Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb even een vraag; Een vriend en ik (lesyouri en ik dus) hebben in korte tijd redelijk vaak mdma-pillen genomen, iedere keer ongeveer 2 tot 4 weken ertussen. Dit is veel te dicht op elkaar, en dat weten we, maar het probleem is dat 't lijkt alsof we een omgekeerde tolerantie opbouwen. We raken steeds harder van de kaart terwijl de hoeveelheid niet meer wordt en dit gaat dan gepaard met korte-termijn geheugen verlies en dergelijke zaken. Kan iemand ons hier meer over vertellen? Komt dat door de frequentie in gebruik, of heeft 't een andere reden? Andere vrienden die meededen hebben hier namelijk geen last van, en hun gebruik is niet minder dan dat van ons. Bij voorbaat dank voor de reacties Personal message mag ook"
"Op een random huis/tuin/keuken feestje in de tuin, stronken en goed wasted... Y laat een peuk vallen. Y: Uuh..? Woow! Ik zag hem gewoon al vallen in mijn hoofd! T: Nee man, je bewustzijn is gewoon vertraagd... Y:.... Y: Ja, kanker! Laat me even geniaal voelen! Jezus!"
"Re: Het Whiskey draadje Red Label Johnny Walker voor op een lekker feestje, en de Chivas Regal voor op de speciale gelegenheden ^^ Heerlijk spul die laatste!"
"Waar ik benieuwd naar ben nu... Maak je dan een extract van de psylocibin? Want volgens mij wordt het roken of inhaleren van schimmels altijd wel afgeraden... Edit: nevermind.. loop weer over allemaal stukken tekst heen te lezen.. excuseer."
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu tijd gaat snel als je plezier hebt.. Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Space-monkey schreef:Ik speel zelf gitaar, al een jaar of 5 nu tijd gaat snel als je plezier hebt.. Verder beginnen nu de eerste tekenen van een experimenteel stonerrock/punk bandje te ontstaan. Muziek maken met anderen blijft toch wel een vorm van trippen en meditatie! ^^ toevallig in nijmegen? Klik om te vergroten... Helaas niet, kom nog wel uit Gelderland, maar toch richting het westerlijke rivierengebied."
"Niets komt bij mij boven Sweet Smoke op een mooie zomerdag ^^ Heerlijk"
"lekker zen in je koppie worden!"
"Dit klinkt heel interessant! Ben erg benieuwd! ^^ Thanks for the upload en blijf seeden!"
"Oom Klaas zei: Trouwens een kut collectie, bijna niets over amfetamine/xtc/coke . Zeer weinig over RC's. En heel veel van mckenna, die ik nogal zelfingenomen vind. Zitten wel wat aardige video's tussen en nog wat leuke boeken, maar dat is samen misschien 5 gig. Klik om te vergroten... Ik zou zeggen, neem die informatie tot je die je interessant vindt : uiteindelijk blijft ook 5 gig aan informatie zeer prettig om jezelf mee te verrijken lijkt me"