Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals bezoek jij? (2007)

Welke festivals bezoek jij? (2007)

114 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
zoiezo Sziget 7 t/m 15 augustus boedapest, hongarije
misschien aansluitend lowlands maar das nog niet zeker... en wss ngo wel kleinere dingen like parkpop enzo...

maar main festival wordt sziget :smoke:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
in ieder geval mysteryland
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dallandra zei:
in ieder geval mysteryland
Klik om te vergroten...

Ik ook , gezien ik geen kaartje heb voor Defqon MOET ik naar mysteryland !!!!!!!!!!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Transylvania ?

lysergine25 zei:
Transylvania calling - Gathering of the Tribes
Klik om te vergroten...

hier ga ik mss naartoe, of naar ozora...
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doerak zei:
Als ik nog een plekje in de bus kan regelen ga ik naar "Dour". Ik zit sterk te denken aan "Roots Reggae Ruigoord" (9 - 10 juni). Wellicht Lowlands als ik genoeg geld heb en een kaartje kan bemachtigen.
Klik om te vergroten...

Viel mij vorig jaar zeer vies tegen, toen slechts mogelijk om kaartje voor 2 dagen te kopen. Er waren zeer weinig mensen, acts waren slecht, alleen de sfeer was errug goed. Ik doe het iig niet opnieuw....
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ga dan toch maar weer naar graspop dit jaar :tongueout:
en rhakti dei ook natuurlijk
mss nog wat kleine festivalletjes
en mss dour een dag of twee
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
El Retro zei:
Iemand pukkelpop?
Klik om te vergroten...

Ik normaal gezien, maar kben er totaal nog niet uit..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kom maar, ik ben daar ook :grin:.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yessssssss! :mrgreen: Ok nu ga ik zeker. :beer:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu hoor ik ze praten :smoke: .
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#12
extrema, wasteland en allerlei feestjes in "clubs" love it... :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
Nu hoor ik ze praten :smoke: .
Klik om te vergroten...

Ik ben er misschien ook 1 dag :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Klik om te vergroten...
de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijkste :wink:

CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)

die dingen moet je sowieso zien!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Klik om te vergroten...
ik ben vorig jaar naar fullmoon gegaan, mss ga je volgend jaar ook wel verder :wink:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Iemand pukkelpop?
Klik om te vergroten...
Zoizo.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
Goanaut zei:
Wow mensen die naar Roemenië of Hongarije gaan voor psytrance festivals.. ik vind het al een hele klus om bij Fullmoon te komen, is ook best ver. :P En dat mensen het commercieel vinden ach.. ik kom net kijken op psytrance-party gebied, dus ik ga er vast uit m'n dak.
Klik om te vergroten...
de line up van full moon is normaal gezien wel dik in orde en dat is mss wel het belangrijkste :wink:

CLAW (CY)
AUDIOPATHIK (MX)
WIZACK TWIZACK (SE)
JELLY HEADZ (FR)
ELECTRYPNOSE (CH)
DIGITALIST (CH)
ZIK / HORROR PLACE (GR)
PENTA (RU)

die dingen moet je sowieso zien!
Klik om te vergroten...

Oke thanks voor de tips! Ze zijn een stuk bekender (vind ik), maar Astrix en Painkiller zijn ook echt geweldig dat wil ik ook wel graag live meemaken.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je zo ver naar het buitenland gaat, dan kan je ook gaan liften, is altijd heel leuk en gezellig in duitsland!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ik inderdaad over gedacht.. maar misschien toch een beetje lijp, ik wil wel optijd aankomen natuurlijk. En stel je vertrekt dan zeer op tijd, en het blijkt allemaal enorm mee te vallen, dan zit je er weer veel te vroeg... Maja van de andere kant is het wel Rock 'n roll om dat te doen! :sunglasses:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#20
wil graag naar mysteryland,
ben alleen bang dat ik niet binnen ga komen (16) :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."