Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doe je als je thuiskomt na een party?

Wat doe je als je thuiskomt na een party?

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
1. douchen
2. muziekje
3. handje benzo's
4. coma
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Handje benzo's, nou nou.
Nooit problemen met de upper-downer combo dan?

Ik ben geen voorstander van drugs gebruiken voor 't slapen gaan.
Veel mensen doen "ketje voor 't slapen gaan", ik heb er geen ervaring mee. Schijnt leuk te zijn.

Ik heb meer zoiets, als je veel speed snuift moet je je speed (waarvan een deel afkick) uitzitten en daarna pas in slaap donderen. Maar vaak donder je heel snel in slaap na 2 dagen wakker, met weinig afkick.

Ik haat het als ik wordt wakker gemaakt in mijn slaap, kan gewoon niet gezond zijn.
Maar volgens mij hebben sommige mensen echt al gedacht dat ik lag dood te gaan, trillen, zweten, stuiptrekkingen, praten in de slaap wilt wel eens gebeuren. (Dat zijn dan wel extreme momenten, zoals in de zomer festivals van 4 dagen.)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik begrijp ook niet waarom mensen uberhaupt benzo's gaan nemen na pep of MDMA. Na MDMA kan ik gewoon slapen en speed uitzitten is toch ook niet zo erg, dat je daarvoor aan iets verslavends en gevaarlijk (blijft ongezond!) moet gaan zitten is toch echt wel niet de moeite, als je dat niet wilt hebben moet je geen pep nemen. :P

Ketamine lijkt me echt gezellig op 'n after, voor het slapengaan, binnenkort eens kijken of het bevalt. Nuja, het zou ook goed kunnen dat ik er niks aan vind natuurlijk. :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
Ik begrijp ook niet waarom mensen uberhaupt benzo's gaan nemen na pep of MDMA. Na MDMA kan ik gewoon slapen en speed uitzitten is toch ook niet zo erg, dat je daarvoor aan iets verslavends en gevaarlijk (blijft ongezond!) moet gaan zitten is toch echt wel niet de moeite, als je dat niet wilt hebben moet je geen pep nemen. :P

Ketamine lijkt me echt gezellig op 'n after, voor het slapengaan, binnenkort eens kijken of het bevalt. Nuja, het zou ook goed kunnen dat ik er niks aan vind natuurlijk. :beer:
Klik om te vergroten...
keta op een after is geniaal :grin:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na een avondje stappen op za.dag, vaak zonder drugs maar met veel alcohol, douchen, waterdrinken, en meteen in coma pleuren. Om vervolgens 4/5 uur later wakker te worden met een gigantische kater. De rest van de zondag zo brak als wat.

Drugs en uitgaan weinig ervaring mee.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sowieso even spammen op DF, eventueel verder met de drugs die de hele avond/nacht op het menu hebben gestaan, heel soms wat afwisseling van spijs. Muziek is een must, liefst wat chille muziek. Lekker drinken, eventueel eten als er honger is. En als er een dame/dames aanwezig zijn dan vervalt de helft van het bovenste en word de avond voortgezet in een meer romantische setting. :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
wij hebben laatst het grote Mona puddingspel gespeeld tijdens een after. best leuk als je vaag bent van de keta :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Monopoly spelen met kaarslicht Dripptone?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Monopoly spelen met kaarslicht Dripptone?
Klik om te vergroten...

Nee man, ganzenborden FTW! :rock:

Nog geen meisje tegen gekomen die na een potje ganzenborden niet druipend nat was. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
keta op een after is geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

Welja, dat filmpje dat je toonde is een van de vele redenen waarom ik het wil doen. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
SperSIZEboon zei:
keta op een after is geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

Welja, dat filmpje dat je toonde is een van de vele redenen waarom ik het wil doen. :grin:
Klik om te vergroten...
hehehe :grin:
h
heejzerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketnoniesman zei:
Na een feest, ga ik meestal afteren met de vrienden, gezellig nog wat lijntjes ketamine trekken en dat gaat meestal gepaard met serieuze zever en megalachkicks! Vroeger in de summertime gingen we door op pep. Maar dat kon niet blijven duren omdat we niet van ophouden wisten...
Als ik alcohol gebruik, after ik meestal niet en ga ik direct naar huis.
Het vaste ritueel bij het thuis komen is meestal -> douchen, joint rollen, piet trekken, joint roken, film kijken en slapen... Tenzij ik 's ochtends vroeg thuis kom, dan hoort douchen op de laatste plaats.
Zo ziet mijn zondag er meestal uit na een feestje...
Klik om te vergroten...

hier kan ik me wel in vinden :P
Alleen gingen wij in de summertime in ons stadspark wat afteren, maar nu met de winter zitten we meestal bij iemand thuis (vooral bij mij dan)
d
dnlsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik naar een of andere boerenfuif hier in de buurt ga en behoorlijk wat gedronken heb: water pakken naast mn bed zetten en meteen crashen, vaak word ik dan snachts een paar keer wakker met een kleffe bek, maar ben dan meestal te lui om het water dat naast me staat te pakken, waardoor ik de volgende dag een kater heb.
Als ik naar fatsoenlijke feesjes ga met leuke muziek, leuke mensen drink ik meestal niet en ga ik meestal gewoon een nachtje door zonder iets te gebruiken, dan kom ik meestal 's middags thuis, drink ik op mn gemak wat, eet ik wat en kruip dan mn bed in.
Drugs gebruik ik zelden op feesjes, dat doe ik liever met vrienden in vertrouwde omgeving
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
TV aan, eten, water drinken, chillen en pitten
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
pascal828 zei:
Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
Klik om te vergroten...

Douchen vind ik ook altijd zo héééérlijk!! :)
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#17
douchen :P , slapen
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fresh zei:
pascal828 zei:
Eten/drinken.
Douchen.. das dan zo lekker.
Daarna even tv kijken en in slaap vallen.
Klik om te vergroten...

Douchen vind ik ook altijd zo héééérlijk!! :)
Klik om te vergroten...
douchen als je vaag bent :hearteyes:

in bad als je vaag bent :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
3 eieren bakken, biertje open trekken en lomp hard dineren, liggend achter de tv, met een bord op mijn schoot, daarna nog even een jointje rollen, als die nog over is, dan nog een rondje eten en dan naar bed...
Klik om te vergroten...

^^^+ 1.. :mrgreen:
en nog even op nos teletext kijken....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
Handje benzo's, nou nou.

Veel mensen doen "ketje voor 't slapen gaan", ik heb er geen ervaring mee. Schijnt leuk te zijn.
Klik om te vergroten...
gaan proberen te slapen met keta op is best leuk idd :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."