#1
1. douchen
2. muziekje
3. handje benzo's
4. coma
2. muziekje
3. handje benzo's
4. coma

keta op een after is geniaalW.F.L. zei:Ik begrijp ook niet waarom mensen uberhaupt benzo's gaan nemen na pep of MDMA. Na MDMA kan ik gewoon slapen en speed uitzitten is toch ook niet zo erg, dat je daarvoor aan iets verslavends en gevaarlijk (blijft ongezond!) moet gaan zitten is toch echt wel niet de moeite, als je dat niet wilt hebben moet je geen pep nemen. :P
Ketamine lijkt me echt gezellig op 'n after, voor het slapengaan, binnenkort eens kijken of het bevalt. Nuja, het zou ook goed kunnen dat ik er niks aan vind natuurlijk.![]()
Lauu zei:Monopoly spelen met kaarslicht Dripptone?
SperSIZEboon zei:keta op een after is geniaal![]()
heheheW.F.L. zei:SperSIZEboon zei:keta op een after is geniaal![]()
Welja, dat filmpje dat je toonde is een van de vele redenen waarom ik het wil doen.![]()
Ketnoniesman zei:Na een feest, ga ik meestal afteren met de vrienden, gezellig nog wat lijntjes ketamine trekken en dat gaat meestal gepaard met serieuze zever en megalachkicks! Vroeger in de summertime gingen we door op pep. Maar dat kon niet blijven duren omdat we niet van ophouden wisten...
Als ik alcohol gebruik, after ik meestal niet en ga ik direct naar huis.
Het vaste ritueel bij het thuis komen is meestal -> douchen, joint rollen, piet trekken, joint roken, film kijken en slapen... Tenzij ik 's ochtends vroeg thuis kom, dan hoort douchen op de laatste plaats.
Zo ziet mijn zondag er meestal uit na een feestje...
pascal828 zei:Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
douchen als je vaag bentFresh zei:pascal828 zei:Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
Douchen vind ik ook altijd zo héééérlijk!!![]()
cropp zei:3 eieren bakken, biertje open trekken en lomp hard dineren, liggend achter de tv, met een bord op mijn schoot, daarna nog even een jointje rollen, als die nog over is, dan nog een rondje eten en dan naar bed...
gaan proberen te slapen met keta op is best leuk iddDebris zei:Handje benzo's, nou nou.
Veel mensen doen "ketje voor 't slapen gaan", ik heb er geen ervaring mee. Schijnt leuk te zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."