#1
Ligt eraan hoe laat ik thuis ben, wat m'n status is en waar ik zin in heb. Maar 9 van de 10 keer eet ik wat en ga ik naar bed.
Laat mij maar lekker proberen te slapenKetnoniesman zei:leuk onderwerp![]()
Exceptional Insight zei:Het fijnst is natuurlijk doorgaan, ergens in het gras, in de zon liggen, paar lijntjes doen nog. Of gewoon thuis doorgaan. Tegen de middag instorten of half slapen en dan de rest van de dag brak zijn is kut.
en 's avonds pas weer gaan slapen, als je de volgende dag vroege verplichtingen hebt wel wat eerder naar bed natuurlijk."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."