#1
Het is pas oktober.
Een DF-feestje zou wel vet zijn !![:sunglasses:]()
Een DF-feestje zou wel vet zijn !
Chris Pontius zei:Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Chris Pontius zei:luchtigtoetje zei:Chris Pontius zei:aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wilje woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen
![]()
als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen![]()
Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."