Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"damn das echt ziek ..."
"ga hier denk ik nog van de week een tripreport maken alst gaat.. typen niet echt.."
"kan het zo moeilijk in woorden uitbrengen hoe ik me de afgelopen uren voel.. wil telkens ongelovelijke posts neerzetten van wat ik zie maar de woorden komen niet :P"
"Tja, ik heb geen echte advies te geven hierbij, omdat het mij ook vaak overkomt. Je zou inderdaad een kwartje kunnen proberen, daar zal je veel minder van voelen maar het is wel allemaal veel makkelijker onder controle te houden. In ieder geval gaan wij een keertje samen trippen!"
"Eigenlijk bijna altijd in mn eentje getript... Met paddos in ieder geval van de 10 keer minstens 7 keer in mn eentje. Met LSD altijd in mn eentje, maar dat kwam meer omdat ik totaal niemand kende die t uit wou proberen. Van bijna al mijn vrienden gebruiken er een handjevol af en toe drugs, en dat is dan xtc/speed/coke... Pyschedelics durven de meeste niet aan. Dus dan maar in je eentje :P"
"Behoorlijk nieuw hier, zelf ook nog nooit lsd op en totaal geen idee hoe ik eraan moet komen. Maar het lijkt me echt heel leuk Woon ook maar 5 minuten van de duinen af"
"1x in mn eentje gedaan wat echt geweldig was, lavalamp erbij, chille muziek op. Was geweldig 1x met 2 andere en een sitter, was ook echt heel leuk, onwijs gelachen met elkaar.. even geergerd aan de sitter maar die ging toen gelukkig even oprotten Aan de ene kant lijkt het me leuk om te trippen op een goa feestje, tegelijkertijd lijkt het me echt heel erg eng, ik hou niet van teveel mensen om me heen tijdens het trippen en ben behoorlijk bang dat het fout zou gaan. Ik denk ook dat ik nooit zal trippen op een feestje, behalve misschien over een paar jaar als ik behoorlijk wat ervaring erbij heb."
"Ik heb 3x coke gebruikt en hoewel ik het wel lekker vond, kon ik maar niet begrijpen wat er zo speciaal aan was. Het was wel zo dat zodra het op was ik weer wat erbij wou. Ik vind het niet speciaal genoeg om zoveel geld ervoor uit te geven Dus het verhaal van 1x gebruiken en verslaafd raken slaat echt nergens op."
"Ik heb tot ong kwart over 7 buiten in een park rondgelopen met Shpongle op Was erg leuk, nu even geen tijd om een goede conclusie te schrijven... Ik weet wel dat het misschien niet zo slim was om van te voren zoveel Dex te snuiven.. ik had wel veel meer controle dan anders... maar uiteindelijk voelde ik me zo ongelovelijk gesloopt drna, erger dan andere acid trips.... Toch blijft deze in mijn top 3 Volledig verslag komt zo snel mogelijk"
"Bron: http://thetyee.ca/News/2007/04/23/Feldmar/"