Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"times like these make me a happy vegetarian"
"als de wiet/hasj verbrand, komt er dan niet heel veel teer in je longen? lijkt me ook niet gezondh oord"
"Intoxicated zei: Placenta opeten gebeurd wel vaker volgens mij, schijnt erg gezond te zijn. Navelstreng lijkt me gaar. En als ik een vriendin had die zwanger was, zou ik best wat van de melk willen proberen. Boobies ftw Klik om te vergroten... klopt, ook om de vader een soort van band te geven met het kind. volgens mij in sommige culturen heel normaal hoor"
"ik hoorde dat zijn wiet later ook nog afgepakt is."
"welke fucker gaat xtc toe dienen aan muizen"
"niet op de mijne, ik bedank ervoor maar waarom gaan mensen testen doen op ONSCHULDIGE dieren, we weten dat drugs gewoon slecht zijn. maar sommigen kiezen ervoor en aanvaarden de consequenties. ga geen muizen lastig hiermee vallen, mensen die drugs gebruiken blijven het toch wel gebruiken.... die nemen de gevolgen voor lief... Bovendien verschillen de hersenen van muizen en mensen ook nog eens..."
"toevoegen? mdma testen vind ik niet echt toevoegen, mensen die xtc willen gebruiken zullen het toch wel gebruiken, het is een bekende 'house-drug' dus met harde muziek. Het brengt alleen maar een argument erbij voor de anti-drugs lobby. Vraag mdma-gebruikers of zij mee willen doen aan de test, het gaat uiteindelijk om 'hun drug', zij zijn de mensen die ervan profiteren met zulke uitslagen."
"standaardweekendje...... zak wiet en een bende drank...."
"hasj, wiet en drank, zoals gebruikelijk"
"waarom worden doden na alcohol (vechten in kroegen, dronken bestuurders etc.) nooit zo uitgemeten? hypocrisie, het maakt me gek. domme politici die niet nadenken, kortzichtigheid in de media en mensen die de media er weer achteraan lopen. Zuch"