Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste vriendjes en vriendinnetjes, ik zal het kort houden. Een tijd lang geleden heb ik in een zeer lompe bui een goeie 100 gram paddos ingevroren. Mijn vraag is nu, kan ik hier nog iets mee doen? Of heb ik mijn paddos regelrecht naar de tering geholpen?"
"Dat zeg ik toch ook niet, ik vraag gewoon of je je draaitafels en mixer als midicontroller zou kunnen gebruiken."
"Re: Welk instrument bespeeld DF. gitaar en basgitaar, ik produce ook. Yippee Ka Yay"
"Ik Ik Ik !"
"redelijk slecht, we hadden 20 pillen gekocht, waarin er niets inzat"
"quote="GewoonVOL"] Belg zei: ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt? ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ... Klik om te vergroten... Ken ik. Maar van alle soorten muziek houden is in mijn ogen erg simpel en smaakloos. [/quote] idd bij mij vooral alternative/ drum 'n bass/ en soms harddance"
"Tripper zei: In 1982 kwam de TB 303 in de winkel als vervaning voor de basgitaar. Helaas voor Roland vonden de musikanten het maar een nepding, er kwamen soms maar rare geluiden uit als je aan de resonantie en de cut off frequency kwam . Omdat de 303's niet werden verkocht verlaagde ze de prijs tot 25 gulden. Toen belandde de 303's voornamelijk bij de freaks die er wel wat in zagen. Zo ontstond Acidhouse in Engeland. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... Nu moet je eens naar Rollin' and Scratchin' van Daft Punk luisteren, daar is de 303 zéééér aanwezig eigenlijk op heel hun eerste alubum (homework), zeker een aanrader!"
"matthijs zei: dingo zei: Heb overlaatst Millionaire ontdekt en vind het echt vet, een aanrader. Klik om te vergroten... Millionaire is geniaal. Wat zeg je van Kyuss? Klik om te vergroten... Heb al van ze gehoord maar nog niet echt gehoord :P . zal dan wel eens kijken op internet."
"kom jongens wees eens positief doordat er 2 mensen een kleine woordwisseling ( ) hebben betekent het toch niet dat heel het topic naar da vuilbak moet. ben niet echt zo een hardstyle fan maar: hardcore vibes- dj coone just a melody- die ene DJ... vind ik toch wel goeie nummers"
"m'n vriendin en seks( met m'n vriendin )"