Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke muziek doet het niet meer voor jou?

Welke muziek doet het niet meer voor jou?

47 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dingen als Cradle of Filth heb ik vroeger geluisterd, dat doet me niks meer, ik luister het ook nooit meer. En nog een korte HIM periode gehad, dat vind ik nu echt verschrikkelijk. Ik luister ook bijna geen metal meer, terwijl ik vroeger een echte metal head was en soms nogsteeds daarvoor word aangezien. :P

Er is maar weinig wat echt blijft hangen bij mij, maar dat zijn dan ook uitzonderlijk goeie muzikanten/bands/artiesten/nummers. Voor de rest is mijn muziek smaak altijd in beweging.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mainstream Hardcore(tot begin 2006 was het goed)

toen: Dj's hadden een eigen orginele sound, nummers gemaakt met veel inspiratie en heerlijke kick/bassdrums, draaien met vinyl.
nu: Elk label heeft een eigen sound inplaats van elke artiest, ongeinspireerde producties, geleende bass/kick drums, verkrachte pop remakes, monoply.

Hardstyle(tot begin 2006 was het goed)

Toen: Zagende harde reverse bass, heerlijke schreeches, acid, korte breaks, draaien met vinyl.
Nu: lege kicks(hardkick10), te blije melodieen, kansloze vocals, kanker lange en veels teveel breaks, draaien met mp3, monopoly, scantraxx, headhunterz, brennan heart etc etc, verkrachte pop remakes. :kots:

In my opinion offcourse.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet alleen jouw mening hoor Lau! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Dingen als Cradle of Filth heb ik vroeger geluisterd, dat doet me niks meer, ik luister het ook nooit meer. En nog een korte HIM periode gehad, dat vind ik nu echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
/schudt DrippTone de hand

Die periode heb ik ook nog gehad ja. :grin:

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hihi, me too. :grin: Al luisterde ik laatst Babylon AD van Cradle of Filth weer eens, en dat vond ik voor een keertje wel weer eens grappig. Vooral die clip ook.. :openmouth:

Ook luisterde ik wel Children of Bodom, Mudvayne, Dimmu Borgir enzo... Het waren andere tijden! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het Damnation and a Day album van CoF is eigenlijk niet eens zo slecht. Sowieso is het een professionele band, en zit alles goed in elkaar. En die epische teksten van Damnation and a Day zijn nog best gruwelijk. Jammer van de vocals, maar goed.

Het LD50 album van Mudvayne doet het overigens nog wel voor mij hoor. DIG!

Demon Burger mag een eind gaan fietsen van mij, though. Samen met CoF het liefst, zeker na wat die na Damnation and a Day allemaal hebben uitgebracht. Pfoeh.

Over Children of Bodom ga ik me niet eens uitlaten. Dat heb ik nu nooit begrepen. Al kan die Alexi wel lekker gitaar spelen. Maar ga dan ékte muziek maken. :grin:

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alexi is erg goed idd. :) Ooooh, en Dig was één van m'n favoriete nummers! :hearteyes:
Stiekem kan ik nog best een beetje genieten van Burn in Hell van Dimmu Borgir. :grin: Zo op z'n tijd. Heel af en toe.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is een Twisted Sister cover hè, dat je dat even weet. :P

Olle
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
sum 41
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
wobble zei:
sum 41
Klik om te vergroten...
Aww man, dat waren nog eens tijden. Op de basisschool was dat nog retestoer natuurlijk. :tearsofjoy:

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Linkin Park, vroegere nummers waren geniaal...maarja nu
Eminem, vroegere nummers waren geniaal...maarja nu
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drum n bass gaat er echt niet meer door bij me, zo ook black metal
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toy-box.

Op de basisschool vond ik ze helemaal te gek.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vigilante zei:
Toy-box.

Op de basisschool vond ik ze helemaal te gek.
Klik om te vergroten...
Boks ouwe!

En natuurlijk wilden we allemaal die chick. :P

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Andrew zei:
Metallica doet het niet zo meer voor mij :(
Klik om te vergroten...

Bij mij ook een hoop metal, maar metallica is er juist eentje die het wel blijft doen.
Klik om te vergroten...

Idem hier, oude Metallica blijft gewoon fucking vet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Wacky zei:
Andrew zei:
Metallica doet het niet zo meer voor mij :(
Klik om te vergroten...

Bij mij ook een hoop metal, maar metallica is er juist eentje die het wel blijft doen.
Klik om te vergroten...

Idem hier, oude Metallica blijft gewoon fucking vet.
Klik om te vergroten...

+2
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahahaha, en Limp Bizkit vind ik nu ook echt helemaal niet cool meer! :mrgreen:

t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat afgedaan heeft........*kraak* piep...
de nieuwe hardcore vindt ik niets meer. te "leeg" te eentonig en veels te lange breaks vroegah begon de beat en die eindigde pas aan het eind van het nummer :grin:
nummers die me vroeger raakte raken me nog steeds.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sinds m'n Stereotoren is overleden aan kortsluiting doet eigenlijk geen enkele muziek het meer.

Enkel wat kraak & ruis.

Ontopic: Drum&Bass leek me een korte tijd te interesseren maar werd toch wel snel saai eigenlijk..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andrew zei:
Metallica doet het niet zo meer voor mij :(
Klik om te vergroten...

Dat en een paar andere bandjes waar ik naar luisterde toen ik de rock en metal kant op ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."