Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga meestal in Bergen op Zoom (miami) voor mij het dichtste bij. Soms Roosendaal Breda Goes alleen Pax de boot in Breda is super duur."
"Blowtje of 2 pd. In het weekend wel wat meer."
"Denk dat iedereen dat gevoel wel kent. vaak of meestal is t super relaxed maar soms kan je echt para worden. Zeker als je jezelf niet goed voelt versterkt dat alleen maar."
"Je kan ook knock gaan, als je veel blowt op een nuchtere maag. net of er een steen in je maag zit."
"Gwn in een dicht afgesloten bakje-kistje.Geen mens die dat ruikt."
"Minavez kan je gwn in de apotheek halen maar,zou dat niet te vaak gebruiken, kan ook niet echt goed zijn denk ik.Beetje irri om telkens als je stoned bent te gaan druppelen.zeker als je veel blowt"
"Gwn ff lekker eten of een bak koffie,ben ik persoonlijk iets helderder. :P"
"Gwn in de shop.Weet ik iig dat het goed is.btw ken weinig straat dealertjes."
"Serieus sporten heeft alleen zin als je niet gebruikt en of rookt."
"Mischien was die J nat ofzo"