Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helemaal paranoia geworden, denkend dat mensen me in elkaar wilden schoppen en me achtervolgden. Een soort tunnel-vision gekregen en daarna een complete blackout gehad en knock-out gegaan op het eerste bed dat ik tegen kwam Met erge hartkloppingen in bed gelegen, denkend dat ik dood zou gaan. Helemaal doorgedraaid. Mijn ergste drugs ervaringen heb ik wel met THC gehad, al dan niet in combinatie met alcohol. En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn"
"Re: dit moet je egt doen onder de pep kimberly17 zei: Mensen ik raad sex aan. Absoluut, het is idd zo dat je er niet veel meer aan denkt en niet geil bent, de penis bijna alleen te zien met een vergrootglas is.. maar als je het gewoon doet.. mn vriend kon makkelijk een stijve krijgen en hij was groter als groot ! Het kan zijn dat je geluk moet hebben dat alles gewoon optimaal werkt.. maar als het eenmaal lukt.. kan je niet meer stoppen Doen ,. ! Klik om te vergroten... Moet het dan toch maar proberen een keer.. het is inderdaad zo dat je het libodo van een bejaarde krijgt en je piemeltje verstopt zich nog net niet in je onderbuik. Maar als je eenmaal 'in the mood' bent en hebt een onuitputtelijke energie, dat kan best wat worden."
"Denk dat de meeste mensen wel lichtelijk paranoia worden na veel pep en een uitputtende avond/nacht. Ik heb het meestal ook lichtelijk. Niet echt fijn, maar je moet jezelf gewoon duidelijk maken dat het bullshit is en ook al letten die mensen echt op je, who gives a fuck?"
"Pammetjes zijn perfecte inslapers."
"minn zei: ^_^ zei: Als speed uitwerkt kan ik me zo gaan drukmaken over alles in me leven ik zie dan alles alleen maar negatief, en dat wordt zo versterkt dat het niet leuk meer is. Maar tegenwoordig weet ik dat en kan ik mezelf over de negatieve gedachtes zetten en uit die spiraal stappen. Na wat slaap is het dan allemaal weer goed volgende dag lekker fris. Klik om te vergroten... benzoooooo's Klik om te vergroten... uhu Gelukkig heb ik ze nu op voorraad met ernstige brakheid in het vooruitzicht, aankomend weekend. Jezelf drogeren en slapen. De beste... nou.. de makkelijkste oplossing."
"Dumpy zei: Plimu zei: epic fail beetje gehad met wiet ''tripreports'' Klik om te vergroten... Er zijn mensen die meer uit wiet kunnen halen dan knetterstoned voor je uitkijken En dan kan het wel intressant zijn.... vind dit reportje wel leuk in ieder geval. Klik om te vergroten... Dat dus. Misschien niet in de orde van een LSD trip, maar THC brengt veel mensen verder dan laksheid, passiviteit en simpele stonedheid."
"Ik zeg het niet graag, maar het is niet de GHB die het allemaal doet he. Massa's mensen die hun gebruik wel onder controle hebben en weinig nadelen ondervinden."
"http://www.nu.nl/news/954330/57/Interne ... horst.html Als dit maar niet ook het einde van mijn internetdokter betekent :P"
"Dat raad ik je echt af Jadi... Ik nam meestal ook 30/40mg maar dan max. 3/4 keer per week. Probeer je gebruik onder controle te houden en vermijd dagelijks gebruik. Als je zo doorgaat zit afhankelijkheid er op de korte termijn dik in. Die zooi is en blijft verslavend. Als je moeite hebt om in slaap te komen zijn er genoeg andere middelen, waarschijnlijk minder effectief, die een stuk veiliger zijn. Matig je gebruik voordat je verslaafd raakt of andere problemen gaat ondervinden."
"Een goede high van hasj is lekkerder dan een slome stonede bui van wiet."