Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe is oudejaarsnacht verlopen bij jullie ?

Hoe is oudejaarsnacht verlopen bij jullie ?

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ronduit kut, om half 12 lag ik huilend en kotsend (veel en veel en veel te veel gedronken, liefdesverdriet :cry:) op een bankje achter het huis van een vriendin waar we de hele tijd al aan het rondhangen waren. Om 12 uur sliep ik, in haar bed. Had het me toch heel anders voorgesteld.
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wezen stappen met vrienden in Outland (New years Eve met Roger Sanchez) :)

3 flesjes APK achter de kiezen die avond/nacht :rock: :rockband:

Was super! Slapen ging alleen wat lastiger om 6 uur :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
dingo zei:
redelijk slecht, we hadden 20 pillen gekocht, waarin er niets inzat :angry:
Klik om te vergroten...

toevallig blauwe of andere kleur dolfijntjes????
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een hele fijne jaarwisseling gehad, tevens m'n langste ooit :grin:
Het begon in Maarssen waar ik het vuurwerk heb gekeken, veel gedronken en veel gelachen. Daarna ben ik vertrokken naar Nieuwegein waar een Dark-Psy feest op mij wachte. Het was prachtig aangekleed van binnen, erg mooi gedaan... Veel oplichtende dingen onder de blacklight een prachtig laser en wel meer... De muziek klonk erg goed maar er miste wel iets, het was te rustig... Er waren best wel wat mensen en de sfeer zat er goed in maar met een oud&nieuw heb je toch wel wat meer mensen nodig...

Er werd me aangeboden om mee te rijden naar Ruigoord en heb er niet lang over na moeten denken... op naar Amsterdam :grin: Inmiddels al lekker ''happy''...

Jammer dat het kaartje zo duur koste, maar ach, het was het ook wel waard! Ruigoord was heerlijk, het was wel erg druk maar niet te druk... wat Beyond Illusion zegt klopt wel maar dit is er al zolang ik er kom... Op alle feesten van Ruigoord waar ik ben geweest zijn deze, door jouw benoemde, speed en coke snuiverds. Misschien is het je voorgaande keren wat minder opgevallen maar er is ALTIJD ook een hoog ''partyflock'' gehalte... Dus voor mij was dit geen klap in m'n gezicht of een verassing..
Ik vond het wel veel vetter om lekker rustig in de kerk te dansen en te praten dan in de andere zaal te zijn. Heerlijke tijd beleefd op Ruigoord...

Nou, toen was dat weer afgelopen... mij wij voelde ons nog niet echt bepaald afgelopen (9 AM) we gingen door naar het volgende feest, een gigantisch kraakpand in amsterdam, daar was nog een goa-party die natuurlijk niet gebonden is aan kutsluitingstijden en/of vergunningen... (ruigoord :( politie kwam het feestje op ruigoord nog ff stil leggen, ze hadden een vergunning tot 6 uur, wel doorgegaan to ongeveer 9 uur)
dat feestje ging nog wel erg lang door... heb nog op een handmade schaatsbaan gestaan daaro! beetje geschaatst, was gewoon een groot veldje met betonnen platen waar telkens een laag water over heen werd gespoten... het ijs was wel 15 cm dik!
Het eindigde voor mij met een groot kampvuur in het donker daarna zijn we vertrokken.

al met al heb ik een jaarwisseling gehad van zo'n 24 uur!! hehe... wat een feest! :hearteyes:
T
TeknoKuttekopLid
01-01-2024, 00:00
#5
super saai eigenlijk maar wel uit te houden ofzo
met zijn 3en gevierd me vriend en nog een vriend van ons
zouden er meer komen maar hebbben het laten afweten en van sommige zelfs helemaal niks meer gehoord

woensdag tot zaterdag doorgegaan gingen rond uur of 3 zaterdag nacht richting bed :openmouth: :rolleyes: :tearsofjoy:
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heerlijk met alle vrienden het nieuwe jaar ingegaan, om pas tegen 6 uur naar feestje te vertrekken. Van 8 tot 3 smiddags staan springen op de mooiste uren van het feestje:
Niet veel volk maar iedereen die er nog stond was aan het dansen of zijn leven er van afhing: heerlijk!
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
22u naar een tekno feesje in Belgie..
8u dat feesje afgelopen..
en dan nog van 9u tot 13h op een goa geweest..
Daarna thuis nog wat gechilld.. en donderdagnacht gaan slapen.

Was best gezellig, niet zo veel speciaal eigelijk, wel zeer goeie feesten gehad, labo 14 ^^
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qountdown geweest. Had 4fmp en pillen mee. Had er aardig wat ingekocht dus heb alleen maar geld verdiend daar :P 50euro heen, aardig wat opgemaakt, en met 80euro terug :grin: Dan is een feest nog leuker natuurlijk. Was vet feest alleen laatste uurtje begon ik toch wat te hard te hallucineren en toen ik niet meer wist of k nou op een marktplein stond of op een feest en ik 2 meisjes aan een touw zag bungelen was ik het ff zat en ben ik even lekker gaan zitten :P

Had niet eens veel op ofzo. Viel best mee. Maar hallucineer altijd te snel :P half 10 thuis gekomen en lekker gaan slapen :) Was vet avondje ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."