Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals bezoek jij? (2007)

Welke festivals bezoek jij? (2007)

114 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb kaartje voor pinkpop :beer:

En verder het festival waar ik het meest naar uitkijk:
:stoned: REGGAE SUNDANCE :stoned:
http://www.reggaesundance.nl/
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
sundance, al laat de line up nu nog te wensen over, jonge gassies grote ego's. Ben meer van de old time favorites.........
Erg leuk bij onze buren: Hove Live, sfeervol, alternatief, kleinschalig, lief, leuke acts, goedkoop ("bonnekes" :mrgreen: )
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
over een uurtje naar sidney samson & naar benny rodrigues :wave: in wageningen..
en vanavond racoon ook nog! :)
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die kleine belgische festivals zijn zowieso vaak tof. Je hebt toch ook een reggae feste in Geel? wellicht heeft die een betere line up.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neurotic deathfest in Eindhoven 11,12 Mei.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoiezo Sziget 7 t/m 15 augustus boedapest, hongarije
misschien aansluitend lowlands maar das nog niet zeker... en wss ngo wel kleinere dingen like parkpop enzo...

maar main festival wordt sziget :smoke:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#7
in ieder geval mysteryland
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dallandra zei:
in ieder geval mysteryland
Klik om te vergroten...

Ik ook , gezien ik geen kaartje heb voor Defqon MOET ik naar mysteryland !!!!!!!!!!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Transylvania ?

lysergine25 zei:
Transylvania calling - Gathering of the Tribes
Klik om te vergroten...

hier ga ik mss naartoe, of naar ozora...
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doerak zei:
Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.
Klik om te vergroten...

Viel mij vorig jaar zeer vies tegen, toen slechts mogelijk om kaartje voor 2 dagen te kopen. Er waren zeer weinig mensen, acts waren slecht, alleen de sfeer was errug goed. Ik doe het iig niet opnieuw....
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga dan toch maar weer naar graspop dit jaar :tongueout:
en rhakti dei ook natuurlijk
mss nog wat kleine festivalletjes
en mss dour een dag of twee
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
El Retro zei:
Iemand pukkelpop?
Klik om te vergroten...

Ik normaal gezien, maar kben er totaal nog niet uit..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kom maar, ik ben daar ook :grin:.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yessssssss! :mrgreen: Ok nu ga ik zeker. :beer:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu hoor ik ze praten :smoke: .
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#17
extrema, wasteland en allerlei feestjes in "clubs" love it... :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Nu hoor ik ze praten :smoke: .
Klik om te vergroten...

Ik ben er misschien ook 1 dag :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Klik om te vergroten...
de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijkste :wink:

CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)

die dingen moet je sowieso zien!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Klik om te vergroten...
ik ben vorig jaar naar fullmoon gegaan, mss ga je volgend jaar ook wel verder :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."