Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je zelf een wilt bouwen met een plastic fles kan je het ook zo doen: Aan de bovenkant waar je het drinken uit giet dus daaroverheen span je zilverfolie met gaatjes erin,en dan waar je de joint in doet dat buisje daar aan zuigen werkt veel beter en als je shit erdoor heen valt maak je of meerdere lagen met folie of je legt er eerst as op van je sigaret bijvoorbeeld en daar je wiet/hasj/crack op succes gegarandeerd"
"slunse zei: dit topic is nog beter dan die gast die z'n coke wegspoelde omdat hij glinsterde maar goed dat je het vraagt, zo hoef je je pilletjes niet meer te verspillen wat je wel kan doen is suikerwater aan je plantje geven om je weed een zoeter smaakje te geven. (als ik me niet vergis) Klik om te vergroten... Had volgens mij ook een keer gelezen van die jongen die vroeg of zijn wiet "blaadje "nog te roken was"
"Happydude zei: tuurlijk zeg je dn en geef mij die brokken maar tjah er zijn er zelfs die teennagels roken ... Klik om te vergroten... ????????????????? dat meen je niet he"
"inosithol Cafeine versnijden ze voornamelijk speed mee"
"aaah DRUGSMISBRUIK!!!!!!!!!!!"
"wwaazzaapp zei: hoeveel gaat er bij jullie dan in een blundje, ik rook ze niet zo vaak maar als ik er een rook draai ik hem met ongeveer 1,5 a 2 gram wiet, dat komt lekker aan hee Klik om te vergroten... geen tabak alleen wiet meestal northern light special of diesel sour"
"023User zei: cordelia zei: 023User zei: cordelia zei: 023User zei: Hmm ja d'r is in Zandvoort ook een shop waar je mag roken en drinken.. Klik om te vergroten... La pas mijn shoppie Klik om te vergroten... Juistem ! Hehe, en jij komt helemaal vanuit Alkmaar daarheen? Klik om te vergroten... Eerst naar het circus daar en dan naar de shop met de auto maar 30 min. Zaterdag naar haarlem toe daar schijnt ook een relaxte shop te zitten dus ben benieuwd! Klik om te vergroten... Hehe, ik adviseer je de Regine, Theehuis en Willie Wortels. En je moet niet raar opkijken als je ineens 'Waar? Alkmaar!' hoort, want das vrij normaal in de Regine. :P Veel plezier iniedergeval, ik ga morgen ook weer lekker naar Haarlem. Klik om te vergroten... Nou ben heen geweest maar door de weet ik niet meer hoe het heette. Het was een huis een soort van buurtshop of zow?enig idee?"
"GewoonVOL zei: 'Gevonden' lol. Klik om te vergroten... hmm zou zoiets ook best wel eens willen "vinden" gelijk doorverkopen en maar op vakantie gaan"
"nicotine heel veel en over een uurtje... en"
"GewoonVOL zei: Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's. Breezer is een drankje voor kleine meisjes. En wijn is.. Klik om te vergroten... Manwijfen ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf????hoop niet dat je dat meent"