#1
Ik heb rock gestemd, en dan nog tek voor de feestjes.
Al zou ik eigenlijk liever voor boxen staan waar rock uitkomt, maar goed.![:grin:]()
Al zou ik eigenlijk liever voor boxen staan waar rock uitkomt, maar goed.
SperSIZEboon zei:pff moeilijk he
hardtechno, industrial hardcore, uk hardcore, frenchcore
je hebt zoveel hokjes tegenwoordig![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."