Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned uitgaan?!

Stoned uitgaan?!

65 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, stoned ben ik niet echt een prater. Dus een beetje falend als we naar een café gaan, zitten we daar een beetje duf te wezen :tearsofjoy: Maar als ik kan dansen, en ik ben stronken.. :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kotsen is vet, zolang het maar spontaan gebeurt...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Oude tijden als we gewoon buiten zaten de hele nacht aan 1 stuk jointjes rollen en wat zuipen. Nu is het niet meer voor mij, zo stoned uitgaan. Nee, ik zou mezelf de transportkosten besparen voor een feestje waar alleen wiet voorhanden is. Dat lijkt me echt vreselijk saai. De laatste keer dat ik zonder drugs ben uitgegaan was op nieuwjaar en dit was zo vreselijk saai dat ik dan maar uit pure saaiheid dat ik die vodka fles opgezopen heb. Dus niet voor mij, stoned uitgaan
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#4
een klein beetje stoned kan mi geen kwaad

maar als je meer risico neemt, heb je soms pech en ga je voor de bijl

dit kan wel een avontuur op zich zijn

kijken wat er gebeurt

maar als je het op safe speelt, en je bent niet in je eigen vertrouwde omgeving, is alcohol in verantwoorde hoeveelheden volgens mij het beste (niet noodzakelijkerwijs het tofste)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
weyoun22 zei:
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Klik om te vergroten...

Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ? :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, als ik uit ga, ligt er ook aan waar, maar zit ik meestal alleen vol aan de alcohol.
Blowtje is op vrijdagavond of zondagmiddag fijner vind ik.
Vrijdagavond doe ik meestal niet gigantisch veel, zaterdags wel.
Maar mocht ik echt naar een dik feest gaan, dan houd ik het toch echt bij de uppers. :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pas op de terugreis :tearsofjoy: . En dan thuis zo snel mogelijk bedje in!
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik op café ga, meestal ervoor, tijdens en voor ik naar huis ga
wiet + alcohol :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
weyoun22 zei:
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Klik om te vergroten...

Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ? :)
Klik om te vergroten...

Is dat een serieuze vraag of..? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
weyoun22 zei:
Als ik naar een goed concert ga smoke ik eigenlijk wel de hele dag en ook in de zaal, maar als ik naar de kroeg, disco of een willekeurig hardcore feest ga dan blow ik pas aan het eind van de avond.
Klik om te vergroten...

Wat is er zo fijn aan de hele dag wazig zijn ? :)
Klik om te vergroten...

Wat is er leuk aan ketamine spuiten?
Kom op man...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het was inderdaad een serieuze vraag.

Wat is daar nu zo raar aan ?

De vraag is niet eens sarcastisch bedoelt, ik vraag gewoon wat iemand daar leuk aan vindt. Ik wil alleen maar zijn mening weten. Meer niet.

Als je mij daadwerkelijk zou vragen wat leuk is aan ketamine spuiten, zou je ook een normaal antwoordt krijgen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.

Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Je denkt alleen maar na over de komende 10 minuten, voelt je zwaar rustig in je hoofd, kan overal om lachen, muziek luisteren is heerlijk, je voelt je als een vis in het water (weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Oh en muziek met een heftig volume voel je heerlijk in je lichaam als je goed stoned bent.

Maar het voelde voor mij aan alsof het een nogal cynische vraag was, gezien we hier op een drugsforum zitten leek mij nogal een open deur, maar dat het ik fout begrepen.
Klik om te vergroten...

Ja, achteraf gezien geef ik je wel gelijk. Als ik mijn post terug lees begrijp ik wel dat het cynisch overkomt. Dat was echter niet mijn intensie. Het was eerder een spontane vraag. :)

En bedankt voor de uitleg ! :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik blow, dan ben ik me soms continu bewust van mijn gedachten. En dat ervaar ik niet als heel prettig. Mijn gedachten gaan dan tollen.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Balance zei:
Als ik blow, dan ben ik me soms continu bewust van mijn gedachten. En dat ervaar ik niet als heel prettig. Mijn gedachten gaan dan tollen.
Klik om te vergroten...

Dan staat de muziek niet hard genoeg! (en heb je nog niet genoeg gedronken) :grin: :stoned:
Wiet + alcohol blijft nog altijd een heerlijke elke-week-combo!
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
Klik om te vergroten...
+1
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben ik vanaf gestapt, alleen als alcohol nog de bovehand heeft vindt k het nog fijn, maar stoned uitgaan, en tijdens het feest blowen = voor 1uur slapen op de dansvloer
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andyy zei:
luchtigtoetje zei:
Ik ben van mezelf al super rustig dus elke keer als ik blow slaap ik na 2 hijsjes.. niks voor mij dus en helemaal niet tijdens het uitgaan..
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...
Ik ben van mezelf hyper-actief, vooral met alcohol in mijn bloed, dus een jointje zorgt juist rustiger gedrag, anders ga ik baldadige dingen doen, of dingen bedenken waarmee ik mezelf pijn doe en zo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."