Ik heb een hele fijne jaarwisseling gehad, tevens m'n langste ooit
Het begon in Maarssen waar ik het vuurwerk heb gekeken, veel gedronken en veel gelachen. Daarna ben ik vertrokken naar Nieuwegein waar een Dark-Psy feest op mij wachte. Het was prachtig aangekleed van binnen, erg mooi gedaan... Veel oplichtende dingen onder de blacklight een prachtig laser en wel meer... De muziek klonk erg goed maar er miste wel iets, het was te rustig... Er waren best wel wat mensen en de sfeer zat er goed in maar met een oud&nieuw heb je toch wel wat meer mensen nodig...
Er werd me aangeboden om mee te rijden naar Ruigoord en heb er niet lang over na moeten denken... op naar Amsterdam
![:grin:]()
Inmiddels al lekker ''happy''...
Jammer dat het kaartje zo duur koste, maar ach, het was het ook wel waard! Ruigoord was heerlijk, het was wel erg druk maar niet te druk... wat Beyond Illusion zegt klopt wel maar dit is er al zolang ik er kom... Op alle feesten van Ruigoord waar ik ben geweest zijn deze, door jouw benoemde, speed en coke snuiverds. Misschien is het je voorgaande keren wat minder opgevallen maar er is ALTIJD ook een hoog ''partyflock'' gehalte... Dus voor mij was dit geen klap in m'n gezicht of een verassing..
Ik vond het wel veel vetter om lekker rustig in de kerk te dansen en te praten dan in de andere zaal te zijn. Heerlijke tijd beleefd op Ruigoord...
Nou, toen was dat weer afgelopen... mij wij voelde ons nog niet echt bepaald afgelopen (9 AM) we gingen door naar het volgende feest, een gigantisch kraakpand in amsterdam, daar was nog een goa-party die natuurlijk niet gebonden is aan kutsluitingstijden en/of vergunningen... (ruigoord
![:(]()
politie kwam het feestje op ruigoord nog ff stil leggen, ze hadden een vergunning tot 6 uur, wel doorgegaan to ongeveer 9 uur)
dat feestje ging nog wel erg lang door... heb nog op een handmade schaatsbaan gestaan daaro! beetje geschaatst, was gewoon een groot veldje met betonnen platen waar telkens een laag water over heen werd gespoten... het ijs was wel 15 cm dik!
Het eindigde voor mij met een groot kampvuur in het donker daarna zijn we vertrokken.
al met al heb ik een jaarwisseling gehad van zo'n 24 uur!! hehe... wat een feest!
![:hearteyes:]()