Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, In de tijd dat ik nog wat meer speed gebruikte had ik ook soms heftige auditieve en visuele hallucinaties. Na een nachtje speed, ging ik 'sochtends vroeg in mijn eentje een stukje fietsen. Het was zomer en heerlijk zwoel buiten. Het was echt heel vroeg ongeveer vijf uur ofzo. Ik hoorde alleen het geluid van de vogels en gewoon de "ruis"buiten. Maar na een paar honderd meter dacht ik dat er een groepje mensen stond te praten onderaan het heuveltje wat ik af fietste. Ik hoorde de stemmen ook steeds luider worden omdat ik dichterbij kwam dacht ik maar ik kon niet horen wat ze zeiden. Eenmaal aangekomen op de plek was er niemand te bekennen en veranderde het geluid gewoon weer in het geluid van de vogels. Tijdens dit fietstochtje had ik deze ervaring een paar keer en was me er ook geheel van bewust dat dit door de speed kwam en vond het erg vermakelijk. Ik herinner mij die fietstocht nog steeds erg goed en heb er heerlijk van genoten. Ik had er een heel groot gevoel van vrijheid bij, dat ik helemaal kon doen waar ik zelf zin in had. (Ik woonde in die tijd in mijn eentje). Ik hoefde met niemand rekening te houden en wanneer ik speed gebruik vind ik dit een prettige gedachte. Ik vind het niet erg om te socializen maar wil toch wel lekker mijn eigen plan trekken. I"
"Voor zeepbel: lieve zeepbel, mijn tip is: spoel alles wat je nog hebt door de wc, wis alle nummers (je weet wel welke) uit je telefoon. zorg dat je een week geen belangrijke verplichtingen hebt, ga niet naar dat feest, begin weer met eten en drinken zodra het lukt, vooral heel veel water drinken, zuiver dat lichaam. liever geen koffie en helemaal geen alcohol. en dan: SLAPEN ik wordt zelf al "chaggie" als ik dit allemaal lees maar its the only way, als je echt WIL. "eenmaal boven op de berg is het uitzicht prachtig....." en voel je je weer fantastisch en je ziet er dan goed uit door de goede nachtrust en het voedsel en water. what more can i say succes! Eesje"
"Marla Singer zei: Screwdriver zei: zitten er wezenlijke verschillen in het effect of is het alleen de duur die verschilt? Klik om te vergroten... Ik heb mijn post hiervoor even aangepast, het antwoord op jouw vraag staat er in. Klik om te vergroten... Misschien bedoelde je het verschil tussen de verschillende hoeveelheden die je beschrijft? Vergeet niet dat iedereen anders reageert, en de andere middelen die eventueel in je bloed zitten, zoals alchohol. alcohol kan het effect van speed meer een roes laten zijn. flinke lijn (ongeveer 60% zuivere speed) effect: 4 uur; wanneer slapen: na acht uur sleutelpunt: effect: 2 uur wanneer slapen: ik denk na ongeveer 6 uur maar heb dit nooit uitgeprobeerd hele kleine sleutelpunt: halveer de tijd van een sleutelpunt."
"SperSIZEboon zei: je gaat heus niet zomaar dood.. Klik om te vergroten... Echt wel!"
"Herman Brood kwam tolerantie dagelijks tegen uiteindelijk. Zelfs een shot zetten van een gram pure speed voelde hij niet meer....en toen vond hij er ook niets meer aan. May he RIP"
"Nou Cole ik hoop voor je datje geen meth gekregen hebt, want bij mij was vroeger ook twaalf uur wel zo'n beetje waar ik rekening mee moest houden na de laatste inname. Als je heeeel erg geil bent/was kan dat ook meth betekenen. Succes!"
"ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet......."
"Blauwe vlinders super trippy pillen waren dat"
"moderator, Ik klikte op bovenstaand filmpje en er werd direct een trojan geopend op mijn pc, gelukkig schakelde kaspersky hem uit, maar nu heb ik dus nog steeds last van pop-ups, wat ik normaal nooit heb en ook als internet explorer gesloten is ik baal hiervan en heb dit nog nooit eerder op jullie site meegemaakt Eesje"
"Psilocyloner zei: You wish. Het duurt weliswaar langer voordat er tolerantie intreedt, maar vroeg of laat houdt 't toch echt op. Dat vind ik altijd zo tricky aan die ADHD-medicatie. Je denkt iets te hebben gevonden dat werkt. Vervolgens wordt het effect in de loop der jaren steeds minder en voor je het weet ben je terug bij af, sta je weer met lege handen. Óf je gaat steeds meer nemen, waardoor je uiteindelijk nog verder van huis bent dan op het moment waarop je ooit begon. Dat is de realiteit van big pharma: een uitgestoken hand waarvan je uiteindelijk geen vinger overhoudt. Klik om te vergroten... Amen"