#1
Andyy zei:neee niks voor mij, wiet tijdens het uitgaan..
deed het 2 jaar terug wel altijd als ik naar een keet ging, zuipen zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe zuipen zuipen zuipen blowe, naar huis gaan kotse kotse kotse en dan heerlijk slapen![]()
En dat is leuk?
