#1
Ik heb singles van Wassenaar (van Ross en Iba) en de Macarena.
En een cd van de Spice Girls.
Dr Gonzo zei:knolselderij zei:dat ik als mannetje van 11/12 gigi d'agostino fanatiek heb geluisterd snap ik totaal niet meer
het is je vergeven,we hebben allemaal stomme fouten gemaakt in ons leven...![]()
Mijn eerste singletje was van Lownoise en Mental Theo, wonderful days. Dergelijke muziek kan ik nog steeds wel waarderen, tijdens de afwas of op een feestje ofzo. Ik denk als je Wassenaar gaat draaien dat dat best wel goed kan zijn voor de sfeer.Rabbithole zei:Ik heb singles van Wassenaar (van Ross en Iba) en de Macarena.En een cd van de Spice Girls.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."