#1
voor mij is het alleen chil als ik de rest van de avond niets meer ga drinken , drank in combinatie met drugs gaat bijna nooit goed bij mij. :P
Dreuge zei:kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten
inderdaad, ik heb al een paar keer voorgehad dat ik eerst friet ging eten (lees: teveel friet ging eten) en daarna een goeie dikke joint rookte om daarna wat te gaan feesten of chillen.Dreuge zei:kotsen is niet echt relaxed ofoz maar het is ook weer geen drama.. sommige mensen kotsen en klagen de hele nacht dat ze zich kut voelen, maar je kan toch ook ff kotsen en verder chille?? niet dat je per se zo ver moet gaan dat je moet kotsen maar als het gebeurd vind ik het ook weer geen drama hoor, zolang je jezelf zo ver onder controle heb dat je naar de wc loop of ergens buiten
weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Sublimo zei:weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ?![]()
Sublimo zei:weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ?![]()
Oom Klaas zei:Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.
Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."