Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vraag het in het winkeltje waar je ze gekocht hebt?"
"Mooi ja! roken is slecht voor je sperma!"
"ik zag dr ouder uit... en had n zus die in de coffeshop werkte, en liep stage in de winkel dr boven.. had geen smoezen nodig dus en ojah... ik blow(de) niet..."
""
"Kinders kinders! vrede op aarde! t is bijna kerstmis"
"mik het in de trein in de prullenbak, is er controle weet je van niks, is er geen controle vis je t r weer uit en ik geloof dat ze dr niet echt standaard controleren... en als de "blauwe trein" komt pakken ze alle treinen... dus zowel de benelux (IC naar brussel) alswel de stoptrein naar antwerpen..."
"Nogmaals zorg dat je het in de trein niet bij je hebt enige risico dat je dan loopt is dat je je inleg kwijt bent"
"mensen... vraagje: is er los van de zakje in zakje in zakje in zakje methode nog een goede manier om wiet aardig geurloos te verpakken (voor het menselijke reukorgaan althans..) alvast dank voor uw tips en tricks"
"jaartje of 8 geleden... ik rook niet, toen ook niet en had nog nooit geblowd... ik pak die joint en neem een gigantische hijs wat volgde was een hoestbui van 2 minuten die eindigde in een kotspartij mn groepsgenootje bij wie ik op zijn kamer zat vond het alleen niet erg leuk dat ik zn hele vensterbank onderkotste en toen snel naar mijn kamer rende"
"ademen"