#1
dallandra zei:in ieder geval mysteryland
Ik ook , gezien ik geen kaartje heb voor Defqon MOET ik naar mysteryland !!!!!!!!!!
dallandra zei:in ieder geval mysteryland
lysergine25 zei:Transylvania calling - Gathering of the Tribes
Doerak zei:Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.
El Retro zei:Iemand pukkelpop?
Ok nu ga ik zeker. 
.de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijksteGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
ik ben vorig jaar naar fullmoon gegaan, mss ga je volgend jaar ook wel verderGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Zoizo.El Retro zei:Iemand pukkelpop?
Jeller zei:de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijksteGoanaut zei:Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)
die dingen moet je sowieso zien!
pepito zei:Doerak zei:Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.
Viel mij vorig jaar zeer vies tegen, toen slechts mogelijk om kaartje voor 2 dagen te kopen. Er waren zeer weinig mensen, acts waren slecht, alleen de sfeer was errug goed. Ik doe het iig niet opnieuw....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."