Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoNeD Nummers!

StoNeD Nummers!

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
STRANQER zei:
Andrew zei:
Ik ben niet zo van de bounty
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je dan? :P
Klik om te vergroten...

Hij houdt niet zo van de benaming bounty,

en kijk aub eventjes rond op dit forum, er zijn al veel precies dezelfde topics over welke muziek je luistert als je chill/space/stoned/trippend/bounty whatever bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
cypress hill, 10 ft ganja plant, ramses shaffy, king tubby, barrington levy, gorrilaz, bunny wailer, janis joplin, the doors, de dijk...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan dit nummer wel appreciëren als ik stoned ben.

V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maddo17 zei:
Infected mushroom
Klik om te vergroten...
-Respect, hoewel ik infected nét zo chill vind als ik "iets anders" op heb..

Bij stoned zijn hoort imo relaxte muziek; Air - Röyksopp - Moby - Trentemöller - GorillaZ - The Cure - Paul Kalkbrenner enz enz.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
STRANQER zei:
Andrew zei:
Ik ben niet zo van de bounty
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je dan? :P
Klik om te vergroten...
waarom maak je dan een topic aan wat al bestaat, en waarom word ik stoned en jij bounty benne?

en ``bomen zijn relax``, is een onrealistisch, dom, geflopt kutgeintje van een paar sukkels die na hun eerste jointje tof dachten te zijn, en geen goede blowmuziek...
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgin zei:
Maddo17 zei:
Infected mushroom
Klik om te vergroten...
-Respect, hoewel ik infected nét zo chill vind als ik "iets anders" op heb..

Bij stoned zijn hoort imo relaxte muziek; Air - Röyksopp - Moby - Trentemöller - GorillaZ - The Cure - Paul Kalkbrenner enz enz.
Klik om te vergroten...

Die liedjes van infected zijn nou eenmaal drugsnummers he :hearteyes: Geweldig. Ik wil ze echt graag live zien.



Ik ben een groentje, heb nog niks anders gebruikt dan wiet. Zaterdag voor het eerst xtc, dan lijkt de muziek me nog beter :)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat dacht je van Kyuss? of Fu Manchu?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cooper zei:
Wat dacht je van Kyuss? of Fu Manchu?
Klik om te vergroten...

Dat is sowieso win ja
Net zoals Gas Giant
:hearteyes:
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sowieso alles van High Tone.

High Tone- Bad Weather

Ook alles van Cookie Monsta :P .

Cookie Monsta- Ginger Pubes
S
SluitspierMusketierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alborosie - Kingston Town
Eek A Mouse - Ganja Smugglin
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
STRANQER zei:
Andrew zei:
Ik ben niet zo van de bounty
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je dan? :P
Klik om te vergroten...
waarom maak je dan een topic aan wat al bestaat, en waarom word ik stoned en jij bounty benne?

en ``bomen zijn relax``, is een onrealistisch, dom, geflopt kutgeintje van een paar sukkels die na hun eerste jointje tof dachten te zijn, en geen goede blowmuziek...
Klik om te vergroten...


Dat klopt, maar hij is wel grappig :wink:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pink floyd & the doors, altijd heerlijk om op mee te dromen

en jimi hendrix ook offceurs :grin:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gentleman, echte aanrader!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buffalo Soldier. (cliché?)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kan wel naar Muziek en uitgaan

/verplaatst
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
psychedelicchick zei:
haha als ik stoned ben wil ik altijd dit nummer horen:
i wanna be a hippy - technohead

echt ge-wel-dig :stoned: :rock:
Klik om te vergroten...

Oh nee.. Echt horrible :grin: Luister dan tenminste nog The Passion ofzo :rock:

[youtube]fsit-mD_tTg[/youtube]
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor de echte liefhebbers :wink:


VYBZ kartel - Marie
Alborosie - Herbalist
Capone - Bang Bang

kan iemand me uitleggen hoe ik die clips kan posten? ik krijg gewoon blanco te zien. thnx... peace
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo allemaal,,

Ik wou weten of jullie nog wat nummers weten om te luisteren als we bounty benne xD :stoned:

Ik zal het ijs breken:

Gijs en Luuk - Bomen zijn relaxed (deze is t best :tearsofjoy: )
UB40 - Red Red Wine
Bob Marley - ......

Dat wast wel zon beetje,, beetje weinig :openmouth: maar daarom vraag ik jullie :rock:

PS ik weet niet of dit bij Muziek of Coffeeshop moest.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Van alles...

Infected mushroom, Bob Marley, Dubstep,

Deze vind ik heel chill, vooral the beat.

A
AionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cypress Hill of wat Dubstep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."