Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw favo stijl?

Wat is jouw favo stijl?

116 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Progressieve rock/folk
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dit moment vooral GOA, Dubstep, DnBass, en Minimal.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
De laatste tijd heb ik eigenlijk geen voorkeur meer voor een genre. Mijn favoriete artiesten zijn Immortal Technique, Bob Marley, Miles Davis, Steel Pulse, John Lee Hooker, Jethro Tull, Burning Spear, Nirvana en Michael Jackson.

Als ik uitga hoor ik het liefst dubstep.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet mijn mening wéér herzien.

HARDCORE!

Duidelijk.

Maar goed, over 'n maandje denk ik daar weer anders over.

Olle
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, misschien een idee voor iedereen om zijn last.fm account te posten dan. :P
Dan kunnen we allemaal makkelijk zien, vergelijken en desnoods makkelijk artiesten en album-namen uitwisselen die de moeite waard zijn te checken binnen genre's die mensen aanstaat. :grin: of ben ik nou heel mallotig bezig?

Om te beginnen; mijn last.fm account
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubstep. Brostep. Gorestep. Clickstep. Clownstep. Deepstep. Dubrap. Drugstep. Lovestep.

Helaas stond er alleen dubstep tussen :wink:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore en Terrorcore en verder Hip-Hop (staat niet op de lijst , foei ! :wink: ) en dan de goede Hardcore Hip-Hop zoals Onyx , M.O.P. , Wu-Tang etc. Verder is Eminem/Slim Shady ook een idool van me....

Op gebied van Hardcore en Terrorcore luister ik naar bijna alles , van de goede oude Thunderdome's tot wat er nu allemaal wordt uitgebracht !
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen jazz, soul, klassiek, disco
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat die andere zwaar verneukt is qua keuzes...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kijk, hier hebben we wat aan. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore (van Hardstyle tot Schranz)

gast...wtf?...hardcore = hardcore...van jump tot hardcore = the harder styles als je dat bedoeld...

voor mij:

early hardcore/rave
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
Hardcore (van Hardstyle tot Schranz)

gast...wtf?...hardcore = hardcore...van jump tot hardcore = the harder styles als je dat bedoeld...

voor mij:

early hardcore/rave
Klik om te vergroten...

ja tuurlijk... maar je moet wat hè als je maar 10 opties kan maken...
hardcore is natuurlijk heel wat anders als schranz en hardstyle... maar je begrijpt wat ik bedoel toch?

Metal is ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl anders dan Indie...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
pff moeilijk he

hardtechno, industrial hardcore, uk hardcore, frenchcore

je hebt zoveel hokjes tegenwoordig :grin:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
tekno pls
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lijkt me duidelijk he, drum n basssss :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik hou eigenlijk gewoon van teringherrie :hearteyes:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Progress Trance en minimal trance
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
In mijn geval dark psy trance en black metal, dat zijn echt mijn twee favoriete muziek stijlen. Daarna klassiek en dan met name opera uit 1800-1900, maar dat staat er niet bij en ik kon er toch maar twee kiezen :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alles behalve hardcore, techno en electro. Pussymuziek.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik luister voornamelijk reggae en goa :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."