Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je als je thuiskomt na een party?

Wat doe je als je thuiskomt na een party?

74 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Douche, sexen, slapen.
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op een goed feest gebruik ik heel weinig drugs, vlak voor we weggaan nog net even wat meer en als we dan thuis zijn een masterlijke afterparty met zoveel zooi dat je niet meer normaal kunt functioneren. Liefste dan nog even tussendoor douchen (= met iedere drug echt lekkerder dan ooit) En dan ergens tegen de avond lekker naar bed, slapen zoals nooit tevoren.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Fresh zei:
pascal828 zei:
Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
Klik om te vergroten...

Douchen vind ik ook altijd zo héééérlijk!! :)
Klik om te vergroten...
douchen als je vaag bent :hearteyes:

in bad als je vaag bent :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

In bad is ook ze heerlijk ja! Heb 'm alleen wel eens te heet gemaakt..dat was minder en had ik later pas door..hehe.
Ik kan er nooit te lang in blijven, wordt het te heet voor me.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzo's , weet je toch !
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik probeer altijd te afteren, is er geen huis waar we kunnen afteren dan het liefst op een grasveldje in de zon, en thuis lekker douchen of in bad als ik echt zin heb en blowen/slapen...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt eraan hoe laat ik thuis ben, wat m'n status is en waar ik zin in heb. Maar 9 van de 10 keer eet ik wat en ga ik naar bed.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na een feest, ga ik meestal afteren met de vrienden, gezellig nog wat lijntjes ketamine trekken en dat gaat meestal gepaard met serieuze zever en megalachkicks! Vroeger in de summertime gingen we door op pep. Maar dat kon niet blijven duren omdat we niet van ophouden wisten...
Als ik alcohol gebruik, after ik meestal niet en ga ik direct naar huis.
Het vaste ritueel bij het thuis komen is meestal -> douchen, joint rollen, piet trekken, joint roken, film kijken en slapen... Tenzij ik 's ochtends vroeg thuis kom, dan hoort douchen op de laatste plaats.
Zo ziet mijn zondag er meestal uit na een feestje...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
joint roken in de achtertuin, flinke slok sterke drank nemen en proberen te slapen, anders achter de computer gamen of iets dergelijks
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ergens afteren, of als ik naar huis ga douche en dan proberen te slapen lukt dit niet binnen een half uur er weer uit koffie drinken en doorhalen.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketnoniesman zei:
Het vaste ritueel bij het thuis komen is meestal -> douchen, joint rollen, piet trekken, joint roken, film kijken en slapen...
Klik om te vergroten...
Ik hoop niet dat Piet je hond is. :(
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Ketnoniesman zei:
Het vaste ritueel bij het thuis komen is meestal -> douchen, joint rollen, piet trekken, joint roken, film kijken en slapen...
Klik om te vergroten...
Ik hoop niet dat Piet je hond is. :(
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb geen hond. Wees gerust :P
B
BuzzkillingtonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Water, Vitamines, Kleren uit....Coma, het ultieme 4-stap programma
b
babyturtleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Naar een vriend zijn huis gaan, daar nog wat napraten, in slaap vallen, enkele uren later wakker worden, douchen, naar huis gaan.
In de zomer is het vaak nog leuk om gewoon met wat mensen in een park te zitten, maar daar is het nu helaas al te koud voor.
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerst buiten nog een joint roken, dan naar binnen en een fles water drinken, een banaan eten en dan goed slapen :P
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kom thuis rond 16u, zet de tv aan, ga liggen in de zetel, en nog voor ik van post kan veranderen val ik al inslaap.
Vergeet altijd van op voorhand een slaapplaats of vervoer te regelen >.<
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik heb gedronken: water, slaap.

Als ik xtc heb gebruikt: Water, eventueel nog wat knuffelen als er wat knuffelbaars is, daarna heerlijk wausend in slaap zakkan. :hearteyes:

Als ik speed heb gebruikt: chagrijnig naar m'n scherm kijken, hopend dat het ooit nog van slapen gaat komen. En elk half uur naar de wc gaan, want dat heb ik als m'n pep uit begint te werken. o.O;;

Na het trippen: lekker in bed kruipen, beetje wazig zijn, en me bovenal enorm bewust zijn van hoe lekker zacht de dekens zijn, en hoe lekker warm het is. :hearteyes:

Natuurlijk wijkt het soms af. Vooral als je van het ene feestje naar 'n after, naar nog maar 'n nachtje doorsukkelt. Daarna is het gewoon game over, naar de kloten, op bed ploffen en in 'n coma zakken.

Olle
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
joint roken en slapen
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#18
gNuxx zei:
joint roken en slapen
Klik om te vergroten...

met een kop thee en bluetech op de achtergrond! :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
HOW DID YOU KNOW FUCKTARD?!

ahha, je hebt gelijk ! :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
1. douchen
2. muziekje
3. handje benzo's
4. coma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."