#1
Ik ontdek steeds meer nummers waar ik vroeger kippenvel van kreeg, maar die tegenwoordig niet meer hetzelfde effect hebben, soms zelfs het tegenovergestelde. Bijvoorbeeld Creep van Radiohead. Ik luisterde dat vorige week (voor het eerst in jaren) en ontdekte dat het me koud liet. Ik kon er niet meer in zwelgen. Ik kan het nu alleen nog maar horen als grappig nummer voor de gezelligheid.
Van welke nummers ben jij genezen?
Van welke nummers ben jij genezen?
) erin en spelen ze No Sleep Til Brooklyn van The Beastie Boys, daarna Shout At The Devil (Motley Crue) en daarna You've Got Another Thing Comin' van Priest met Rob Halford. Supah toll!