#1
Qocaïne zei:Hard-stijl!
Heerlijk! ^.^
het nieuwe is niet echt hard meer te noemen vergeleken met vroegah

Qocaïne zei:Hard-stijl!
Heerlijk! ^.^

de hardstyle is echt wel harder als die van 2001/2002 hoor....Lauu zei:Qocaïne zei:Hard-stijl!
Heerlijk! ^.^
het nieuwe is niet echt hard meer te noemen vergeleken met vroegahbehalve Noisecontrollers
![]()
SperSIZEboon zei:de hardstyle is echt wel harder als die van 2001/2002 hoor....Lauu zei:Qocaïne zei:Hard-stijl!
Heerlijk! ^.^
het nieuwe is niet echt hard meer te noemen vergeleken met vroegahbehalve Noisecontrollers
![]()
SperSIZEboon zei:de hardstyle is echt wel harder als die van 2001/2002 hoor....Lauu zei:Qocaïne zei:Hard-stijl!
Heerlijk! ^.^
het nieuwe is niet echt hard meer te noemen vergeleken met vroegahbehalve Noisecontrollers
![]()

Lauu zei:op een andere manier wel ja...niet de goeie manier imo...teveel dezelfde sounds...er zit bijna geen bass meer in hardstyle alleen maar de dezelfde kicks en synths..niet meer die Reverse Bass die altijd zo doorbeukte..Hardstyle van nu is gewoon te vrolijk met teveel breaks en te commercieel(zie alle pop remakes)....artiesten zoals Showtek, Brennan Heart en soms headhunterz fucken de hele hardstyle scene...mainstream hardcore gaat ook deze kant op...iedereen gaat maar achter de menigte aan...
maarja je hebt gellukig nog wel een paar namen die het redelijk doen in de nu-style...Noisecontrollers, Trance Generators, Isaac, Donkey Rollers, Zany heeft ook zijn goeie momenten
wat goeie nu-style platen in mijn ogen zijn:
Tinnitus DJ Team - Crossfire(goed voorbeeld van echte hardstyle...zoals het hoort)
Isaac - The Sound of the Underground(heerlijke bass...geen kick)
D-block & Stefan - Music Made Addict
Noisecontrollers - Crtl.Alt.Delete
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Zany - Animated Audio
Brainkicker - Mash Hairy
Southstylers - Nok joe douwn
Donkeyrollers - LMPSJNK
veel jump/frech tek van nu wordt nog beter geproduceerd dan nu-style
nu jij weer :P
Qocaïne zei:niet meer die Reverse Bass die altijd zo doorbeukte
Tegenwoordig heeft de helft van alle hardstlye weer een goede reverse bass, dat is weer helemaal terug van weggeweest!
Qocaïne zei:er zit bijna geen bass meer in hardstyle alleen maar de dezelfde kicks
Ook hier kan ik je in tegenspreken... ik vind dat er juist veel meer verschillende kicks zijn.
Een goede, verfrissende artiest kan je herkennen aan zijn eigen kicks. Kijk naar Zany, NC, HH, of Frontliner allemaal hun eigen kicks.
Qocaïne zei:teveel dezelfde sounds
Hier kan ik deels inkomen. Ik begrijp dat voor iemand als jij die meer hardcore liefhebber is dan hardstyle, alle platen hetzelfde vind klinken. Maar als je echt in de scene zit kan je de verschillen tussen de DJ's horen... degene die eruit springen hebben een eigen stijl!
Qocaïne zei:Op feesten hoor je helaas veel dezelfde setjes =(
Gelukkig op de grote festivals niet, waar iedere DJ's rekening moet houden met de elkaar en trouw blijven aan hun eigen sound/label.
Als Headhunterz ga je geen platen draaien van Noisecontrollers als ze op hetzelfde feest of zelfs stage staan.
Qocaïne zei:Noisecontrollers - Night After Night
Bass junky zei:Jump, Hardstyle & Hardcore hierook wel een beetje Dark Goa.


Nick de Neger zei:Ik hou eigenlijk van alles, een beetje afwisseling in je leven kan geen kwaad![]()

Lauu zei:misschien is het weer tijd voor een normaal topic zonder onze discussies?![]()
Persoonlijk kan ik zowel de toegankelijke nu-style als early hardstyle waarderen. Alleen Showtek en (in mindere mate) Dutch Master trek ik niet. Belabberde producties, slappe melodietjes en semi-stoere vocaltjes. In mijn kring ook wel kermis hardstyle of draaiorgel hardstyle genoemd. Daar pas ik voor. Brennan Heart krijgt daar ook steeds meer een handje van (Revival X, Get Wasted, One Blade etc.. waren wél leuk) helaas. De meeste goede nu-style komt wat mij betreft uit Italië. In Nederland vind ik (net als jij zo te zien) Fusion verreweg het beste label.Lauu zei:SperSIZEboon zei:Lauu zei:de hardstyle is echt wel harder als die van 2001/2002 hoor....
op een andere manier wel ja...niet de goeie manier imo...teveel dezelfde sounds...er zit bijna geen bass meer in hardstyle alleen maar de dezelfde kicks en synths..niet meer die Reverse Bass die altijd zo doorbeukte..Hardstyle van nu is gewoon te vrolijk met teveel breaks en te commercieel(zie alle pop remakes)....artiesten zoals Showtek, Brennan Heart en soms headhunterz fucken de hele hardstyle scene...mainstream hardcore gaat ook deze kant op...iedereen gaat maar achter de menigte aan...
maarja je hebt gellukig nog wel een paar namen die het redelijk doen in de nu-style...Noisecontrollers, Trance Generators, Isaac, Donkey Rollers, Zany heeft ook zijn goeie momenten
wat goeie nu-style platen in mijn ogen zijn:
Tinnitus DJ Team - Crossfire(goed voorbeeld van echte hardstyle...zoals het hoort)
Isaac - The Sound of the Underground(heerlijke bass...geen kick)
D-block & Stefan - Music Made Addict
Noisecontrollers - Crtl.Alt.Delete
The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Zany - Animated Audio
Brainkicker - Mash Hairy
Southstylers - Nok joe douwn
Donkeyrollers - LMPSJNK
veel jump/frech tek van nu wordt nog beter geproduceerd dan nu-style
nu jij weer :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."