Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt gelijk, alleen in het weekend is geen oplossing. Ik stop na dit weekend, want ik wil me gebruik toch goed afsluiten en heb toch nog een voorraad die erdoor moet.."
"Man man man.. even informeren voor je risico's neemt.."
"DailySmoker zei: Ik wil en moet zelf ook stoppen, deels omdat ik vanochtend een bloedonderzoek had en ik niet echt hoopvol ben op de uitslag tegenover mijn niet-ruimdenkende ouders. Aan jullie ervaringen en verhalen heb ik wel veel, bedankt daarvoor en ik ga vanaf NU de strijd aan! Klik om te vergroten... Ik wens je succes! Ben toch blij dat ik me nog een weekendje kapot rook voor ik stop"
"cropp zei: van uitstel komt afstel... Klik om te vergroten... Nee, deze keer niet! Heb nu al geen weed meer (laatste restje voor 20euro verkocht vanmiddag), en ik koop dit weekend niets."
"sandeman zei: Weed is niet dodelijk of gevaarlijk maar door weed te roken vind je het niet erg om gewoon elke dag wat nutteloos rond te hangen in plaats aan je leven te werken. Klik om te vergroten... Inderdaad, en als je dat niet op tijd beseft loopt het fout af."
"SittaMan zei: Kermit zei: Mag de school je fouilleren? En blijven ontkennen, dat is geen weed, en wie zijn zij om het tegendeel te bewijzen. Klik om te vergroten... Als er zoals hier de politie werd bijgehaald... Dan kunnen/zullen zij dat wel testen... In België toch. Neen, de school mag je niet fouilleren, zelfs je zakken/boekentas niet doorzoeken. Dat mag enkel de politie, en dan moet het nog wel iemand zijn van hetzelfde geslacht ;P De politie zal hier niet zo druk over doen, ik ken ook iemand die al 2 keer is opgepakt, met wat meer (lees: vééél meer) op zak, en kreeg 2maal gewoon een waarschuwing... Hij was zelfs minderjarig.. Klik om te vergroten... Dus is er een fout gemaakt en kan je de school aanklagen."
"SittaMan zei: Kermit zei: Dus is er een fout gemaakt en kan je de school aanklagen. Klik om te vergroten... Nu weet ik niet of dat geldt als je je er je toestemming voor geeft... Klik om te vergroten... Als je toestemming geeft geldt het inderdaad niet voor zover ik weet. Ik zou proberen alle mogelijke fouten die ze kunnen gemaakt hebben te zoeken en tegen hen te gebruiken."
"Karsten zei: Ik was vandaag ook in België, in Turnhout, daar waren we ook op een school en dat vonden ze niet zo leuk en toen belden ze de politie. Die kwam en fouilleerden ons en ik en vriend hadden wiet bij en ik had ook een grinder bij, die werd ook gewoon ingenomen omdat dat als hetzelfde telt zeiden ze :P Klik om te vergroten... Politie die grinder in beslag nemen? Dat mag helemaal niet."
"Is inderdaad door je bloeddruk."
"Nadat ik vorig jaar een goeie 10maand gestopt was ben ik weer beginnen blowen.. En nog geen klein beetje.. Elke dag alles wat ik kon bemachtigen. Nu begin ik te beseffen dat het me volledig verandert heeft. Ik ben vrienden verloren, heb moeilijkheden thuis en op school. Dit alles omdat de weed m'n karakter volledig verandert heeft. Ik ben een boertige, egoistische zak t.o.v iedereen geworden, ik kan me niet meer concentreren, logisch nadenken gaat moeilijk, ik lieg t.o.v. veel mensen gewoon om tijd te vinden om een joint te roken of om aan weed te geraken. Ik voel me ook gewoon dom-gerookt. Ik ben een ADHD'er en toen ik las over 'het normaal voelen' in hetAD/HD en verslaving topic wist ik direct dat op mij van toepassing was. Of is dit omdat ik maanden in een roes geleefd heb en het raar voelt om nuchter rond te lopen? Ik kan maar niet stoppen.. de drang om een dikke joint te roken is gewoon te groot. Het feit dat ik nog maar zelfkweek geoogst heb helpt ook niet echt.. Ik heb daarom ook besloten om geleidelijk aan af te bouwen, want in 1keer stoppen lukt zeker niet. Vanaf nu probeer ik enkel in de weekends te blowen. Hebben jullie nog tips om dit vol te houden? Ik zit namelijk in een vriendengroep waar constant geblowed wordt.. Die vrienden laten vallen zou ik liever niet doen.."