Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Immo zei: Ben ik de enige die zijn post niet helemaal kan volgen? Klik om te vergroten... Wij zijn niet vaag, de wereld om ons heen is vaag...je bent niet niet de enige"
"Gewoon iedere dag gebruiken, hoe meer hoe beter"
"Taat zei: Milos zei: gistere gepraat met de vader van mijn beste vriend: het beste wat je kan doen om af te kicken is: LANDLOPEN, hij liep dus te voet naar griekenland.. Klik om te vergroten... Daar heeft ie nu de energie toch niet voor Klik om te vergroten... Dat kan hij mooi op die dag doen dat hij tikkies mag bouwen, gezien de theorie van Maria Singer"
"Marla Singer zei: Als er dan plotseling van die newbies daartussen een beetje "wijs" gaan lopen doen, dan doen wij: Overigens is de TS een zij en geen hij... Klik om te vergroten... Precies..."
"Goede bekomst"
"al mijn zakgeld"
"Heb het meegemaakt met keta. We zaten in een groep beetje televisie te kijken bij iemand thuis. Paar lijnen keta gemixt met mdma kristallen die dag en avond gehad. Was lekker wazig, had de afgelopen 3 uur daarvoor eigenlijk niks meer bijgenomen, maar werd constant vager en vager waardoor ik op een gegeven moment voelde dat ik moest kotsen. Was niet echt relaxt op dat moment zelf, maar daarnaar gewoon weer fijn doorgaan."
"Keta gemixt met MDMA-kristallen, aanradertje (Y) Later nog een half snoepje bij gehad, werd daar knettervaag van tot ik voelde dat ik moest kotsen. Toen alles naar buiten gewerkt en weer gaan met die banaan"
"Hoe krijg ik het er weer uit dan?"
"ExceptionalInsight zei: Kwestie van prioriteiten. Een verslaving past niet in het beeld dat ik van mijn toekomst heb, dus komt die er niet, punt. Klik om te vergroten..."