er 2 agenten de hoek om gelopen tegelijk toen ik het gaf. Ik zeg, er komen 2 agenten aan maar blijf rustig. Die jongen springt van schrik 3 meter de lucht in en jahoor ze spraken ons aan.

'Wat zijn we aan het doen jongens? Dealen zeker! Laat je legitimatie maar eens zien''
ik had geen legitimatie bij me dus dan mogen ze me fouilleren. Ik zette de stand op nul en sprintte weg. Die andere jongen bleef staan, ik werd niet gevolgd.

Ik was toen naar huis gegaan en heb een andere jas aangetrokken(had toen het gebeurde een witte jas aan dus valt erg op).

Mijn hart klopte zoo hard echt niet normaal(zat namelijk aan de sos), later kwam ik die jongen nog tegen hij kreeg geen aanklacht oid. Dus eind goed al goed.
Klik om te vergroten...


had je dat geld toen al weggestoken?
en heb je die jongen zen spul nog gegeven ofniet ? :grin:
daamn dude your lucky
ik ga in het vervolg ook geen legitematie meenemen :grin:
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben al es gepakt,

heel stom,

zat in een station na een fuif speed te snuiven,

had het uitgerekend,

nog drie lijntjes ieder uur voor mijn trein kwam,

had dat daar klaargelegd, beetje verstopt achter mijn cdkistje,

komen daar opeens toch wel flikken toe,
fuckin stationbediende was komen kijken (om 4h snachts, wie weet in godsnaam da er dan fuckin station beambten zijn???)

ik der naartoe, zij onmiddellijk naar de hoek waar al mijn spullen lagen, en ook dus die cd met drie lijnen op,

gedaan of mijn neus bloede en zeggen van 'cddoosje met drugs ik weet niks van' dan gingen ze het wat nader onderzoeken, bleven maar doorgaan over een cddoosje, en wezen naar mijn cdkist, dan wouden ze die wegnemen,

pak ik het cddossje ernaast met de speed op en kip het gelijk om,

dat hadden ze gezien natuurlijk

zij: waarom heb je dat nu gedaan
ik: omdat jullie niks zouden vinden natuurlijk

dan meegevoerd naar politiestation, ondervraagd, ik had gelukkig niets anders bij, pv opgesteld voor gebruik van speed, niet voor bezit.

zaak is dan geseponeerd geweest gelukkig

nooit meer iets van gehoord
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo geluk dat ze je niet gevolgd waren :rolleyes: anders was je nog meer de lul geweest :wink: geluk bij een ongeluk dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."