Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoud op nieuw 2010 / 2011

oud op nieuw 2010 / 2011

235 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is pas oktober. :)

Een DF-feestje zou wel vet zijn ! :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja. het feest bij de erasmusbrug is dus afgekeurd door onze kut burgemeester.


ik ga dan maar naar Awakenings in de maassilo denk ik.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maassilo haha daar ben ik ook al lang niet geweest.
Ik ben tussen half 12 en half 1 thuis bij mn ouders en familie, daarna denk ik dat ik pas weer om half 1 thuis kom, smiddags
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Blegh, het ziet er niet goed uit. nergens een Huis beschikbaar voorlopig :(. ook hoorde ik Dat erasmus niet doorging dit jaar?
Klik om te vergroten...

klopt, is niet goed gekeurd.

hey je mag mijn huis wel hebben. is 5min lopen vanaf het centrum. altijd een leuke fallout location.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tot oud en nieuw niet meer snuiven, zodat ik lekker als mezelf kan genieten van de decembermaand en daarna met oud & nieuw kankerhard kan gaan.Waar ik het ga vieren dat staat nog lang niet vast.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
luchtigtoetje zei:
Chris Pontius zei:
aardig van je maar ik denk niet Dat je 20 vrienden van mij over de vloer wil :tongueout: je woont wel ideaal trouwens. makkelijk meetbaar voor mij ook als ik het aan zou durven en jij zou willen :grin:
Klik om te vergroten...



als al je vrienden zoals jij zijn, dan haal ik gewoon alle meubels uit mn huis en mag je gewoon komen hoor. Dan blijf ik ook wel rondhangen :grin:
Klik om te vergroten...

Vind ik tof van je, maar ze zijn niet allemaal zoals ik :P.
Klik om te vergroten...

slopen ze dingen?


(en ik ga toch liever naar Awakenings :P kan ik lekker anoniem strak zijn)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Over het algemeen niet, maar je weet het nooit :')
Agh, het komt wel goed. We verzinnen altijd wel iets :rock:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kan ook alleen komen, maken wij er samen wat leuks van :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is het goed als ik dat als back-up plan houd? :flushed: Het lijkt me eigenlijk wel vet ^.^
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
tuurlijk. :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben zwaar aan het twijfelen

-uitgaan met een groep die niet weet van mijn gebruik ,MAAR mijn echte uitgaans groep komt later op de avond ook en dan zal ik wel weer een pilletje steken en hopen dat de andere het niet merken

-of truffels doen hier in men dorp met 8 mensen waarvan ik er 2 ken :(

vind beide keuzes niet perfect
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
of naar rotterdam komen en helemaal uit je freaking plaat gaan op tekno met pillen in je smoel!


:hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat is er te doen in rotterdam dan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ga naar eindhoven !!!!!!! als het goed is
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:rolleyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
DDeeJay zei:
wat is er te doen in rotterdam dan?
Klik om te vergroten...

Awakenings :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."