Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en je wilt dus een patent nemen op de uitvinding der theezak? :P"
"zaadjes moeten: warm donker en vochtig op/onder watjes liggen dus je zaadjes hadden het ofwel niet warm genoeg niet donker genoeg of niet vochtig genoeg en dan hebben ze er minder zin in doe je het goed dan komen ze met een beetje geluk uit na een halve dag"
"sjaartrol zei: halve dag is wel heel snel, gemiddeld kome ze uit tusse 3 en 5 dagen... soms sneller, soms pas na een week als bvb temperatuur vrij laag is Klik om te vergroten... ja ok, je moet nie hopen dat ze na een halve dag zullen uitkomen maar toen ik na veel experimenteren een nieuwe lading zaadjes in perfecte omstandigheden liet ontkiemen waren er na een halve dag al een hele hoop uitgekomen water is niet de enige factor (het boeltje mag trouwens redelijk nat zijn) het moet zeker ook donker en warm zijn"
"ik denk dat 95% van de smokkelaars gepakt word door hun zenuwachtigheid (in de toekomst zullen ze daar hartslagmeters voor gebruiken enzo) kan je door coke te snuiven perfect a l'aise door de douanepost heen dansen?"
"er is nog een uiterst goede techniek om je wiet fijn te malen, pers zoveel mogelijk lucht uit je zakje en rol het op, leg het tussen je handen en 'wrijf je handen warm' als je het goed gedaan hebt zal er van je wiet niet veel meer overschieten dan poeder. moet je maar eens proberen met je laatste jointje."
"dat ben ik ook van plan zie, nu eindelijk eens en voor altijd afkicken van de tabak, paar weken geen thc meer aanraken en dan eens per week een pijpje hasj roken. *kickt af*"
"extreem chille smoker, wandelingetjes maken in de bossen, zitten, beetje nadenken, liggen, muziek luisteren, zo heb ik het liefst"
"ik zit met het volgende probleem: ik blow nu een jaar of 4/5, gemiddeld 2/3 keer in de week. laatste maanden dagelijks door mijn langzaam maar zeker groeiende tabaksverslaving. Het dagelijks paffen werd mij rap teveel/chaotisch/met lichte psychotische trekjes (hebben we dat niet allemaal een beetje?) ik ben daardoor gestopt met tabak en rook nu automatisch minder wiet & hasj. ik probeer nu moedig om zoveel mogelijk met een pijpje te roken ondanks dat ik daarbij het helse genot van het 'joint roken' moet missen. het probleem is, als ik een tijd geen tabak meer gerookt heb voel ik mij slecht en depri. het lijkt een winterdip, maar in de zomer heb ik dat ook ondervonden, dat ik een tijd stop met blowen en pas als ik na lange tijd weer een paar trekjes neem van een joint dat ik dan wakker wordt, weer blij, zorgeloos en euforisch kan zijn, en weer veel zin krijg om vanalles te doen. ik leef dus met een haat liefdesverhouding met wiet & tabak, en ik vraag mij af waarom ik mij alleen goed kan voelen als ik rook, en waarom de afkick zo lang lijkt te duren. Het lijkt logisch dat een tabaks afkick de oorzaak is, maar andere dingen wijzen erop dat ik mij zonder wiet echt niet goed voel. Het is ook zo dat als ik geblowt heb dat ik mij de volgende ochtend zeer goed zal voelen (naast de gebruikelijke dufheid) als ik lange tijd stop met blowen (dat is naar mijn normen een week of 2 maar is ook al 2 maand geweest) vind ik het leven ook altijd een stuk oppervlakkiger, ik ben wel heel blij en joepie wat voel ik mij goed dat ik niet meer smoor en ik slaap beter en blabla maar als ik dan weer een joint rook dan heb ik het gevoel dat ik eindelijk weer wakker word en weer echt bewust lijk te zijn (ik overdrijf nu wel) dus mijn vraag: hoe zit het met lange termijn afkicken van wiet en tabak"
"mja ik heb er al veel aan gedacht om compleet te stoppen maar ik wil voorlopig nog geen afscheid nemen van wiet. Ik rook nu wel allesinds stukken minder dan vroeger en ik ben ook overgeschakeld op hasj dieet. dit vind ik veel aangenamer en geeft een veel rustiger effect. en een toevallig aangeboden joint zal ik veel regelmatiger en zonder veel moeite afslaan aangezien dit maar zelfden hasj joints zijn. Ik weet niet echt hoe het nu verder moet. ik vraag mij zelf af of ik rap nog eens een stop poging zal ondernemen nu ik weet (of denk te weten) waar ik mij dan mag aan verwachten. mss in betere tijden!"
"Opa zei: Wiet heb ik nooit geprobeerd, vooral omdat het echt lastig te vreten is... Opa's 'Wijsheid': Rizla blauw, wikkel je om een stukje hash heen, in je mond, groot glas water en slikken maar! Waarschuwing: het duurt VÉÉL langer voor het echt actief wordt, maar blijft veel langer hangen en persoonlijk raad ik je aan om de eerste keer niet meer te slikken dan je in een jointje (of 2, afhankelijk van hoeveel en hoelang je smoort) zou gooien. Zorg ook dat je niet veel meer te doen hebt... Echt, als je niets voelt na een half uurtje, gewoon wachten, soms wordt het pas na 2 uur ofzo actief... Je kunt natuurlijk ondertussen ook gewoon nog een fijn jointje roken terwijl je wacht :P Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... zo ben ik eens finaal slecht gekomen, teveel spacecake (waarom is dat ook zo lekker) en tussendoor nog een jointje (zonder die tje) gerookt. Wat een helse badtrip was me dat. rustigggg wachten"