#1
Als weeer is ga stampen op bvb nightmare ofzow rook ik graag altijd een lekker jointje erij 


my manseth zei:ik ging overal stoned naartoe. maar als ik uitga is dat nog steeds stoned ja.

Oom Klaas zei:Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P

Andyy zei:neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..
deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen![]()
Oom Klaas zei:Andyy zei:neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..
deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen![]()
En dat is leuk?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."