#1
ik denk dat het bij alleen Awakenings en Ground Zero blijft deze zomer


Eier zei:Waldrock sowieso, ga morgen een kaartje halen. (Althans, als ik m'n luie reet er toe kan bewegen, om uhm, te bewegen.)
Wacken is ook nog steeds een optie.
6/07/07-8/07/07Anne zei:rhakti dei!!
over de site: vandaag nog eens gecheckt, nu heb je alleen een voorpagina met coming soon.. alle bij mij toch
***Star_System*** zei:***WIEJ****
IK GA NAAR VNV NATION![]()
>wel geen festival, maar toch vermeld ik dit :P

vroeger was da altijd in doornzele, maar nu kan het mss ergens anders zijnDissonant zei:Hmm die Rhakti Dei ziet er wel goed uit
Waar is dat?
ik ben er vorig jaar naartoe gegaan, was wel leuk maar ik ga er nietmeer terug heen...Goanaut zei:en ik hoop naar Full-moon festival bij Berlijn6 dagen nonstop grote psytrance-artiesten etc.
Psycho_Chrono zei:***Star_System*** zei:***WIEJ****
IK GA NAAR VNV NATION![]()
>wel geen festival, maar toch vermeld ik dit :P
En ik ga meeeee![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."