Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha was dat niet die vrijdag dat we de Huwhue hadden? :P. Oh en klapkakie in vervolg moet je wel de grond stozuigen hea en niet over de tafel heen :P."
"Kauwgom kauwen tijdens het gebruik van pillen of speed veroorzaakt dat je ongemerkt gaat knarsetanden waardoor er inderdaad stukjes van je tand af kunnen slijten/breken. Daarom een advies: Neem nooit kauwgom tijdens pillen of speed (misschien 1tj of 2 gedurende een paar minuten lang is niet erg maar ga er zeker niet een paar uur mee doen). -Flinter"
"Wat mij doet denken, ik heb een labret piercing (kin/onderlip hoe je het ook wilt noemen). Ik heb egt een uur erop zitten kauwen met men voortanden, damn wat heb ik daar last van gehad niet normaal (toen had ik ook stukjes tand in men mond). Dingen in je mond waar je op KUNT kauwen zijn zowiezo gevaarlijk als je onder invloed van XTC bent de neiging is te groot..... het is te lekker. -Flinter"
"Ohja nog een feitje als je kauwgom eet tijdens een trip en je gaat na de trip slapen dan ga je de hele tijd in je slapa knarsetanden. -Flinter"
"Gepakt met wiet door men ouders. Maar eind goed al goed ik mag blowen van ze. Sterker nog men vader heeft me laatst nog naar de shop gebracht. -Flinter"
"als in drank is dat bier en normaal drinken icetea."
"wiet, nicotine, cafeine en komend weekend paddo's (als het weer meezit gvd:P). -Flinter"
"Jointje op de lip"
"Moi oh moi om 13:00 elk 1 hele zegel genomen en nu hard aan het trippen das niet normaal (maya's overigens)"
"Misschien een beetje oud en laat magoed toch om even mede te delen aangezien die mexicaanse opduikt xD. Speed werd in de jaren 20 30 40 voorgeschreven als medicijn voor astma en griep. Waarom? het zijn een soort van onstekingen/infecties in de luchtwegen en speed maakt dat prima vrij. Heb zelf nu ook last van griep en heb er een lijntje speed bijgenomen en ik voel me van compleet lamlendig naar nog wel wat redelijk. Uiteraard is het maar de bedoeling dat je een beetje neemt en geen 10 gram :P. Flinter"