#1
Stel: Je hebt de hele nacht doorgehaald en komt thuis na een te gekke party, wat ga je doen? Hoe ziet jouw / jullie avond/ochtend/middag er dan uit?
Wat doe ik??
-Als ik alleen met mijn vriendin thuiskom zetten we zo snel mogelijk lekkere muziek op (eerst nog wat steviger zoals op het feest was, en later wat rustiger) nemen we een kop thee en een banaan en beginnen we vaak aan een leuk rollenspel! We laten onze fantasieën en gedachten helemaal gaan! Soms zit er ook nog een verkleedpartij bij en doen we wat we willen. Da's zo leuk he?!?
Tussendoor of vooraf meestal nog ff lekker douchen om bij te komen, of we gaan een halfuurtje tot een uur in bad liggen. Da's ook aardig relaxed!
-Als we met vrienden thuis komen, of wij bij hun thuiskomen blijven we de hele nacht/ochtend/middag doorkletsen, chillen, knuffelen etc. en gaan we uiteindelijk voor een paar uurtjes naar bed. Ook heel gezellig!
Ben benieuwd hoe jullie je vermaken en of je thuis nog iets gebruikt? Ik doe het op XTC.
Wat doe ik??
-Als ik alleen met mijn vriendin thuiskom zetten we zo snel mogelijk lekkere muziek op (eerst nog wat steviger zoals op het feest was, en later wat rustiger) nemen we een kop thee en een banaan en beginnen we vaak aan een leuk rollenspel! We laten onze fantasieën en gedachten helemaal gaan! Soms zit er ook nog een verkleedpartij bij en doen we wat we willen. Da's zo leuk he?!?
Tussendoor of vooraf meestal nog ff lekker douchen om bij te komen, of we gaan een halfuurtje tot een uur in bad liggen. Da's ook aardig relaxed!
-Als we met vrienden thuis komen, of wij bij hun thuiskomen blijven we de hele nacht/ochtend/middag doorkletsen, chillen, knuffelen etc. en gaan we uiteindelijk voor een paar uurtjes naar bed. Ook heel gezellig!
Ben benieuwd hoe jullie je vermaken en of je thuis nog iets gebruikt? Ik doe het op XTC.
Laat mij maar lekker proberen te slapen