Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned uitgaan?!

Stoned uitgaan?!

65 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als weeer is ga stampen op bvb nightmare ofzow rook ik graag altijd een lekker jointje erij :stoned:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
seth zei:
ik ging overal stoned naartoe. maar als ik uitga is dat nog steeds stoned ja.
Klik om te vergroten...
my man :sunglasses:
e
exopoliticsLid
01-01-2024, 00:00
#3
een aantal jaar geleden ging ik standaard blowen voor tusssen en na het uitgaan. dan was ik altijd wel compleet van de kaart want ik dronk er best wel bij door.

Ben er een beetje overheen want word er tegenwoordig erg onrustig van vooral op drukke warme plekken enzo maar toen was het altijd wel een succes, het sterkt elkaar aan waardoor je ontzettend lastig lam dronken zat stoned iets wordt. Hilarische lachkicks om mensen die dat helemaal niet kunnen hebben XD :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blowen op feestjes trek ik niet zo. Dan val ik tegen vieren al bijna in slaap, en dat moeten we niet hebben.

In de kroeg doe ik het dan weer wel, soms.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Full continu als ik uitga :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liever uppers.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P
Klik om te vergroten...
Ja, jij wel. :openmouth:

Olle
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op café en dergelijke meestal vooraf eentje en nadien eentje als ik op de fiets zit. En misschien eentje er middenin, maar die word dan gepassed, en dat komt niet zoveel voor. Als ik naar een goa of dubstep feestje ga word er wel continue gesmoked.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee word ik te duf van, als ik uit ga moet ik kunnen dansen en los gaan , wel altijd lekker na t uitgaan
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Punt erbij en ik ga er weer tegenaan :P
Klik om te vergroten...

Dat dus. Verder vind ik het ook niks :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt aan de muziek, het moment en of ik er wel zin in heb(meestal na een paar bier heb ik zin in een blowtje) :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Liever uppers.
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#13
neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..

deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen :smoke:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andyy zei:
neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..

deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen :smoke:
Klik om te vergroten...

En dat is leuk?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker man!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Andyy zei:
neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..

deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen :smoke:
Klik om te vergroten...

En dat is leuk?
Klik om te vergroten...

wat een domme vraag
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
jaa haha idd stomme vraag.

ben er niet voor niets mee gestopt :mrgreen:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
o ik vind het juist een stomme vraag omdat het natuurlijk wel leuk is.. niet om altijd te blijven doen maar een paar keer is echt wel lachen hoor :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mwah, dat kotsen is toch niet echt mijn ding.
Ik kan keihard naar de tyfus gaan eens in de zoveel tijd maar kotsen komt er vrijwel nooit bij kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."