Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe is oudejaarsnacht verlopen bij jullie ?

Hoe is oudejaarsnacht verlopen bij jullie ?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
net zoals topicstarter; raven tot de lichtjes aangingen, echt onmenselijke zalige dag/avond/nacht gehad. alleen jammer dat de terugweg nogal frisjes was
S
SRMLid
01-01-2024, 00:00
#2
We hadden van te voren al besloten om eerst rustig aan te doen en Guido Weijers te kijken om vervolgens om 00.00 een flinke lading paddo's te nemen om al trippend het nieuwe jaar in te gaan.
Zoals gezegd zo gedaan met een vriend en vriendin Gudio Weijers zitten kijken op de bank.
Om 00.00 mijn zelf gekweekte paddo's verdeeld over porties van 4 gram droog per p.p.
Toen we na 1,5 uur nog niks merkte van die paddo's hebben we een flinke lading Mdma genomen waar we flink waazig en geil van werden waardoor de 1ste dag van het nieuwe jaar volledig in het
teken stond van sex sex en nog een sex.
Wel raar dat de paddo's niet werkte dit was flush 2 , flush 1 was echt super visueel.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach, mijn avond was wel gezellig.
Ik ben blijven eten bij een (oude) goede vriendin. Gezellig met haar ouders gepraat en gegeten. Later op de avond met haar guarana poeder genuttigd maar het was té smerig om te drinken waardoor we het maar hebben gesnoven. Erg kut, de hele avond heb ik een kotsgeur in m'n neus geroken maar het werkte wel. Dat scheelde dan weer.
M'n vriendin woont een straat achter mij dus rond een uurtje of tien ben ik even naar huis gehuppeld (nadat ik naar een oude van die vriendin ex persé mee moest gedag zeggen in een andere straat, zucht...) en 'm'n ouders gedag gezegd.
Om 00:00 iedereen gefeliciteerd en toen moesten we nóg een keer naar die ex (godverdomme). Het is een kneus eerste klas en vroeg aan mij of ik nog naar Hardbass ging, een puppyfeest in het Gelderdome. Ik zei nee en hij begon me uit te lachen waarop ik iets van 'fucking kankerpussy, hardbass is voor kleuters' heb gemompeld waar daarop weer een ruzie uitbrak. Wat een kneus. Anyway, toen zijn we bij haar thuis maar een fles wijn gaan pakken (het was overigens m'n meest nuchterste oud en nieuw ooit) en naar de stad gefietst. Daar bleek dat je voor iedere kroeg toegang moest betalen, waar we geen zin in hadden. Ik wist dat andere vrienden van mij in Kultuurhuis Bosch zaten en dus zijn we weer naar m'n huis gefietst om te internetbankieren (het was ondertussen half twee) en toen weer terug naar de stad om naar Bosch te gaan en daar heb ik uiteindelijk wel een leuke avond gehad. Ik heb het kaartje van die vriendin voorgeschoten en ik dacht dat daar dan wel iets tegenover stond maar nee hoor.
Om 4uur wilde miss verwend alweer naar huis. Ze bleef bij mij slapen omdat ze dan tot later uit mag (ofzo) maar dat houdt ze dus toch niet vol. Erg jammer. Afgezien van die vriendin en alle kankerzooi was het in Bosch nog erg leuk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gourmetten met vrienden in tilburg. De meesten gingen uit in Tilburg, ik en nog 3 anderen gingen om een uur of 2 naar Enchanted Factory, goatje in belgie. Daar wat MDMA genomen, wat gedanst en om 11 uur weer terug naar tilburg. Daar waren nog 3 mensen over die helemaal niet weg waren geweest. Daar de rest van de dag zitten chillen terwijl er af en toe nog wat mensen even kwamen, en de avond geinedigd met een potje kolonisten van katan.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn oud en nieuw was super :hearteyes:

Op oudjaarsavond rond 21:00 op ruigoord aangekomen waar ik tot ongeveer 11:00 ben gebleven... daarna via Weesp op een afterparty in een kraakpand in amsterdam beland waar ik tot vanmorgen 07:00 ongeveer heb gechilled... daarna ben ik naar Naarden gegaan waar ik nu bij een vrouw en een vriend van haar zit :)

En sjah... even kijken hoe de rest van de avond verloopt, en dan misschien morgen nog naar Stubnitz (als ik nog leef that is :mrgreen: )

:wave:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#6
oudejaarsnacht is volgas verlopen..
het plan was rustig aan te doen maar dat is helemaal in duigen gevallen..!
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :rock:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben nooit echt aan die oudejaarsavond hype geweest...teveel opgefokt gewoon,mensen geven je vanaf klokslag middernacht...de beste wensen,kusjes,felicitaties,...terwijl ze anders je gewoon zouden negeren ofzo..ach het is al dikwijls eens oudejaarsavond op andere weekends voor mij :tearsofjoy: ,toch fijn om te lezen dat jullie je geamuseerd hebben,dat heeft mij een gelukkige voldoening zelfs :grin: :wave:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#8
was leuk veel gedronken en gesmoked alleen volgens mij heb ik RSI in me pols van al die handjes schudden :openmouth:
g
ganjaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij ons was het ook wel geslaagd. Eerst tot 12 bij familie van vriendin gezeten, goed champagne gedronken om daarna aan te leggen met 2 vrienden richting Ibis Hotel, daar stond onze taxi te wachten. Eerst dikke joint gerold om daarna rechtreeks over te stappen in de taxi en betrapt te worden door taxichauffeur :smoke: "Jointje gerookt jongens?".. "Euh, wel ja.." Gelukkig had ie er geen problemen mee :) Na halfuurtje rijden kwamen we aan op feestbestemming. Amper binnen of we hadden al 2 flessen rode wodka in de hand met 3 man, het beloofde vrij hard te worden. Heel de avond goed zat staan feesten, tot rond 4 am een vriend van me kwam aangehuppeld met wat vloeibare GHB. Hup, de vodka in en drinken maar! Nog geen 20 min later sloeg het al aan, man heb stijf gestaan.
Rond 6 am kwam de taxi ons weer ophalen.. In een zeer bezopen toestand rolde mijne maat nog een joint IN DE TAXI, achteraan. Terug aan het hotel, jointje oproken, nog eentje rollen, enz.. :smoke:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ganjaboy zei:
Eerst dikke joint gerold om daarna rechtreeks over te stappen in de taxi en betrapt te worden door taxichauffeur :smoke: "Jointje gerookt jongens?".. "Euh, wel ja.."
Klik om te vergroten...

boefjes.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn oud & nieuw was prima. Bij m'n vrienden en familie geweest, was gewoon leuk en gezellig. Geen spectaculair feest, maar daar had ik ook heel geen behoefte aan.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#12
's Middags in Den Haag geweest met een paar vrienden. Paar kroegjes bezocht alwaar we enige pinten hebben gedronken in een Irish pub waar je ook kon blowen; lange leve de Ieren :beer: Zo tegen 00.00 huiswaards gegaan en wat XTC genomen. We wilden een candyflip proberen dus na een uurtje wat LSD genomen. We hebben hem de hele avond bizar zitten spacen in het kraakpand van een maat van me. Was erg gezellig en vreemd. Heb het candyflipmoment niet erg bewust meegemaakt, maar het was wel erg leuk :grin:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#13
beetje vuurwerk afsteken, champagne drinken en om half 3 in bedje liggen. Volgende dag weer op de latten gestaan :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
in de middag een fles wodka met een 2 gram wiet gecombineert met als gevolg dat ik om 2 uur de wodka weer uit stond te kotsen, zo vaag als een otter

en om 4 uur s`middags weer aan de pep

en s`nachts

veel alcohol, veel wiet, en heel veel pep, zo veel wiet dat ik alsnog zo sloom als een schildpad was, tegen iedereen die het zag stug vol houden dat ik alleen hash gerookt had, en dat in mijn stamkroeg, een prachtige launge, in het centrum

toen heeft een vriend van mij buiten een camera van de muur gesloopt waar hij al 20 minuten onder aan het blowen en aan het kappen was, en toen hebben we wat mensen staan te vervelen met die camera, toen ik om half 6 bij mijn fiets kwam, van plan om nog 15 kilometer te gaan fietsen, was ie gestolen, inclusief de 4 blikken bier die nog in mijn fietstas zaten

heerlijke avond
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben met mn vriendin naar een feestje in de kroeg geweest,,,veeel drank,,3 keer ruzie gehad,
maar al met al was het wel gezelig :) nieuwe mensen leren kennen. veel gelachen. etc
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ronduit kut, om half 12 lag ik huilend en kotsend (veel en veel en veel te veel gedronken, liefdesverdriet :cry:) op een bankje achter het huis van een vriendin waar we de hele tijd al aan het rondhangen waren. Om 12 uur sliep ik, in haar bed. Had het me toch heel anders voorgesteld.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wezen stappen met vrienden in Outland (New years Eve met Roger Sanchez) :)

3 flesjes APK achter de kiezen die avond/nacht :rock: :rockband:

Was super! Slapen ging alleen wat lastiger om 6 uur :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
dingo zei:
redelijk slecht, we hadden 20 pillen gekocht, waarin er niets inzat :angry:
Klik om te vergroten...

toevallig blauwe of andere kleur dolfijntjes????
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een hele fijne jaarwisseling gehad, tevens m'n langste ooit :grin:
Het begon in Maarssen waar ik het vuurwerk heb gekeken, veel gedronken en veel gelachen. Daarna ben ik vertrokken naar Nieuwegein waar een Dark-Psy feest op mij wachte. Het was prachtig aangekleed van binnen, erg mooi gedaan... Veel oplichtende dingen onder de blacklight een prachtig laser en wel meer... De muziek klonk erg goed maar er miste wel iets, het was te rustig... Er waren best wel wat mensen en de sfeer zat er goed in maar met een oud&nieuw heb je toch wel wat meer mensen nodig...

Er werd me aangeboden om mee te rijden naar Ruigoord en heb er niet lang over na moeten denken... op naar Amsterdam :grin: Inmiddels al lekker ''happy''...

Jammer dat het kaartje zo duur koste, maar ach, het was het ook wel waard! Ruigoord was heerlijk, het was wel erg druk maar niet te druk... wat Beyond Illusion zegt klopt wel maar dit is er al zolang ik er kom... Op alle feesten van Ruigoord waar ik ben geweest zijn deze, door jouw benoemde, speed en coke snuiverds. Misschien is het je voorgaande keren wat minder opgevallen maar er is ALTIJD ook een hoog ''partyflock'' gehalte... Dus voor mij was dit geen klap in m'n gezicht of een verassing..
Ik vond het wel veel vetter om lekker rustig in de kerk te dansen en te praten dan in de andere zaal te zijn. Heerlijke tijd beleefd op Ruigoord...

Nou, toen was dat weer afgelopen... mij wij voelde ons nog niet echt bepaald afgelopen (9 AM) we gingen door naar het volgende feest, een gigantisch kraakpand in amsterdam, daar was nog een goa-party die natuurlijk niet gebonden is aan kutsluitingstijden en/of vergunningen... (ruigoord :( politie kwam het feestje op ruigoord nog ff stil leggen, ze hadden een vergunning tot 6 uur, wel doorgegaan to ongeveer 9 uur)
dat feestje ging nog wel erg lang door... heb nog op een handmade schaatsbaan gestaan daaro! beetje geschaatst, was gewoon een groot veldje met betonnen platen waar telkens een laag water over heen werd gespoten... het ijs was wel 15 cm dik!
Het eindigde voor mij met een groot kampvuur in het donker daarna zijn we vertrokken.

al met al heb ik een jaarwisseling gehad van zo'n 24 uur!! hehe... wat een feest! :hearteyes:
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#20
super saai eigenlijk maar wel uit te houden ofzo
met zijn 3en gevierd me vriend en nog een vriend van ons
zouden er meer komen maar hebbben het laten afweten en van sommige zelfs helemaal niks meer gehoord

woensdag tot zaterdag doorgegaan gingen rond uur of 3 zaterdag nacht richting bed :openmouth: :rolleyes: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."