#1
Hmm, stoned ben ik niet echt een prater. Dus een beetje falend als we naar een café gaan, zitten we daar een beetje duf te wezen
Maar als ik kan dansen, en ik ben stronken.. ![:hearteyes:]()
weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Sublimo zei:weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ?![]()
Sublimo zei:weyoun22 zei:Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ?![]()
Oom Klaas zei:Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.
Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.
Balance zei:Als ik blow, dan ben ik me soms continu bewust van mijn gedachten. En dat ervaar ik niet als heel prettig. Mijn gedachten gaan dan tollen.
+1luchtigtoetje zei:Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
Ik ben van mezelf hyper-actief, vooral met alcohol in mijn bloed, dus een jointje zorgt juist rustiger gedrag, anders ga ik baldadige dingen doen, of dingen bedenken waarmee ik mezelf pijn doe en zo...Andyy zei:+1luchtigtoetje zei:Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."