Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik beschouw mezelf niet als een dom persoon en plaats mezelf en anderen niet in een hokje. Gebruik een paar keer in het jaar eens een lekker snoepie van goede-kwaliteit om een leuke party nog veel leuker te maken. Ik denk dat het ook meer aan die subcultuur ligt inderdaad.Het gaat om het feit waarom je drugs gebruikt. Daar bedoel ik mee dat mensen die pillen slikken op hardcore/hardstyle feesten zoveel anders zijn en meer het doeleind hebben om naar de klote te gaan dan mensen op bijvoorbeeld techno-feesten. Op techno-feesten komen toch over het algemeen intelligentere mensen die ook gewoon lekker kunnen chillen en een leuk gesprek aan willen gaan, maar ook losgaan...DIt komt denk ik door dat de muziek zelf gewoon intelligenter is, moeilijker in mekaar zit, meer underground en divers is.....Hiphop - trekt weer meer de blowers aan en de cokesnuivers door de "ik ben chill en de man" cultuur Met coke en tripmiddelen heb ik helemaal niks... Heb het ook nog nooit gedaan maar weet dat coke je het gevoel geeft dat je de "man" bent en je je onoverwinnelijk laat voelen..Daar heb ik geen behoefte aan want wil me niet beter voelen dan andere mensen. Tripmiddelen lijkt me ook niks maar meer omdat ik een beetje huiver bij hallucinaties terwijl het toch echt wel een leuke ervaring kan zijn van wat ik heb gehoord. Vooral door innervisons in jezelf, je kan in 3rd person mode gaan....van wat ik gehoord heb! Ga het toch maar eens proberen die laatste, iemand tips voor me..?..."
"Vrouwen van 30 + die uit hun bolletje gaan vind ik zeer vermakelijk"
"Mn ma heeft me vroeger weleens gesnaaid..... Zat in de brugklas, nog helemaal in het begin van het schooljaar Op een ochtend had ik gewoon zin om een joint onderweg naar school te roken (fris begin v/d morgen zeg maar haha) Was ik nog in mn ochtendjasje boven op mn kamertje om 0700 in de ochtend een dikke wiet-joint aan het draaien... Nou opeens stond mams in de deur opening met de wasmand, heb dr niet horen aankomen. Ik schrik me echt helemaal het leplazerus en smijt mn joint door de hele kamer heen. 10 seconden bleef ze stil staan.......... En opeens kreeg ik me toch een ram voor mn harses!!!!..haha..sjezus man...zelfs Tyson kan daar nog een puntje aanzuigen. Ik was in een klap wakker zeg maar...daarintegen was ik ook nog maar 13 ofzo, dus kon de reactie wel begrijpen van mams.......jaja dat waren nog eens tijden zeg.....greetz Naughty!!! [/b]"
"Dit is mijn eerste ervaring, Mijn eerste pilletje was op Awakenings Festival 2006.. :P Het was een roze gekleurde pil met een hartje erop.. Was in het begin wel een beetje zenuwachtig maar dat is gezond, overigens had ik al genoeg bacootjes op wat mijn zenuwen ook wel wat weg nam. Ik nam een halve en ging gewoon niet anders dan normaal het feestgedruis in.......... Zowwwww, de overgang van de aangeschoten ik naar de spacende ik kwam heel geleidelijk opzetten en merkte opeens aan mezelf dat ik echt zo fuckin vrolijk werd!!! Het weer (30 graden), de slippers, de schaars geklede mensen, de muziek ..van minimale klikkende beats naar dikke pompende techno...Ik vond alles helemaal geweldig!! Heb me nog nooit zo vermaakt als die dag zeg.... Door de dag heen heb ik nog 2 halfjes genomen toen, om dat ik toch voelde dat het gevoel zwakker werd soms. Lekker rond banjeren over het festivalterrein in staat van euforie samen met een maatje die het overigens ook voor het eerst deed, wat een ervaring met zn tween zeg ppfffttt!!!! Maar de dag erna weet ik nog dat me benen zo naar de tyfus waren, spierpijn in mn reet, kuiten....mn hele lichaam was zwaar toegetakeld hahaha Maar al met al was het het zeker weten waard!!!!! Dit was mn eerste keer en zal het nooit nooit vergeten"
".HEY HEY..Was tijdje geleden naar Awakenings festival 2006/// Was een superfeesie!!... Hele dag van 12 tot 1700 lekker gezopen ..bacoos baccooos en nog eens bacooss... Maten van mij droppen wel eens snoepie, ik d8 ook fuck it met mn lamme kop..Nam eerst halve (kleine witte pil, volgens mij met katje erop?) uurtje later nog halve...voelde me echt te bruut...sfeer was top, weer was super !! muziek was gruwelijk wat een knalfeest zeg!!! Dus ik d8 afgelopen weekend, ( Awakenings in de gashouder) gewoon weer lekker zuipen..en indien de trek aanwezig zou zijn een snoepie... had een pil (bruin,groot,met middenstreepie)... was al behoorlijk lam (10/12 bacootjes)...met de herinnering aan de vorige awake..huppa met mn overmoedige kop (hele pil erin,was dus de 2e keer in leven).....Nou het duurde maar en kwartiertje of hij sloeg in als een bom...begon te zweten als een gek en voelde me echt para en niet lekker zoals vorige keer...Even in chill-out room gezeten, wat helemaal kut was.. mn zicht werd kut, en voelde mezelf alsof ik elk moment kon ontploffen. tering wat ging ik hard,, Ik d8 nog maar aan 1 ding & dat was met een bloedgang naar buiten....eenmaal buiten , rustig stickie gerookt en voelde me naa dat luchie scheppen eigenlijk kiplekker, en wou weer naar binnen... Jammer maar dat kon niet meer, vet klote dus... Heb ik nou gewoonweg teveel gezopen van te voren? Of was deze pil nou gwoon een taaie rakker? Ik denk dat ik volgende keer maar een halfie neem & dan verder check.. Of gewoon alleen bij de bacootjes blijf.. Wat raden jullie me aan, als doorgewinterde jamin-klanten Dus dat was mn 2e ervaring.....mazzel & greetz..from a rookie...peace out!"
"Thanx voor de eyeopener...peace to y''allllll thanx for responding....peace out"
"Hoeveel kost zon pot L-nog wat>?????"