Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flameon zei: Clearasil? Klik om te vergroten... nee man :P gewoon een goeie douche en een groot stuk zeep, goed schrobben en weg is die geur.... 20 minuten later komtie weer terug maar dat maakt niet uit, dan ben je al compleet in iets anders geinteresseerd xD"
"cropp zei: Chris Pontius zei: Deranged zei: Mijn ouders hebben dit idee volgens mij ook weleens gehad, het bleek toen echter te gaan om een leeg zakje wat per ongeluk in de wasmachine was beland. Klik om te vergroten... Lege capsules hier .. Klik om te vergroten... smoezelig cd doosje en witte strepen in mijn portomone hier... Klik om te vergroten... +1"
"cropp zei: acidboy zei: Jezus, is iedereen dan achterlijk tegenwoordig? Klik om te vergroten... misschien vond ie ze gewoon erg lekker? Klik om te vergroten... nicotine kauwgom.....lekker?.....nee xD gewoon achterlijk volgens mij"
"Water, Vitamines, Kleren uit....Coma, het ultieme 4-stap programma"
"Mijn eerste post Ik ga voor de eerste keer proberen thuis te kweken, en dus ben op zoek naar een growshop dichtbij het centrum van Rotterdam. Ik heb natuurlijk gegoogled :P dus gooi het antwoord "www.google.com" alsjeblieft niet mijn kant op. Ik ben al naar 3 adressen geweest, en in alle 3 de keren was het adres dat ik vond compleet fout, met in plaats van een growshop een beautysalon (vroeger growshop Big Green World, Schieweg 163D, maar toch staat nergens op internet dattie weg is) een bakker, of nog beter, een pornozaak. Ik moet er eentje hebben dichtbij het centrum Rotterdam omdat ik alles weer terug naar huis moet sjouwen, ik heb helemaal geen auto. Kent iemand hier dan misschien een growshop in Rotterdam die daadwerkelijk bestaat, dus niet dicht is, niet iets anders is, gewoon open, want ik wordt er echt gek van om me helemaal rot te lopen voor niks je zou denken dat groeien een veel relaxter hobby zou zijn Peace Buzz"
"drain bamage zei: Immo zei: Altijd lachen met die Wilders. Klik om te vergroten... weet je wie ook zo'n goede cabaretier is, Silvio Berlusconi Klik om te vergroten... Ja xD maar hij heeft tenminste een connectie met de jeugd, in vergelijking met Wilders. Wilders met het aantrekkelijke peroxide "dode-vos" haar, tegenover Berlusconi met al zijn verschillende vrouwen hier en daar. Op wie zou je liever stemmen :P en kijk dan wie er premier is van een land"
"Mijn oplossing voor het politiek probleem: Laat alle politici oppakken en laat ze allemaal 300 uur werkstraf doen, het politiek is deze dagen compleet gescheiden van het echte leven, van de echte mensen en deze kopvoddentax is gewoon een perfect voorbeeld."
"Beste tripliedje is voor mij zowiezo Vicious Delicious van Infected Mushroom"
"nja, in principe kan je overal blowen, ook gewoon op straat, je kan ook gewoon een park bankje opzoeken, of zoals anderen hebben gezegd naast een kanaal. Zelf vind ik het eigenlijk helemaal niet slim om in een publieke plek te blowen, zeker niet in een grote stad. Zitten op dat parkbankje geeft je wel een gevoel van anoniemiteit, maar dat heb je eigenlijk niet. Ik heb het een keertje meegemaakt vroeger dat ik in een steegje stond te blowen met een maat, en zonder dat ik het merkte liep ineens een vriendin van me moeder langs terwijl ik dat ding stond aan te steken....ik had gelijk problemen toen ik thuis kwam. Ga daarom ergens blowen waar je zeker weet dat geen mensen komen, bij een vriend in de achtertuin is perfect, of je eigen achtertuin als dat kan bijvoorbeeld. Peace Buzz"
"Joint-Evangelist zei: Exceptional Insight zei: loadrunner zei: Goedemiddag heren, zijn jullie niet wat te oud voor de schommel? Klik om te vergroten... Wat is dat dan! Je bent nooit te oud voor de schommel! Klik om te vergroten... inderdaad , schommel=chill <---dat is wiskunde) Klik om te vergroten... Wiskunde op het hoogst niveau"