Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke muziek doet het niet meer voor jou?

Welke muziek doet het niet meer voor jou?

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb singles van Wassenaar (van Ross en Iba) en de Macarena. :grin: En een cd van de Spice Girls.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dr Gonzo zei:
knolselderij zei:
dat ik als mannetje van 11/12 gigi d'agostino fanatiek heb geluisterd snap ik totaal niet meer
Klik om te vergroten...

het is je vergeven,we hebben allemaal stomme fouten gemaakt in ons leven... :)
Klik om te vergroten...

die man heeft anders wel geniale nummers gemaakt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb goa nu al een tijdje wel gehoord en techno zoals die van Thomas Krome,
Sven Vath of dj Rush laat me ook koud tegenwoordig...
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Ik heb singles van Wassenaar (van Ross en Iba) en de Macarena. :grin: En een cd van de Spice Girls.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste singletje was van Lownoise en Mental Theo, wonderful days. Dergelijke muziek kan ik nog steeds wel waarderen, tijdens de afwas of op een feestje ofzo. Ik denk als je Wassenaar gaat draaien dat dat best wel goed kan zijn voor de sfeer. :beer:
Dus die muziek heeft voor mij nog wel een zekere feelgood-factor. En kippenvelmuziek was het ook 10 jaar terug al niet.

Opvallend hoeveel metal hier wordt genoemd. Blijkbaar toch echt iets wat bij een bepaalde levensfase hoort. Ik ben nooit echt een metalfanaat geweest, maar Soulfly vond ik wel cool. Laatst die muziek weer is beluisterd, en ik vond het best nog wel oke, maar ik kon niet meer meegaan in die woede.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt omdat ik elektronische muziek nog niet kende toen, ik was altijd gewoon op zoek naar lekker harde muziek waar ik gek op kon doen.

& op 12 jarige leeftijd kwam ik niet verder als hardcore en metal :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Metallica doet het niet zo meer voor mij :(
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben totaal niet meer gevoelig voor alle bagger die uit dingen als Idols voort komt en daarnaast spul als Britney Spears etc.. Dat was leuk toen ik 13 was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."